Kalsarikänniketju

• 5 306 730
  • 66 750

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
All you need is love tai jotain. Peace!

Sen verran joutuu tänään poikkeamaan kalsareista, että tulee mentyä pihalle jossain vaiheessa grillaamaan makkaraa. Nam!

Otetaan Käyttäjänimettömälle, onhan hän tämänkin ketjun veteraaneja yli tuhannella viestillään.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tsajai, pientä kivaa näin lauantaina. Tulipa käytyä viikolla jälleen Luumäellä, siinä vasta paikka! Kertokaahan Lappeenrannassa asuvat mitä siellä keskustassa kannattaisi touhuta iltaisin, jos nyt oletetaan ettei brenkkua halua vetää kaksin käsin.

Torin ympäristö on ainakin ihan helvetin hieno näin kesäsäällä.

Niin ja True Detective oli helvetin hyvä ja toivottavasti Simone Halep vie tämän finaalin.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tervehdys runkkarit taas. Taisin eilenkin olla täällä...

Kesä, kiva keksintö. Olin hetken selvinpäin, tein reilu kymmenen mottia halkoja. Talvi tulee kohta. Pokasaha ja kirves, eiku...

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Talvi tulee kohta.
Saisi minun puolestani jo saapua, koska sääsket ja mäkäräiset.

Kännykässä häiriköi ketun häntä kainalossa tuorein ex-muija ja sellaiseksi tahtova koettaa iskeä jutun juurta facebookissa. Valitsen kuitenkin tämän jalon ketjun periaatteet ja teidät seurakseni, entä kiemurtelevia sutturoita iltaa pilaamaan.

Kippistä siis!

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onneksi minulla emäntä normaaliin tapaan kiukuttelee ja pitää mykkää. Ei tarvitse noin vaikeita päätöksiä tehdä.

Ei vaan, kovasti tykättiin äsken toisistamme. Tein hyvää ruokaakin. Nössöilin sillai vähän vaan.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilen oli täällä paremmat bileet. Pitääkö tässä ruveta vetään farmaria päälle vai onko porukalla kalsarit hukassa?
En minä mihinkään baariin jaksa lähteä. Aurinko rupesi paistamaan, joten kotiterassi toimii taas.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Se tässä pidempikestoisessa tissuttelussa on aina ongelmana, että pierut alkaa haista normaalia pahemmalle.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se tässä pidempikestoisessa tissuttelussa on aina ongelmana, että pierut alkaa haista normaalia pahemmalle.

Niin ja ne on kestoltaan pidempiä.

Eilen oli kyllä hyvät bileet, mutta toisaalta minulla on sen verran itsekritiikkiä, etten ole aina varma oliko kaikilla muilla niinkään. Hyvä näin päin!

Ilvesmieheksi pärjäisit yllättävän hyvin. Kävin äsken lukemassa jorinoita eiliseltä ja olit selkeästi juonut liian vähän.

godspeed

Jäsen
Muistaakseni totesin jo eilen iltapäivällä, että sillain asiallisesti ja ilman ylilyöntejä on tarkoitus luovia myöhään yöhön. Menin seitsemältä aamulla nukkuun ja n. 20 olutta tuli juotua. Keskustelukaverit tosin loppuivat jo huomattavasti aiemmin, mutta suunnitelma piti kutinsa.

Yritän kännissäkin olla ainakin vähän asiallinen, se vain tulee luonnostaan. Periaatteessa eroa ei välttämättä huomaa, samat jutut oli tila mikä tahansa. Änkyrät ei kuulu tyyliin syystä, etten kaatokunnossa edes kykene kirjoittamaan. Oikeastaan ihmettelen ihmisiä, jotka ovat aivan tatti turvoksissa ja silti ne kykenevät tuottamaan jotain sisältöä.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kunnioitettava suoritus. Itse päädyin eilen siihen perus 12:sta. Tiesin, että savottaa puskee, niin piti himmailla. Nyt mennään oluessa nro 9. Huomenna taas savottaa, joten päätyyn ei mennä tänäänkään, mutta vielä jonkin aikaa mukana.

En minäkään kaatokännissä pysty kirjoittamaan tai ei se ainakaan mielekästä ole. Yhdellä silmällä pitää tähystää, että sanoista saisi joku muukin selvää kuin kirjoittaja.

Kävin muuten äsken uimassa. Vesi on tällä hetkellä ilmaa lämpimämpää. Kivasti raikasti silti tai siitäkin johtuen.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Yritän kännissäkin olla ainakin vähän asiallinen, se vain tulee luonnostaan. Periaatteessa eroa ei välttämättä huomaa, samat jutut oli tila mikä tahansa. Änkyrät ei kuulu tyyliin syystä, etten kaatokunnossa edes kykene kirjoittamaan. Oikeastaan ihmettelen ihmisiä, jotka ovat aivan tatti turvoksissa ja silti ne kykenevät tuottamaan jotain sisältöä.
Minulla on sama luonteenvika. En todellakaan viihdy kännissä, mutta humalassa on oikeinkin mukavaa. Toisaalta tässä on tissuttelun osalta jo melkoiseksi ammattilaiseksikin aikanaan saanut itseään kutsua, sillä yhdessä istunnossa on voinut mennä reilusti yli 30 olutta samoilla silmillä ja vuorokauden sisään, eikä suusanallinen tai kirjallinen anti ole läsnä olleiden mukaan ollut humaltuneisen horinoita.

Tänään ei mitään tuloskuntoja tarkistella. Melko todennäköisesti silmäluomet painuvat kiinni jo piakkoin, sillä raskaiksi alkavat käydä. Kuudes olut menossa ja nukkumatti aikoo jo paisko santaa silmikkoon? Hyvä näin.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oletteko muuten koskaan maistaneet niitä tv-mix popcorneja? Niissä on jotain suklaata ja jotain muuta juttua. Ei ihan ole minun juttuni.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mun mielestä ne kaikki tv-mix -jutut sen alkuperäisen karkkipussin jälkeen on olleet enemmän tai vähemmän pettymyksiä. Itseasiassa ei se alkuperäinen tv-mixkään mikään 200-grammainen pala taivasta ollut. Ihan paska tuotesarja kokonaisuudessaan.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Totta tuo. Tähän aikaan vuodesta jos haluaa herkutella, niin kyllä vaniljajäätelö, mansikka ja kastikkeet on se juttu. Raparperipiirakka ja vaniljakastike toimii myös.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ihan paska tuotesarja kokonaisuudessaan.
Tämä. Ja miksi vitussa karkkipussien pitää olla kaupan muovikassien kokoisia?

Suomalainen karkkiskene on jäänyt vuosikymmenten varrella lähes kokonaan vaille huomiota, mutta sattuneista syistä tänä vuonna on siihen pitänyt tutustua. Dracula on vielä kuten pitääkin, mutta oikein mistään muualta ei löydä sitä samaa karkkihammasta kihelmöivää makua. Ehkä olen törmännyt vain heikkoihin valintoihin?

Pati Yangia luureista ja Staropramenia kurkusta. Tässäpä aikuisen miehen karkit juuri tällä sekunnilla.

godspeed

Jäsen
Makea ei oikein enää mene. Joskus sorrun sipseihin, mutta ei nekään enää oikein maistu miltään. Ankanmakuiset nuudelit, saksanpähkinät, kuivaliha, jokin olutsalamimakkara tms kylläkin käy hyvästä snacksista. Suolaista tarvii.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No nyt pitää sitten huomenna etsiä draculat itselle. Todella hyvä säkki kyseessä. Siwasäkissä on hivenen sitä vanhan liiton irtokarkkihenkeä vielä.
Merkkaritkin toimii vielä, vaikkei niihin enää voi tukehtua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy