Ryyppääkö kukaan muu tänään?
Minä ainakin!
Tänäänkin. Äl' yli päästä perhanaa, oli taannoinen elokuva, josta en muista suunnilleen mitään.
Saatana, että voi menneisyys lyödä joskus pitkälläkin varrella ja ihan puskista.
Tuikku murheeseen. Itse dokaan siitä syystä, että juuri alkoi kahden viikon loma...
Viime perjantai meni pikkujouluissa, joten täytyy korjata tapahtunut vahinko ja palata arkeen kalsarointien merkeissä. Maanantaina tarttis vielä töihin vaivautua, mutta seuraavaksi vasta Loppiaisen jälkeen. Mites muilla karpaaseilla? Alkoiko pitkät vapaat muillakin, kuin El Ludella?
Alkoiko pitkät vapaat muillakin, kuin El Ludella?
Kännistä en tiedä, mutta mulla on kalsarit. Ja ei ole edes likaiset, vaan tänään pesukoneesta poimitut.
Rauhallisesti tässä on eleltävä tulevat päivät, ei ole pitkistä vapaista tietoakaan vaan huomenna töihin ja siitä alkaa kuuden päivän putki - töissä. Eli pyhät sujuvat sujuvasti töitä tehden, mikä on kenties terveyden kannalta parempi asia.
Tästä se on lähdössä juu. Lapasesta vai vasta alkuun? Kas siinäpä kysymys. Ylenpalttinen syöpöttely onkin sopivasti jo aloitettu tänään, joten miksipäs ei myös kevyesti tuo juopottelukin!Tästä se lähtee.
Kaikki on heikun keikun tai ainakin hyrskyn myrskyn.
Tästä se lähtee.
Kaikki on heikun keikun tai ainakin hyrskyn myrskyn.
Kuulostaa oivalta tavalta selvitä hengissä.Kai tässä on jonkinlainen suojakänni laadittava, kun appivanhemmuudet tulee huomenna joulunviettoon.
En ole sitä kynttilöiden viemistä haudoille/muistolaatoille ymmärtänyt koskaan. Onko se kynttilä mitään muuta kuin ilmoitus kaikille muille, että "hei mä lunastan tällä itselleni muistinpas-kortin taas", vai mitä? Miksi vitussa se pitää kynttilällä kertoilla, että joku ihminen on ajatuksissa? Käytännössä yhtä merkityksellistä kuin anonyymit tykkää/peukku/+1 -täppäykset jossain hevonvitunintterwebissä.Kuulemma pitäisi jouluaattona viedä kynttilät omille vanhemmille jollekin ihme muistomerkille paikallisella hautuumaalla. En kyllä ymmärrä miksi, eivät he siellä ole.
Täällä leikitään hoitajaa tämä viikonloppu mutta onneksi ei tarvitse nollia puhaltaa.
Näen asian niin, että ihmiset tekevät tuon itselleen. Eivät kuolleille läheisilleen, vaikka moni saattaisi muotoilla juuri noin. Kynttilää viedessään muistelija ikään kuin ylläpitää vainajan muiston säilymistä. Ei siihen tietysti kynttilää tai edes muistopaikalla käyntiä tarvita, mutta joillekin ihmisille muistelun toimittaminen tällä tavoin tyydyttää muistelemisen tarvetta erityisen ponnekkaasti. Kai niitäkin on, joille kynttilän vieminen haudalle tapahtuu muiden (elävien) miellyttämiseksi.En ole sitä kynttilöiden viemistä haudoille/muistolaatoille ymmärtänyt koskaan. Onko se kynttilä mitään muuta kuin ilmoitus kaikille muille, että "hei mä lunastan tällä itselleni muistinpas-kortin taas", vai mitä? Miksi vitussa se pitää kynttilällä kertoilla, että joku ihminen on ajatuksissa? Käytännössä yhtä merkityksellistä kuin anonyymit tykkää/peukku/+1 -täppäykset jossain hevonvitunintterwebissä.
Olen muuten lähes varma siitä, että fromagarie on tuottanut taasen ison osan palkinnoistani, mitä pukki jakaa tiistaina. Porttiteoriaan en usko, mutta tiukkaan kasvanut tahkojuusto voi viedä epäilyttäviin piiriin lopulta. Tiedä vaikka penisilliiniä ja juustoa joutuu sekakäyttämään, kun ihan hulluiksi heittäydytään.Etwaksen verran juustoja ja porttia seuraavaksi.
Aattona on ollut tapana käydä illemmalla taatan ja hänen veljensä ja vanhempiensa haudoilla.
Anteeksi, mutta mikä ihme on taata? Porilaisen(?) ollessa kyseessä voisi kysyä, että ketä on taata?