Kalsarikänniketju

  • 5 202 102
  • 66 626

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko kaikki oikeasti sillä saatanan tipattomalla tammikuulla? Eikö täällä ole ketään?

Täällä on ketään ja teille kaikille illan iloksi Yötä, rypekäätten itsesäälissä Joutsenlaulua kuunnellen.

Nautin germaanien ilolientä ja vietä rattoisaa iltaa ihan vitun hyvässä seurassa!

Kippis sille!

vlad.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen iso mies, mutta on kai minullakin tunteet. Elä lyö enää lyötyä. Tässä ollaan jo kuitenkin käyty läpi kaikki avioerosta pettämiseen, sekä uuden löytämiseen ja taas pettämiseen. Onneksi UleÅ on mies, jonka olkapäähän voin aina painaa pettyneen pääni.

Nyt lähtee :Irwin Goodman - Vain elämää - YouTube (linkki youtube.com/ IRWIN GOODMAN - Vain elämää)

Voi kyllä. Linkki on sanoilla ihan tositarkoituksella.

Queen - Friends Will Be Friends (Lyrics) - YouTube
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Miksi naiset näyttävät aina kauniilta 3.2% humalassa? Johtuuko se siitä, että me miehet olemme todella nirsoja, kun otamme sen raikkaan perjantaipullon? Vai onko naiset niin rahanperään, että ihan tälläinen tavallinen mies kelpaa paremman puutteessa? Tutkimattomia ovat herramme tiet.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Menikö ilman luikastetta? Kerran olen kokenut tilanteen, jossa ottavalla osapuolella oli aika....

Joko se on siellä? Hammasta purren siitäkin noustiin ja nyt ollaan taas ihan normaali työmies.

Yritin olla hyvä ja ystävällinen. Nyt minun silmilleni lasketaan ripulia. Ei lopultakkaan tästä tullut mittään...! Mihin on menty KKK:ssa. Pyhässä KKK:ssa.

Maailman tuholle:

Ozzy Osbourne Dreamer Music video - YouTube
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Yritin olla hyvä ja ystävällinen. Nyt minun silmilleni lasketaan ripulia. Ei lopultakkaan tästä tullut mittään...! Mihin on menty KKK:ssa. Pyhässä KKK:ssa.

Maailman tuholle:

Ozzy Osbourne Dreamer Music video - YouTube

Tää on oikeasti hyvää settiä ozzyltä. Vai miten se sanotaan tuolla isossa maailmassa.

Kohta ois pullo 0,5l kitusissa ja uuden kimppuun. Onneksi Uleå tuli palstalle ja pelasti todealla kuivan ja luikkaan perjantai-illan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
...sanoo mies, joka siteeraa viestissään Mambaa.

Ei mulla muuta.

Ime käyrää, homo. Jos ei ymmärretä ironian käänteisironian käänteisironian parodiaa, niin on tultu mihin on tultu.

Freddie Freeloader on muuten eräs palstan sanotaanko isotissisimmistä miehistä. Jos hän ui, siirtyy vesi sivuun ja sorsapoikijas pakenee kuin helikopterin ropelli sitä avittaisi.

Sim_Sam kirjoitti:
Tää on oikeasti hyvää settiä ozzyltä. Vai miten se sanotaan tuolla isossa maailmassa.

Kohta ois pullo 0,5l kitusissa ja uuden kimppuun. Onneksi Uleå tuli palstalle ja pelasti todealla kuivan ja luikkaan perjantai-illan.

Olen niin onnellinen mainesanoistasi. Someone please call 911, on Sim_Sam juonut Leijonan. Vitsivitsi. Tuossa parhaalle Sim_Samille ihan henkilökohtainen valintani juuri Sulle:

Club For Five - Brothers In Arms - YouTube

Mehän kaikki olemme Jatkiksen jalostamia ja kaikenlaisissa tulissa ja konjakseissa liekitettyjä nimimerkkejä. Omistan laulun myös muille palstan aseveljille ja -siskoille. Toivon että voisin Sim_Samin kanssa jakaa nuo yhtyeen naiset. Tietenkin siten, että blondi on minun.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Miksi naiset näyttävät aina kauniilta 3.2% humalassa?
Ookkonää nekrohviili? Kolmenkymmenenkahden promillen jurrissa on Mervikin jo vainaa. Eikä nuin ryypänneestä vainajasta laskettua verta uskalla myydä koo-kaupasta, voi mennä kauppiaalta keskipökköluvat.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Freddie Freeloader on muuten eräs palstan sanotaanko isotissisimmistä miehistä. Jos hän ui, siirtyy vesi sivuun ja sorsapoikijas pakenee kuin helikopterin ropelli sitä avittaisi.

Mulla on iso sydän ja keuhkot myös ynnä meleko komia roppa.

Jatkakaa te rientojanne, minä en, koskapa olen poistanut etanolin ruokavaliostani toistaiseksi. Sen sijaan jatkan Fritz Zwickyn elämäkerran lukemista. Lievästi sanoen hullu nero oli hän.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Onko täällä muitakin nekrohviilejä kuin minä?

Jokupa voisikin avata ketjun: Nekrohviilien kokoontumisajot!

vlad.
Sellainen ketju tarvitaan, se olisi vasta elämää!

Minä olen nainut sittemmin kylmenneitä, jotka ovat kuitenkin coituksen tiimellyksessä olleet elossa kukin. Ei tuolla vissiin nekrofiilikseen pääse, mutta parempaan en juuri nyt pysty. Jos hangaroundiksi pääsisin, niin voisi ajaa paikalle.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Tää on ihan vittu täys farssi! Uleå luulee, että 30v muurari ei ole koskaan juonut viinaa ja sitten tää yks ehottelee mulle jotain joutsenlaulua. Tehkää nyt tälle järjestelmälle jotain, me pyöritetään vaihtopulloja (1,5L kokis 0,40e) ja te tuutte mulle naureskelmaan. Siinä on kaikki. Anteeksi teille siiderin juojille, mä en kästä enää näitä transuja.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tää on ihan vittu täys farssi! Uleå luulee, että 30v muurari ei ole koskaan juonut viinaa ja sitten tää yks ehottelee mulle jotain joutsenlaulua. Tehkää nyt tälle järjestelmälle jotain, me pyöritetään vaihtopulloja (1,5L kokis 0,40e) ja te tuutte mulle naureskelmaan. Siinä on kaikki. Anteeksi teille siiderin juojille, mä en kästä enää näitä transuja.

No vittu jos ei tämä sovi muurarille niin mikä sitten:

Maukka Perusjätkä ja Säpinää.

Tai mitäpä muurarit moottorisahoista ymmärtävät...

vlad.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tää on ihan vittu täys farssi! Uleå luulee, että 30v muurari ei ole koskaan juonut viinaa ja sitten tää yks ehottelee mulle jotain joutsenlaulua. Tehkää nyt tälle järjestelmälle jotain, me pyöritetään vaihtopulloja (1,5L kokis 0,40e) ja te tuutte mulle naureskelmaan. Siinä on kaikki. Anteeksi teille siiderin juojille, mä en kästä enää näitä transuja.

Jos joku on ollut luulevinaan, niin ei hän ole luullut mitään, korkeintaan luulevaisuudessaan (joo on sana) osoittanut harkintaa. Muurareista sen verran, että muurarithan ovat raksan valkotakkisia. Tyä miähet (SIC) ovat ali-ihmisiä, subhumaaneja, puolanjuutalaisia. Jopa vammaisia puolanjuutalaisia. Ei jatkoon. Päät voidaan katkaista heti, kun ali-ihmiset ovat kantaneet Hra Muurarille sata letkaa kahi-tiiliä, ja varmasti käsivarren etäisyydelle, ettei Hra Muurarin tartte kurkottaa. Olenko oikeassa? Olen.

Sitä en eppäile merkkijää, etteikö ystäväni Sim_Sam olisi säikäyttänyt pintaverijään viinalla. Ehen, en silimääkää. Silti muurarit, nuo SKDL:n enkelit terrorisoivat hyviä kokoomuslaisia rakennusapumiehiämme, sanoisinko mieluummin konstruktioalan erikoisassistenttitehtävissä toimivia henkilöitämme.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
No vittu jos ei tämä sovi muurarille niin mikä sitten:

Maukka Perusjätkä ja Säpinää.

Tai mitäpä muurarit moottorisahoista ymmärtävät...

vlad.

Semmonen sanonta on olemassa, että: kaikista kirvesmiehistä ei ole muurariksi, mutta kaikkista muurareista on pakko olla kirvesmieheks. On tullu nähtyä sekin homma, että kirvesmies ei osaa saatana ohjuria laittaa ja itehhän se on pitäny naulata seinään..
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minä olen nainut sittemmin kylmenneitä, jotka ovat kuitenkin coituksen tiimellyksessä olleet elossa kukin. Ei tuolla vissiin nekrofiilikseen pääse, mutta parempaan en juuri nyt pysty. Jos hangaroundiksi pääsisin, niin voisi ajaa paikalle.

Minustakaan ei ole nekrofiiliksi, mutta olen kyllä valmis testamenttaamaan kehoni jollekin nekrofiilille kuoltuani - jos vaan sellainen urho tästä maasta löytyy. Tarvittaessa lähden vierahillekin maille kuolemaan.

vlad.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Kaikista eniten vituttaa nää kommunisti porvarit, jotka ei oo saatana koskaan nähny fyysistä työtä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kaikista eniten vituttaa nää kommunisti porvarit, jotka ei oo saatana koskaan nähny fyysistä työtä.

Onnekseni voin tässä huokaista helpotuksesta, koskapa myös fyysistä työtä on tullut tehtyä - sen oheen, että paskaakin olen mättänyt käsien ollessa kyynärpäitä myöten siinä itsessään.

Kas mutta kertoisipa joku minulle millainen on kommunistiporvari?

Toisaalta kuuluuko kommunistiporvarin etuihin se, että voi kyykyttää niin kommunisteja kuin mys porvareitakin? Jos kuuluu niin voin toki olla kommunistiporvari tuntematta pahoinvointia tästä lainkaan.

Tässäpä kaikille kommunistiporvareille Neuvostoliiton että Venäjän kansallislaulu.

vlad.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Onnekseni voin tässä huokaista helpotuksesta, koskapa myös fyysistä työtä on tullut tehtyä - sen oheen, että paskaakin olen mättänyt käsien ollessa kyynärpäitä myöten siinä itsessään.

Kas mutta kertoisipa joku minulle millainen on kommunistiporvari?

Toisaalta kuuluuko kommunistiporvarin etuihin se, että voi kyykyttää niin kommunisteja kuin mys porvareitakin? Jos kuuluu niin voin toki olla kommunistiporvari tuntematta pahoinvointia tästä lainkaan.

Tässäpä kaikille kommunistiporvareille Neuvostoliiton että Venäjän kansallislaulu.

vlad.

CCCP - Soviet Union | Why its the greatest... - YouTube (linkki youtube.com/ CCCP)
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kaikista eniten vituttaa nää kommunisti porvarit, jotka ei oo saatana koskaan nähny fyysistä työtä.
Kova työ ripittää ja pyhittää. En ole kovaa ruumiillista työtä tehnyt 20 vuoteen, mutta junnuna tein mellevästi. Oli siinä puolensa. Ja oppi arvostamaan siistejä sisähommiakin.

Mutta ota muurari shampanjaa, niin minäkin teen. Prost! Laurent-Perrier demi-sec pirskahtelee hedelmäisesti.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kova työ ripittää ja pyhittää. En ole kovaa ruumiillista työtä tehnyt 20 vuoteen, mutta junnuna tein mellevästi. Oli siinä puolensa. Ja oppi arvostamaan siistejä sisähommiakin.

Mutta ota muurari shampanjaa, niin minäkin teen. Prost! Laurent-Perrier demi-sec pirskahtelee hedelmäisesti.

Työ tekee onnelliseksi ja minulla - onnellisella siis - on sellainen tunnelma, että huomenissa lähi-Alko saa minusta asiakkaan ja illalla vietän aikaani tässä ketjussa seuraava juoma seuranani: Veuve Clicquot Demi-Sec.

Haluaako joku seuralaisekseni?

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Työ tekee onnelliseksi ja minulla - onnellisella siis - on sellainen tunnelma, että huomenissa lähi-Alko saa minusta asiakkaan ja illalla vietän aikaani tässä ketjussa seuraava juoma seuranani: Veuve Clicquot Demi-Sec.

Haluaako joku seuralaisekseni?

vlad.
Juuri tuota Veuve Clicquot'ia napattiin töissä porukalla taannoin ihan vaan perjantain kunniaksi. Mukava sosiaalishampanja, riittävän hieno pieneen juhlintaan, ei mene överiksi. Oikein mukava juoma kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös