Kalsarikänniketju

  • 5 222 363
  • 66 665

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jalkopää. Ja jos nukkuu tai katsoo telkkua pää jalkopäässä, tuntuu kun olis pää alempana ku jalat.

Selkeästi moottorisänky siellä? Jalkopää on jalkopää, täysin samaa mieltä jäämiehen kanssa. Pakko olisi lopetella juominen kohta, nössöä? Kyllä on. Kanervan opein: pitää puutarhaa huoltaa huomenna.
 
Viimeksi muokattu:

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ääh ja voi kusijapaska. Totesin just et viimeinen kalja meni tuopposeen. Tarvii varmaan mennä klupilla käymään...

Amatööri.

Sisimmissäni tiesin, että joudun myös huomenna jännittämään. Niin kävi. Onneksi on vielä laatikko olutta pyörimässä nurkissa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hah.

Luulin jo muutaman oluen vaikuttavan virtuaali M3:ni ohjaamiseen, vaihteet olivat vain vähän väärissä asetuksista.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Luulin jo muutaman oluen vaikuttavan virtuaali M3:ni ohjaamiseen, vaihteet olivat vain vähän väärissä asetuksista.
Hyvin tuo virtuaalinen sotilaani laittaa ven... vihulaista silmikkoon, vaikka käyttäjän asetukset ovat tiukasti humalan puolella.

7 tunnin päästä ylös kuskaamaan väkeä pitkin Keski-Suomea eli tutummin Oulun aluetta. Kyllä tämä tästä, sillä pitäähän tässä Raksilaankin vaivautua vuosien tauon jälkeen.

Tähän väliin en voi heittää mitään tällä hetkellä kuuntelemaani musiikkia, koska tämä hetki ja tilanne vaati vain tätä: Sentenced - Routasydän
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Hähää, vittumainen loppu lätkämatsille, laitoin Käyttikselle onnittelut, nyt vielä vähän viskiä ja Garagea, sitten kostokännit kaupungilla.

Nyt tässä ei ole taustamusiikkia mutta viime ajat olen kuunnellut lähinnä Musea, siinä se on bändi joka taitaa levykokonaisuudet.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pelin jälkeen tuli kiukkua purkaessaan painettua 12 metriä salaojaa lapiolla maahan. Kännissähän sitä tuli oltua jo ennen peliä. Lähes lupasin olla kirjoittamatta tänne ennen syksyä, mutta näin taas kävi. Voi olla, että huomenna oon taas eri ääni kellossa.

Kaukosäätimen kanssa haluaisin poskitanssia.

Lisäksi tajusin, että minulla ja J.Grönvallilla on yhteistä... Vuosikymmen.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun ei kerran tarvi lähteä keskustaan juhlimaan, niin vedetään täällä kotosalla sitten kalsarit ja sulatellaan tapahtunutta. Kippistä vaan !
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä ainakin vedän. Vituttaa, mutta tölkki kerralla helpottaa. Muijakin ymmärtää, ei edes natkuta.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös meidän Oijennus ja J.Grönvall oo pakko uskoa siihen, että ensi vuosi on sitten meidän. Historia toistaa siis itseään ja tuttua hommaahan tää...
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuolla ja oluella minä lohduttaudun. Niin ja sillä, että voisin todeta kaukosäätimen toimimattomaksi ja hakata sen seinään paskaksi. Jos ei toimi, niin ei toimi.

Jos taas jotain kivaa, niin kiva kuulla Tapparan uutuudet taas ensi vuodelle. Toivottavasti voittaa kaverit Laakso ja Riekkinen...

Kännissä voi höpöttää. Voutilainen olisi kait jatkamassa, vaikka sopimus KalPaan onkin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Mä ainakin vedän. Vituttaa, mutta tölkki kerralla helpottaa. Muijakin ymmärtää, ei edes natkuta.

Täällä ei ymmärtänyt. Lupasin mestaruudesta ravinteli-illalisen. Nyt tappiosta käytiin mäkin autokaistalla ja hakemassa lisää lohtujuomaa. Äsken paineli nenä pystyssä nukkumaan. Haistakoot vitun sanon mä ja otan lisää...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jaa tänne on tullu koko Tappara kalsonkeissa kiakkomitalien johrosta. Käykääs peremmälle vaa siältä norkoomasta, ei tartte meinaan pelien pualesta hävitä. Ette juurkan kontannu vaan kaaruitte rootvallir reunaan. Saappaat jalassa. Miäs se on hävinnykki.

Jukurttia ja vissyä mulla klasissa, en tee tosta viinasta ja lantrinkista nys sen isompaa numeroo.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No mihin muualle? Keskustorille juhliin? Ilveksenmiähiä saatttaisi löytyä. Vituttaa, kun kaukosäädin on edelleen hukassa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kai tähän on sanottava, jotta hyvähkösti kävi teille, te Kärppejä fanittavat ketjuveikot, kuten Uulof ja hän, jonka käyttäjänimeä ei kukaan ole koskaan kuullut ääneen lausuttavan. Lienee heillä askaretta muuta nyt, kuin istuskella aluskamppeisillaan tietokoneruudun ääressä.

Minä en viitsi kalsaroitsea enemmälti nyt tänään enää, koska toisilla meistä vielä jäähockeyn peluu-urakka tältä keväältä on pahasti kesken, vaikka kotimaan liigassa jo lomatunnelmiin riehaannutaan. Ensi viikolla vasta katsotaan, kuka on kuka ihan ulkomaita myöden, joten on oltava iskussa, kun turnaus alkaa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Antaisit sinäkin nyt vähän tänne hyvää. Kyllä, kerjään sääliä. Ei ole hetkeen näin kovasti vituttanut. Kyynelkin vierähti tänään. Nössö vai tunteikas mies?

Muija edelleen völjyssä, toi jopa viskiä pöytään. Nyt on kovat piipussa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Perin epämiehekästä olisi ryhtyä säälimään, kun ratkaisu oli lopulta noinkin paljon tuurissaan, ainakin luulisin. Olisipa itsellänikin tainnut enemmän värähtää sisimpäni ripsi, jos Niäminen olisi kuppia päässyt tänä vuonna nostelemaan.

Tämänmallinen lopputulema, jonka kanssa nyt elämme, tuntuu jotenkin epäkelvommalta. En tarkkaan osaa eritellä, miksi.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Huomasin pienehkön humalatilan nousseen illan aikana päähäni, joten muualle ei voi kai kirjailla. Ateistin juhlapyhät kun ovat samat kuin uskistenkin niin ajattelin notta josko tänään kuuntelisin Jeesus-aiheisia kappaleita Paavilla säestettynä. Tim Minchin olkoon siis paimeneni tänä yönä.

Tim Minchin - Woody Allen Jesus

Tim Minchin - The Good Book

Tim Minchin - Ten Foot Cock And a Few Hundred Virgins

Tim Minchin - Pope Song

Nerokas kaveri kyllä. Nostan miehelle pääsiäistuoppini!

Thank you god on myos kaunis, opettavainen tarina. Tai sitten ehka maailman tyylikkain ja massiivisin vittuilu....
 

Kälvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kalsarikänni menossa. Ei suurempaa syytä, ehkä vapun fiilistely etukäteen? Huomenna joka tapauksessa lähtee varsinaiset vappujuhlinnat käyntiin kavereiden kanssa.

Kalsarikänni on ehkä hyvä mahdollisuus miettiä naisjuttuja?
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Kalsarikänni menossa. Ei suurempaa syytä, ehkä vapun fiilistely etukäteen? Huomenna joka tapauksessa lähtee varsinaiset vappujuhlinnat käyntiin kavereiden kanssa.

Kalsarikänni on ehkä hyvä mahdollisuus miettiä naisjuttuja?

100% samoilla linjoilla. Ja aamulla vielä töihin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös