Ihan ok, mutta ei kai nyt kuitenkaan eliitin?
Kalsarikännieliitin.
Ihan ok, mutta ei kai nyt kuitenkaan eliitin?
Kalsarikännieliitin.
Kesä on tissit!-läheltäpititilanteiden aikaa ratissa...Tissit. Niistä voidaan aina keskustella, vaikka ehkä kallistun enemmän peppumieheksi. En siis sillain homosti, vaan pidän kovasti naisten hyvistä takapuolista ja välillä katse jumittuu kiusallisen pitkäksi aikaa niihin. Kesä on pahaa aikaa.
Arkeahan tuo vain. Auton matala keula on kiertoliittymissä haasteellinen, jos vähänkään eksyy silmä suojatien suuntaan. Nimimerkillä Audin kulmat raapii niin isoon ääneen, että katseen kohdekin tajuaa mitä tapahtui. Noloa? Ei suinkaan, tervettä.Välillä muuten auton ratissa tulee jäätyä kiinni ns. rysän päältä, kun liikennevaloissa vahtaat minishortseissa olevaa naispyöräilijää liikennevaloissa ja sitten takaa joku kiukkuinen feministi rupeaa soittamaan torvea... Sen takia, että vihreä valo on vaihtunut.
Itse juuri äänestin Annea ja ääneni sinetöi se kun näin että hän ei ole vanhentunut päivääkään niistä alastonkuvistaan. Ps. On muuten tää uusin Rambo ihan kuraa vrt alkuperäiseen.Meinasin tehdä virheen ja kirjoittaa tuohon viereiseen ketjuun, jossa keskustellaan jostain kouluruokailusta ja vihannekset vs liha.
Minusta luultavasti olisi tullut jauhelihaa, jos sinne olisi erehtynyt kirjoittamaan.
Lisäksi ilokseni huomasin, että kesätyttö kisassa minun ehdottamani daami sai taas äänen.
Go Anne!
Hyvä kesätyttö olisi sellainen jonka pyllynreikää voisi hivellä ja kenties työntää sormenkin sisälle.
Tälle iso peukku ylöspäin.Perkele joku jokeriharkimo ennen pullapuumaa.Noniin, nyt on äänestetty. Pitäisi perustaa sellainen kesätyttö -kisan palsta-aktivistinen radikaaliliike, joka pitäisi huolen siitä, että Anne voittaa kisan ja ryssäpropaganda(tässä tapauksessa Amanda Harkimo) ei leviä kuolauksen kohteena Ale-baarin tanssilattiaa pidemmälle muun kansan keskuuteen.
Ei kahdentoista kaljan jälkeen tule hämäriä muistikuvia tähän ketjuun. Nin ja en minä flameta, kuten te muutamat olette aiemmin tehneet. Satu Tuomisto ainoa oikea vastaus, kysykää vaikka Kissa Janssonilta.