Kalsarikänniketju

  • 5 222 048
  • 66 665

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ryyppää, en ryyppää, en ryyppää...

Joo joskus penskana meillä oli jokusen kerran hoidossa mua pari vuotta nuorempi poika, joka kakkahädän tullessa konttasi olohuoneen pöydän alle ja alkoi hokemaan että "ei tuu kakkaa, ei tuu kakkaa...". Hetken päästä yleensä sitten levisi lemu.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Kalsarit ja känni toista päivää putkeen. En tajua miksi Suomessa bileissä on pakko kuunnella jotain paskaa "bilemusaa". Melko paljon mukavampi kun voi kuunnella rokkia ja metallia jne. Kahen baileyspullon ja parin litran siideriä jälkee olo alkaa olla melko sekava joten nyt unta ja peljoa tulevasta darrasta.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
No, täälä sitä ollaan. Maanantaista no kyllä tullut minulle aika perinteinen kalsarikänni päivä. Perinteet kunniaan! amiraali Andrew Cunningham sanoi kyllä viisaasti ”Kestää kolme vuotta rakentaa laiva, mutta perinteen luominen kestää kolmesataa vuotta.” no en minä vielä kolmestaa vuotta ole jaloviina juonut.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
hei ei mua huimaa! just muistin, että huomena suhteellisen tärkeä lounas tapaaminen kello 13. No, jos vielä lasillinen. Sen verran kuitenkin, että taksi ajaa minut lounaalle.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kärpät-Kerho -ketjussa on niin kova tuhina päällä, että taidan siirtyä tänne. Siellä oli jo Roger Moore ja Sean Connery, en halunnut olla sen ketjun Timothy Dalton saati George Lazemby. Pierce Brosnanista nyt puhumattakaan.

Suunnittelen tässä kekkereitä syntymäni johdosta ja taidan päätyä BYOB-meininkiin asevelihintaisessa maalaistalossa asevelihintaisilla esiintyjillä. Miksi sitä nyt liikoja maksaisi omista synttäreistään? Lahjaksi saa kuitenkin muovipussikaupalla Kamppiinaa ja Kolttosta. Eli lahjaviinoilla maksetaan niin mesta, safkat kuin artistitkin. Helppoa.

Otan omalle ylivertaisuudelleni huikan juuri nyt.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kärpät-Kerho -ketjussa on niin kova tuhina päällä, että taidan siirtyä tänne.
Pelottaa täälläkin, että mikä saaga tuosta vielä syntyy.

Otan omalle ylivertaisuudelleni huikan juuri nyt.
Lentsua ja kevyttä ketutusta olen koettanut lääkitä tuolla samaisella reseptillä. Ehkä se tästä, kun lääkitsee lisää.

Tähän väliin en kehtaa heittää mitään musiikkia. Arvaatte kuitenkin, mitä se olisi.
 

M10

Jäsen
Korotan Rafflilla.

Mulla tulee lähinnä tuosta mieleen se sipsimerkki. Ei jatkoon.

Vaikka Kings-Flyers blockbuster-treidin jäljiltä oranssi lähti laskuun ja kuninkaat sai kannun niin silti saitte kyllä niin hienon ja aliarvostetun pelaajan Simmondsissa. Salaa jopa hieman kateellinen ja vaihtaisin ihan millon vaan Scott "8th pick" Glennieen + Tuomas Mikkoseen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mulla tulee lähinnä tuosta mieleen se sipsimerkki. Ei jatkoon.
No nimellehän emme mitään voi, vai mitä M10. Olisi edes sen tankin vuoks... ei kun sen tankkaajan vuoksihan se.

Vaikka Kings-Flyers blockbuster-treidin jäljiltä oranssi lähti laskuun ja kuninkaat sai kannun niin silti saitte kyllä niin hienon ja aliarvostetun pelaajan Simmondsissa.
Eiköhän tuossa treidissä aikanaan kaikki voittaneet, kuten tiedetään. Raikulipojat löysivät kiekkoilijat itsestään ja Simmer oikeaan nuttuun.

Otanpas muuten tuon Kingsin mestaruusjoukkueen slovenialaisen kunniaksi yhdet. Jo edesmenneen kotijoukkueensa (no kuopii ne tietään takaisin Slovenian sarjoihin) jäillä tuli pällisteltyä jääkiekon taikaa taannoin. Ei Anzelle mitään ulkojäitä, tai jäitä ylipäänsä taattu, mutta pelimies siitäkin tuli. Hyi hirviä, ajattele jos se olis Oulunsalosta. Sehän ois lestadiolainen tai pahimmassa tapauksessa pelaisi Wildin väreissä!

Hyi että ja tähän väliin cracktheskyebymastodon.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Päätin kuunnella tänään tapojeni mukaan vain hyvää musiikkia ja REMmi hoitaa tällä hetkellä tuota tonttia koska jonkunhan sekin tontti on hoidettava.

JanPa!
 

M10

Jäsen
Tankkausta havaittavissa. Todellakin. Silti tärkeintä olisi pitää redwingsit ulkona pleijareista. Et antaa soittaa vaan Claude G. Hyvin levätty olympiatauollakin et luulis kapun hoitavan (+ ne muutkin jengit jaksaa jaksaa).

Mootsartista Haikaraan ja Geafar. Lattusen Vesa oli kova jätkä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tavastehus menee näemmä lohtumusiikilla koko illan, mutta mitäs siitä jos kerran koko illan tulee.

Heittäisin tähän väliin Gramatikin Violin Chopin, mutten jaksa vaivautua kuin kuulemaan.

Fernettiä kuuli korvani ja suuni vastasi kyllä. Njam.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tankkausta havaittavissa. Todellakin. Silti tärkeintä olisi pitää redwingsit ulkona pleijareista.

Ne taitaa pitää siitä ihan itse huolen. FunOil oli muuten Suomen paras huoltoasema tankkauksesta puheen ollen. Pastorin mopot korjas ja myyjä oli niin nätti, niin nätti.

Lattusen Vesa oli kova jätkä.

Hahhah, köyhät pojat ne vaan kerjää!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Sitten oli vielä Man-Oil, kuka muistaa? Tosin se ei ollut ihan perinteisessä mielessä huoltoasemafirma.

Lopettelussa parhaillaan Clos de l'Oratoire des Papes 2010.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös