Kalsarikänniketju

  • 5 222 581
  • 66 665

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oletteko muuten koskaan maistaneet niitä tv-mix popcorneja? Niissä on jotain suklaata ja jotain muuta juttua. Ei ihan ole minun juttuni.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mun mielestä ne kaikki tv-mix -jutut sen alkuperäisen karkkipussin jälkeen on olleet enemmän tai vähemmän pettymyksiä. Itseasiassa ei se alkuperäinen tv-mixkään mikään 200-grammainen pala taivasta ollut. Ihan paska tuotesarja kokonaisuudessaan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Totta tuo. Tähän aikaan vuodesta jos haluaa herkutella, niin kyllä vaniljajäätelö, mansikka ja kastikkeet on se juttu. Raparperipiirakka ja vaniljakastike toimii myös.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ihan paska tuotesarja kokonaisuudessaan.
Tämä. Ja miksi vitussa karkkipussien pitää olla kaupan muovikassien kokoisia?

Suomalainen karkkiskene on jäänyt vuosikymmenten varrella lähes kokonaan vaille huomiota, mutta sattuneista syistä tänä vuonna on siihen pitänyt tutustua. Dracula on vielä kuten pitääkin, mutta oikein mistään muualta ei löydä sitä samaa karkkihammasta kihelmöivää makua. Ehkä olen törmännyt vain heikkoihin valintoihin?

Pati Yangia luureista ja Staropramenia kurkusta. Tässäpä aikuisen miehen karkit juuri tällä sekunnilla.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Makea ei oikein enää mene. Joskus sorrun sipseihin, mutta ei nekään enää oikein maistu miltään. Ankanmakuiset nuudelit, saksanpähkinät, kuivaliha, jokin olutsalamimakkara tms kylläkin käy hyvästä snacksista. Suolaista tarvii.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No nyt pitää sitten huomenna etsiä draculat itselle. Todella hyvä säkki kyseessä. Siwasäkissä on hivenen sitä vanhan liiton irtokarkkihenkeä vielä.
Merkkaritkin toimii vielä, vaikkei niihin enää voi tukehtua.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin ja pulled pork on eliitin herkkua naposteltavaksi.

Ihan ok, mutta ei kai nyt kuitenkaan eliitin?

Mulla on palvattua poroa jääkaapissa ja lisää pakastimessa. Siinä on sitä jotain. Menee kylmiltään, leivällä ja ihan missä vain. Ihan loistavaa. Ei tosin eliitin tuokaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Makea ei oikein enää mene.
...
Suolaista tarvii.
Niin ja pulled pork on eliitin herkkua naposteltavaksi.
Näissä vahva sama. Etenkin näin kuumalla ei mikään makea mene alas, mutta auta armias jos vaikka purkin kyljessä lukee Jozo: se on menoa.

Siwasäkissä on hivenen sitä vanhan liiton irtokarkkihenkeä vielä.
Tätä täytyy kokeilla. Saatan kulkea Makuunin kautta kylläkin varuiksi, sillä mahdollisen pettymyksen koettaessa voin vetää naamani täyteen ufoja.

Lataudu saatanan wolfenstein lataudu!

e:
Mulla on palvattua poroa jääkaapissa ja lisää pakastimessa. Siinä on sitä jotain. Menee kylmiltään, leivällä ja ihan missä vain. Ihan loistavaa. Ei tosin eliitin tuokaan.
Poro on melkoisen arkista mielestäni. Ilmakuivattua poron sydäntä suosittelen kyllä oikein lämpimästi, tai oikeastaan lähes minkä tahansa eläimen ilmakuivattua sydäntä. Palvaus ja savustukset eivät ole koskaan olleet korkealla minun listallani, joka tosin saattaa johtua saturaatiosta jo lapsuudessa.

Nyt alkoi tehdä mieli teeren sydämiä ja maksaa. Helevetti.

Keskusteltaisiinkos vaikka tisseistä ennemmin, ettei tässä joudu kyökkiin tämän keskustelun vuoksi?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ketjussahan alkaa olla jo munchies -vaihe käynnissä, ilmeisesti kuitenkin nestemäisten nautintoaineiden voimalla mennään.
Taffelin Virginia extra large peanuts on munchies -osastollani juuri nyt. Juomana perinteisesti olutta ja Carilloa. Youtubesta vahtaan Major league räkimiskilpailuja.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ufoja, vittu nyt rupes rekeen mieli niitä orginaali ufoja.

Tissit. Niistä voidaan aina keskustella, vaikka ehkä kallistun enemmän peppumieheksi. En siis sillain homosti, vaan pidän kovasti naisten hyvistä takapuolista ja välillä katse jumittuu kiusallisen pitkäksi aikaa niihin. Kesä on pahaa aikaa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kalsarikännieliitin.

Ymmärsin väärin. My bad. Ja hyväähän se on.

Mulla on sellainen perversio, että pikkupöhnässä pitää ottaa hapankorppua voilla ja parilla/kolmella paksulla viipaleella juustoa. Ihan helvetin hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tissit. Niistä voidaan aina keskustella, vaikka ehkä kallistun enemmän peppumieheksi. En siis sillain homosti, vaan pidän kovasti naisten hyvistä takapuolista ja välillä katse jumittuu kiusallisen pitkäksi aikaa niihin. Kesä on pahaa aikaa.
Kesä on tissit!-läheltäpititilanteiden aikaa ratissa...

Harrastelen sulkapallistelua täällä Oulussa ja kesäisin matka tuonne Nallisportin suuntaan voi olla haastava. Mitä kauniimpi keli, sitä hankalampi on keskittyä itse liikenteessä suoriutumiseen. Onneksi polkupyöräni raato makaa Uleåborgirin kellarissa, sillä munamankelin kanssa en välttämättä suoriutuisi kentälle ajallaan.

Varastinpas tuolta keittiön piilosta bis-bisin. Karkki, joka on pitänyt pintansa.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun on asiakaspalvelu työssä jonkin aikaa ollut,niin onhan tämä kesä ihan hienoa. Naiset tulee vähissä vaatteissa ja kaivelee lompakkoa siinä nenän edessä. Keikuttelee vielä sitä peppuaan niin kivasti pois lähtiessään. Oon kyllä koittanu vältellä turhan tujua tuijotusta jottei nyt sentään mistää ala valittamaan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sukulaku on myös pitänyt pintansa.

Välillä muuten auton ratissa tulee jäätyä kiinni ns. rysän päältä, kun liikennevaloissa vahtaat minishortseissa olevaa naispyöräilijää liikennevaloissa ja sitten takaa joku kiukkuinen feministi rupeaa soittamaan torvea... Sen takia, että vihreä valo on vaihtunut.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Välillä muuten auton ratissa tulee jäätyä kiinni ns. rysän päältä, kun liikennevaloissa vahtaat minishortseissa olevaa naispyöräilijää liikennevaloissa ja sitten takaa joku kiukkuinen feministi rupeaa soittamaan torvea... Sen takia, että vihreä valo on vaihtunut.
Arkeahan tuo vain. Auton matala keula on kiertoliittymissä haasteellinen, jos vähänkään eksyy silmä suojatien suuntaan. Nimimerkillä Audin kulmat raapii niin isoon ääneen, että katseen kohdekin tajuaa mitä tapahtui. Noloa? Ei suinkaan, tervettä.

Nyt on Wolfenstein Soneran toimesta suotu kovalevylle. Testaamaan siis. Tiedä vaikka palaan astialle.

Pitäkää lippu ja etyylialkoholin tilavuusprosentti plasmassa korkealla!
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt on kovat piipussa. Kova peli kyseessä.

Toisaalta melko hiljainen on tämä ketju tänään, joten pitänee itsekin siirtyä kohti huomista klapihelvettiä.

Yhden kuitenkin otan vielä ja käyn itseni kanssa läpi henkisen valmennuksen muodossa tämän päivän saavutukset.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meinasin tehdä virheen ja kirjoittaa tuohon viereiseen ketjuun, jossa keskustellaan jostain kouluruokailusta ja vihannekset vs liha.
Minusta luultavasti olisi tullut jauhelihaa, jos sinne olisi erehtynyt kirjoittamaan.

Lisäksi ilokseni huomasin, että kesätyttö kisassa minun ehdottamani daami sai taas äänen.
Go Anne!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voin itsekkin liittyä Kukkohovi-kerhon kannattajajäseneksi, jos se auttaa asiaa.

En jaksa itse keksiä mitään omaa vaihtoehtoa ja kävin pikaisesti tsekkaamassa, mitä siellä muut ovat tarjonneet ehdokkaiksi. Oloni oli kauhunsekainen ja ahdistunut, kun luin, että jotkut ihan tosissaan heittelee jotain haistavittuheitäseinäänamandaharkimoita ja vastaavia ehdolle.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meinasin tehdä virheen ja kirjoittaa tuohon viereiseen ketjuun, jossa keskustellaan jostain kouluruokailusta ja vihannekset vs liha.
Minusta luultavasti olisi tullut jauhelihaa, jos sinne olisi erehtynyt kirjoittamaan.

Lisäksi ilokseni huomasin, että kesätyttö kisassa minun ehdottamani daami sai taas äänen.
Go Anne!
Itse juuri äänestin Annea ja ääneni sinetöi se kun näin että hän ei ole vanhentunut päivääkään niistä alastonkuvistaan. Ps. On muuten tää uusin Rambo ihan kuraa vrt alkuperäiseen.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä huomasin sen AmandaHarkimon myös. Ehdottajan suosikkijoukkueena luki Jokerit. Vitun venäläiset voitelee jo tuotakin kisaa.

Tuo kisa pätkähti samoihin aikoihin, kun Anne esitteli Iltasanomissa aikuisten naisten bikinimuotia. Se vain kolahti minuun se video. Sitten joku laittoi vielä linkin Annen vanhoihin alastonkuviin. Siitä suhteemme vain syveni.

Onhan se edelleen vaan niin pirun kaunis nainen. Hakkaa ihan mene tullen kaikki vitun höpöhöpöt.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvä kesätyttö olisi sellainen jonka pyllynreikää voisi hivellä ja kenties työntää sormenkin sisälle.

Pitää vain etsiä tarpeeksi myötämielinen kesätyttö.. Tai tarpeeksi humalainen.

Tuo sormen työntäminen perseeseen on muuten mielenkiintoinen asia. Kovin monesti on tullut törmättyä siihen, että asiaa kauhistellaan jos siitä puhutaan etukäteen. Jos sen tekee vähän yllättäen kesken aktin, niin harvoin kukaan on sitä paheksunut.

Kerran kävi niin, että napsahti vastaiskuna omaan anneliin etusormi. Se ei ollut mun juttu. Kauhistelin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Noniin, nyt on äänestetty. Pitäisi perustaa sellainen kesätyttö -kisan palsta-aktivistinen radikaaliliike, joka pitäisi huolen siitä, että Anne voittaa kisan ja ryssäpropaganda(tässä tapauksessa Amanda Harkimo) ei leviä kuolauksen kohteena Ale-baarin tanssilattiaa pidemmälle muun kansan keskuuteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös