Ei kahdentoista kaljan jälkeen tule hämäriä muistikuvia tähän ketjuun. Nin ja en minä flameta, kuten te muutamat olette aiemmin tehneet. Satu Tuomisto ainoa oikea vastaus, kysykää vaikka Kissa Janssonilta.
En minä väitä, että Satu Tuomisto olisi kaunis nainen. Legenda hän on kuitenkin.
Ja väitän, että Anna Kukkohovia parempia cougareita tulee vastaan, kun käy keskustan kapakoissa. Kroppa on tottakai kunnossa, mutta feissistä väittäisin olevan yliarvostettu.
Tarjoan bissen sille, joka osaa kertoa, kuka tätä hahmoa esitti.
Nimeän tähän omat vastausvaihtoehtoni satunnaisessa järjestyksessä:
-Tiina Tiikeri
-Heinäsirkka
-Kirka
-M.A. Numminen
-Mato Valtonen
-Sakke Järvenpää
-Claude
-Cisse Häkkinen
-Silu Seppälä
-Vesa Vierikko
-Matti Pellonpää
-Anita Hirvonen
-Armi Kuusela
-Kyllikki Koivisto
-Atik Ismail
Päästiinkö lähemmäksi oikeaa vastausta?
Ehdotan uudeksi nimimerkiksi Kustaa Silmä.
Palstalla on jo Jeesus. Hän on sovitteleva hahmo, mutta lieneekö markkina jo saturoitunut. Jeesuksen Pojan Koston Paluu ei ole vielä rekisteröity nimimerkki, tiedoksi.Aika hyvä, pistän mietintään. Entäs kuulostaisiko Jesse Nasaretista ihan dorkalta?
dorka olisi aika hyvä nimimerkki. Jos ei olisi tämä nykyinen, niin käyttäisin sitä.
Palstalla on jo Jeesus. Hän on sovitteleva hahmo, mutta lieneekö markkina jo saturoitunut. Jeesuksen Pojan Koston Paluu ei ole vielä rekisteröity nimimerkki, tiedoksi.
Laitetaan nyt lonkalta vielä pari ehdotusta. Hampurin Huora, kohtuuttoman kova peli, rectumiin työnnetty esine, Homohessu, Hornan Kolilemppari, epäjärjestelmällistyttämättömyydessänsäkään, V.I. Vilen, Jorma Neekeri, Kylkimyyryläinen, joomävointiskata.
Nimimerkki #2 on muuten vapaana. Sehän on hieno ja persoonallinen.
Mä saavuin juhlista kotiin aikasin kun kotona yksin ryyppääminen on niin paljon hauskempaa.
Voisin vaihtaa tämän mun maailman laimeimman nimimerkkin johonkin toiseen, ehdotuksia?