Kerho
Sama.
Vitutti kyllä lähteä hallilta siinä määrin, että ei yöhön tänään. Red Wings hoitaa näköjään kiitettävästi myös omaa tonttiaan. Ei kai siinä. Olutta onneksi on.
Kerho
Ja Kronwall klesaks. Hyvä, että Red Wingsiltäkin joku loukkaantui!
Kohta Starsin vedenjakajapeli vs. Sens. Cole out jos ketään kiinnostaa.
Sauna oli hyvä ja nyt lisää kaljaa.
Arvon Kalsarikänniveli puhuu nyt oikeasta asiasta mutta väärästä lähtökulmasta. Kaipa nyt olet Huovis-Veikon tuotantoon tutustunut. Oletpa tietenkin, retorisesti tässä vain kansalle vihjaan, vaikka sinulle muka sanani muina miehinä suuntaankin.Asialle on syytä tehdä jotain kansanterveyden nimissä. Pitäisikö viestien lähettäminen panna verolle?
Varmaan viestien lähettäminen pitää olla maksullista ainakin ravintoloiden aukioloaikana. Jokaiseen klo 16-03 -välisenä aikana kk-ketjuun lähetetystä viestistä menee narikka- ja pullonavausmaksu, sanotaan vaikka 1,50 euroa per viesti. Plus alv.Tiukkapipoisuuden ja Hurskastelun Laitoksen (lyh. THL) tuoreimmat tutkimustulokset osoittavat, että 10% kalsarikännääjistä kirjoittaa 90% kaikista kirjoitetuista viesteistä.
Asialle on syytä tehdä jotain kansanterveyden nimissä. Pitäisikö viestien lähettäminen panna verolle?
Verottomien nauttimisessa on oma viehätyksensä. Ja kun konstit osaava kaveri keittää itse omat viestinsä salassa, niin saa varmasti ihan minkälaisia viestejä haluaa.Olen kuullut sellaisestakin, että viestejä kehitellään kasaan omin toimin ja luvatta omatekoisin ATK-välinein varaston nurkassa tai tiettömien taipalein takana kuusen katveessa.
Näitä viestejä sitten ns. "viestinheittäjät" lähettelevät kuun paistaessa ohi virallisen keskustelupalstan vain harvoille ja luotetuille sisäpiiriläisille.
Tästä seuraa tietysti kaksi asiaa. Kalsarikänniketjussa kirjoittelu siirtyy tietenkin Tallinnan laivoille, joissa virtaavat verottomat viestit. Ja kotimaassa tapahtuvaan kalsarikänniketjussa kirjoitteluun pystyvät vain hyvätuloiset. Ai-ai tätä epätasa-arvoa. Ei ole kohta enää kuin rikkailla varaa kirjoittaa paskaa.
Olen kuullut sellaisestakin, että viestejä kehitellään kasaan omin toimin ja luvatta omatekoisin ATK-välinein varaston nurkassa tai tiettömien taipalein takana kuusen katveessa.
Näitä viestejä sitten ns. "viestinheittäjät" lähettelevät kuun paistaessa ohi virallisen keskustelupalstan vain harvoille ja luotetuille sisäpiiriläisille.
Kokeneemmat viestinheittäjät ovat varmasti tekaisseet parhaat viestinsä kaikessa hiljaisuudessa, kaukana virallisten palstojen ulkopuolella. Mutta niistä ei passaa puhua suureen ääneen. Vain jos on pelkkiä luottonickejä ympärillä, jotka ovat verottomien keittelyyn jo vihittyjä. Muuten saattaa korpipolulle eksyä juttuveikoksi ja hilpeäksi kupittelijaksi naamioitunut häijy provokaattori, joka viestipannun paikan löydettyään antaa koko keittoporukan ilmi. Kylläpä siinä vähän täytyy räknäillä, kenelle viestinkeittopuuhista passovaa antaa edes silmämerkkiä.
Kylläpä siinä olisivat korven sydämessä tihkusateesta kastuneet hiusharjakset kallellaan, kun veljeskuntaan otettu ja saloille vihitty seuramies paljastuisi lyhyenlännäksi pietarilaiseksi judoharrastajaksi. Joku raja sentään. No ei perkele, judomies ottaa ja siirtää rajan kumminkin. Siinä tohinassa sitten huomattaisiin, että ikikuusten syleen huolella kätketty viestipannu onkin lipsahtanut rajan tuolle puolen.Tarkkana on tietysti viestinheitossa oltava, jottei anna kansanmieheksi ja seuranpitäjäksi itsensä naamioineen ohranan päästä soluttautumaan luotettuihen veljeskuntaan ja ilmineeraamaan heitä pyövelin armahdettavaksi maallisista vaivoistansa. Kaikenlaista kelvottomuutta on nykyisin liikkeellä sekä vallanpitäjäin toimesta, että heistä huolimatta. Ihan ulkomaita myöden.
Käväisin tuolla otteluseurantaketjussa ja päätin tulla takaisin tänne. Kuten joka kevät playoffaikaan, valtaosa nimimerkeistä on aivan uppo-outoja ja keskustelu sitä itseänsä.
Meinasitko Uulof kirjoittaa sinne herkkusienistä vai mitä?
Juuri tuosta syystä olen tänään poissa sieltä. Juuri ennen peliä olin siellä, en sen jälkeen. Varsinkin, kun on nämä oluet tässä, niin parempi olla täällä. IF YOU KNOW WHAT I MEAN.Käväisin tuolla otteluseurantaketjussa ja päätin tulla takaisin tänne. Kuten joka kevät playoffaikaan, valtaosa nimimerkeistä on aivan uppo-outoja ja keskustelu sitä itseänsä.
Minua edelleen vaivaa se kissa laatikossa. Ehkä jossain kolmannen finaalin paikkeilla voisimme ryhtyä paneloimaan siitä otteluketjussa.
1999 tehtiin kansainvälinen sopimus, jossa Shcrödingerin kissan laatikkoon vaihdettiin säteilemätöntä metallia. Nykyinen metalli onkin kuparia, eikä kissalla ole kohonnutta riskiä menehtyä. Myös on kissan ruokinta järjestetty niin, että tuoretta ravintoa ja vettä on saatavilla. Vesi saadaan Launeen harjusta, ruoka on lähituotettua porsasta.
Se niin tämä kissa-asia. Vuonna 2006 muuan groteskein henkilö eräässä itäsuomalaisessa kaupungissa tämän asian minulle esitti.
Tosin tämän seuraamuksena atomi ei enää haljenne, kuten Albert-sedän mielestä pitäisi, mutta lienee sekin heidänsä toivelistalla ollut jo pidemmästi.