Toejoen Veikko
Jäsen
Ei siinä välttämättä hiki tule, mutta suorosta tulee tahmainen ja kaipaapi pesua hupikäytön jälkeen.
Mää mitään känneile, yhen kossukolan tein paremman puutteessa ja istuksin täällä pihalla "kynimässä kukkapenkkiä"..
Mää mitään känneile, yhen kossukolan tein paremman puutteessa ja istuksin täällä pihalla "kynimässä kukkapenkkiä".. naapurissa joukko virolaisia raksamiehiä saunottelee ja vilvottelee pihalla ILMAN PAITAA. Hähääää.
Tjjahas. Ilmeisesti Leelian huulipuna ja Leoparditakki tekivät tehtävänsä eestin poikien suhteen.
Oluella edelleen eteenpäin.
Ennen pelkästään tummat pojat vei Suomi-miehen naiset ja siihen oli ymmärrettävä syy. Nyt ajaa jo viron pojatki ohi.Taitaa vielä kiusata eestipoikii... :D
Ennen pelkästään tummat pojat vei Suomi-miehen naiset ja siihen oli ymmärrettävä syy. Nyt ajaa jo viron pojatki ohi.
.. ja eestipojat tarjoaa ilmaista viihdettä... :D
No minkäs teet, hulluil on halvat huvit :o)
Ei säättänä. Täsäks mää juapottele raumalaise hullu ja raumalaise idiooti kans? Nooh, mikäs siin.
Anteeksi moukkamaisuuteni. Rouvathan eivät toki juopottele.Hei mä oon asunut ja opiskellu Porissa. Mä kyl tiedän teidän metkut. P.S En juopottele.
Keila oli inttiaikana jonkilaisena pilkkanimenä. Aiemmin tai sittemmin en ole kyseiseen sanaan kyseisessä tarkoituksessa törmännyt.
Nojoo keilat, mä jätän teidät tutustumaan toisiinne ja lähden, ois vähän hommia. Hyvää yötä kaikille joita tänään (taas) ärsytin. Pusut muille.
Sitä vaan, notta oliko palveluspaikka Huovinrinne joskus 2000-luvun kantturoissa?Joo, sama täällä, tosin jäänyt päälle. Samaa se kuitenski tarkottaa ku edellä mainitut... Joten no worries mate!
Sitä vaan, notta oliko palveluspaikka Huovinrinne joskus 2000-luvun kantturoissa?