Anteeksi, mutta mikä ihme on taata? Porilaisen(?) ollessa kyseessä voisi kysyä, että ketä on taata?
Yleisesti taatasta puhuttaessa tarkoitetaan isoisää mutta toisinaan taata on myös synonyymi sanalle ukko.
vlad.
Anteeksi, mutta mikä ihme on taata? Porilaisen(?) ollessa kyseessä voisi kysyä, että ketä on taata?
Mukavaa saada ihan asiallisia vastauksia teiltä juopoilta. Teidän taatat häpee teitä juoppoja.
Ketä sä oot ketään juopoksi haukkumaan!
Ketä sä oot ketään juopoksi haukkumaan!
Juoppo, ehkä.
Saatanan juopot, perkele!
OOn ite himassa ja kännissä totta kai. Kaikki auki, koko maailma, universumu. Nyt Juhlitaan helvetti. Se jok' on eri mieltä teurastetaan ja mOderaattorit joka tapauksessa.
Kyllä juoppo juopon tunnistaa, tiesi jo vanha kansa sanoa.
Musta muuten tulee isona kauhee läski, vaikka oon nyt vähän laihduttanut.
Saatanan juopot, perkele!
OOn ite himassa ja kännissä totta kai. Kaikki auki, koko maailma, universumu. Nyt Juhlitaan helvetti. Se jok' on eri mieltä teurastetaan ja mOderaattorit joka tapauksessa.
Musta tulee pitkässä juoksussa kuollut. Ovat asiantuntijat kuulemma asiaa tutkineet, että näin siinä tulee käymään.
Pitänee kohta korkata konjakkipullo kaapista.
Kippis!
Eikö ne vielä ole lääkettä siihen vaivaan keskinyt?
Näin muuten tänään oluenhakumatkalla niin ison koiranpaskan, että meinasi laatta lentää välittömästi ja vielä pitkäänkin ohitettua kyseiset jätteet.
Kai sää valistuneena kansalaisena keräsit ne roippeet jätesäkkiin ja veit ne kaatopaikalle?
Ei kuulosta pahalta ongelmalta.
Noh. Meikäläisen elimistöä ei ole oikein tehty väkevien nauttimiseen.
Noh. Meikäläisen elimistöä ei ole oikein tehty väkevien nauttimiseen. Onneksi mietoja näyttää kuitenkin olevan vielä sen verran jäljellä, että eiköhän niillä tämän yön pärjää.
Noh. Meikäläisen elimistöä ei ole oikein tehty väkevien nauttimiseen.