Korotan Rafflilla.
Korotan Rafflilla.
Voitit pulun shakin. Tässä ois Roo vielä.Matt Duchene.
Voitin, shakki ja Matt(i).
No nimellehän emme mitään voi, vai mitä M10. Olisi edes sen tankin vuoks... ei kun sen tankkaajan vuoksihan se.Mulla tulee lähinnä tuosta mieleen se sipsimerkki. Ei jatkoon.
Eiköhän tuossa treidissä aikanaan kaikki voittaneet, kuten tiedetään. Raikulipojat löysivät kiekkoilijat itsestään ja Simmer oikeaan nuttuun.Vaikka Kings-Flyers blockbuster-treidin jäljiltä oranssi lähti laskuun ja kuninkaat sai kannun niin silti saitte kyllä niin hienon ja aliarvostetun pelaajan Simmondsissa.
Tankkausta havaittavissa. Todellakin. Silti tärkeintä olisi pitää redwingsit ulkona pleijareista.
Lattusen Vesa oli kova jätkä.
Fernettiä kuuli korvani ja suuni vastasi kyllä. Njam.
Kyllä.Löysitkö oikean nuotin ihan korvakuulolta vai onko absoluuttinen kuulo?
Lopettelussa parhaillaan Clos de l'Oratoire des Papes 2010.
Tähän väliin Jukka Takaloa, jotta kaikilla on hyvä olla.
Hahhah, köyhät pojat ne vaan kerjää!
On se varmaan Mars Voltan levy, minä en vain ole oivaltanut sitä vielä. Formaatti on vain poikkeuksellinen, ja levyn voi juoda kitusiin helposti huomaamatta sitä levyksi, jolloin musiikki jää kuuntelematta. Ovela veto, jättää kuuntelijalle haastetta. Tosin MV on kuuntelemattakin paskaa, mutta väliäkö tuolla jos levyn voi kuuntelemisen sijasta juoda.Toi vois olla Mars Voltan albumi. Mut kun ei se ole, niin ehkä se on jotain syötävää.
Tuo on kyllä ihannetilanne!Olen kateellinen itselleni.
Riippuu tietysti, että ketä ihailee.Tuo on kyllä ihannetilanne!
Tänään jos kävisi 5 km juoksemassa....
Kerho