Kalsarikänniketju

  • 5 238 376
  • 66 669

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kai sää valistuneena kansalaisena keräsit ne roippeet jätesäkkiin ja veit ne kaatopaikalle?

Oli sellaiset pythonit kyseesä, että tuskin olisivat jätesäkkiin mahtuneet, joten jätin seuraavalle mielensä pahoittajalle.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Noh. Meikäläisen elimistöä ei ole oikein tehty väkevien nauttimiseen. Onneksi mietoja näyttää kuitenkin olevan vielä sen verran jäljellä, että eiköhän niillä tämän yön pärjää.

Tislattu viina on jotenkin luonnonvastaista ja sen nauttiminen tietää yleensä hankaluuksia. Tämä vaatimattomana mielipiteenäni vajaan kolmenkymmenen vuoden kenttätutkimuksiin nojautuen.

Parempi on pitäytyä käymisteitse valmistetuissa juomissa noin pääsääntöisesti. Tosin appiukon kanssa on joskus pakko ottaa konjakkia, ei sen horinoita muuten jaksa kuunnella.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Noh. Meikäläisen elimistöä ei ole oikein tehty väkevien nauttimiseen.

Vähän sama vaiva. Mä en myöskään oikeen tule toimeen väkevien kanssa. Vatta kestää kyllä, mutta pää ei. Näinkin pienissä piireissä on tullut liikaa noloja tilanteita sen takia, että on tullut otettua viinaa. Kyllä näillä miedoillakin saa päänsä ihan tarpeeksi sekaisin.
 

motamoro

Jäsen
Joo, ei kyllä voi ottaa mitään väkevää shottia tai vaihtoehtoisesti viskilasillista. Siitä tulee nielemisvaiheessakin jo sellainen etova olo. Toisaalta noita on alkanut nauttimaan vasta ehkä liiallisessa humalatilassa, jolla lienee vaikutusta. Pää ei mene sekaisin, mutta vatsa sitäkin nopeammin. Hassua silti, että vodka+mixeri- sekoitukset menee huoletta alas. Juodaan nyt sitten paskaa Koff-olutta, kaapissa tosin olisi minttuviinaa ja giniä. Jonkun minttukaakaon voisi tekaista viimeiseksi juomaksi, kun NHL-yön tiimoilta tohtii mennä nukkumaan.

Täytyy tämä reilun tunnin tyhjiö käyttää musiikin kuuntelemiseen, kun ei tuo Losi-Colorado jaksa kiinnostaa varsinkaan kun ei ole betsejä sisällä ko. otteluun.

Edit. Jatketaan vielä aiheesta sen verran, että hyvin outoa että voi juoda pitkässä illassa (16-04) sen kopan olutta, eikä tule superhumalaan, ei okseta. Mutta jos välissä erehtyy vetämään vaikka Jägermeister-shotin niin laatta meinaa lentää samantien.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Teidän pitää opetella ryyppäämään. Ihan lässyn lässyä tollanen ettei voi jotain ottaa. Kaikkea voi juoda, kun sen oikein oivaltaa. Mitä enemmän vettä jokaisen paukun välissä, niin sitä parempi. Krapulainen päänsärky johtuu siitä, että aivot ovat kuivuneet, joten veden juonti paukkujen välillä olisi todellakin auttanut.

Nyt Kingston Wallia, seuraavaksi Freukkareita.
 

motamoro

Jäsen
Krapulainen päänsärky johtuu siitä, että aivot ovat kuivuneet, joten veden juonti paukkujen välillä olisi todellakin auttanut.
.

Ei mulle mitään päänsärkyä tule kuin max. 2 kertaa vuodessa. Silloinkin ollut keskimääräistä selvemmin. Sehän tässä hassua onkin. Aamulla vähän panettaa, janottaa, väsyttää ja tärisyttää/kramppaa.

Tähän väliin Rami Renko Viittä vaille yks - YouTube

Ramin comebackia odotellessa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hiisi vieköön. Kyllä jossain vaiheessa tietää juoneensa riittävästi, jos ketjua selatessa Ted ei ole Raikas vaan rakas...

Silmät liikkuvat vielä, joten koneisto vaatii lisää ja minä toimittaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ajat sitten jo olis pitänyt painua koisimaan, mutta mitäpä ajasta.

Nukun, kun sammun.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Teidän pitää opetella ryyppäämään. Ihan lässyn lässyä tollanen ettei voi jotain ottaa. Kaikkea voi juoda, kun sen oikein oivaltaa. Mitä enemmän vettä jokaisen paukun välissä, niin sitä parempi. Krapulainen päänsärky johtuu siitä, että aivot ovat kuivuneet, joten veden juonti paukkujen välillä olisi todellakin auttanut.

Nyt Kingston Wallia, seuraavaksi Freukkareita.

Ei kyse ollutkaan mistään krapulasta. Kyllä mä yhdet liskot ja rytmihäiriöt selvitän. Mitä järkeä ottaa väkeviä, jos aikoo lantrata ne vedellä mahassa.

Niinhän sitä sanotaan, että viina on viisasten juomaa, juokaamme siis olutta.

Freukkarit on kyl rautaa.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aamulla töihin, onneksi lyhyt päivä. Siitä sitten junalla anoppilaan juomaan kinkkua!
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Äläpäs nyt ala siellä, kinkun paisto on mitä mainioin syy riuhtoa jäykkää läpi yön, vaikka appivanhemmat olisivatkin kylässä. Hihii...

Kyllähän meikäläinen kinkun paistaa, vaikka itse en tuotosta syökään. Jouluruoat nyt sattuvat olemaan, toki itseni mielestä, enemmän tai vähemmän yliarvostettuja - tai sitten mun makuaistini ei ole vielä ehtinyt kehittyä. Pelottaa jo etukäteen imelletyt laatikot - mikä viimeistään aiheuttaa oksennusrefleksin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyllähän meikäläinen kinkun paistaa, vaikka itse en tuotosta syökään. Jouluruoat nyt sattuvat olemaan, toki itseni mielestä, enemmän tai vähemmän yliarvostettuja - tai sitten mun makuaistini ei ole vielä ehtinyt kehittyä. Pelottaa jo etukäteen imelletyt laatikot - mikä viimeistään aiheuttaa oksennusrefleksin.

Asiassa nyt pysytäänpäs. Jouluruoathan ovat pääsääntöisesti syömäkelvottomia, laatikot eritoten. Mutta se kinkunpaiston prosessi, joka täysin välttämättä edellyttää koko yön viettämistä juuri lomalle jääneenä keittiön pöydän ääressä kera viskin tai konjakin...

Se nyt on ihan vitun sama, syökö sitä moskaa kukaan sen jälkeen.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Asiassa nyt pysytäänpäs. Jouluruoathan ovat pääsääntöisesti syömäkelvottomia, laatikot eritoten. Mutta se kinkunpaiston prosessi, joka täysin välttämättä edellyttää koko yön viettämistä juuri lomalle jääneenä keittiön pöydän ääressä kera viskin tai konjakin...

Se nyt on ihan vitun sama, syökö sitä moskaa kukaan sen jälkeen.

Tässä asiassa vahvasti samaa mieltä - vaikka oma viskivarantoni pääseekin todennäköisesti loppumaan ennen paiston finalisointia, pitänee täydentää.
 

Norwich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Boston, Barca, Norwich
Tullaan nyt tähänkin ketjuun ennen mahdollista pelikieltoa. Ollaan vedetty vodkaa, niin glögillä kuin cokiksellakin. Onneksi, lapset on jo niin isoja, ettei kukaan oikeasti kärsi. Mukavaa on ollut ja tulee olemaankin, niin kauan kuin viinaa riittää. Ne ketkä ei kestä tosiasioita voivat puolestani katsoa peiliin. Jokerit on ollut ja tulee aina olemaan suurin ja kaunein ja Hifk pienin ja vittumaisin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Aika monta Joulua tuli tänään nähtyä, kun tuli päivä oltua joulupukkina. Nyt voi keskittyä olennaiseen. Kissa tossa leikkii joululahjoillaan ja sitähän on mukava katsella.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hieno jouluaatto takana ja nyt voi ihan vaikka palkinnoksi ottaa ison kasan alkoholijuomia. Kyllä pyyteettömyydessä on puolensa, kun näkee reaktiot. Ihanhan tässä herkistyy.

Nyt takaisin saunaan.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kolmatta joulua yksin kotimiehenä. Joulutraditioon kuuluu Raid- ja Taistelutoverit- sarjan katsomista, oluen juomista ja saunassa käyntiä sekä joulupiisejä. Myös ensimmäistä kertaa kinkku uunissa.
 

Janne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Noniin vihdoinkin joku korkkasi tämänkin ketjun. Itse en kehdannut. Tiedä sitten kuinka viisasta on avata jatkisura tällaiseen ketjuun, mutta here we go...

Vanhempien luo tuli startattua jo hyvissä ajoin aamulla, ja sielä muodollisuudet hoidettua, loppuillan voi pyhittää itselleen. Erikoisoluita, terästettyä glögiä ja roketirollia. Kippis!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tiedä sitten kuinka viisasta on avata jatkisura tällaiseen ketjuun, mutta here we go...
Way to go. Ainahan olisit voinutt johonkin "juupas-eipäs" -ketjuun lätkäpuolella impeytes heittää, mutta mielestäni valitsit oikein. Tere tulemast. hähä.

Sain tänään ensimmäisen kerran otetta omaishoitajan/lähihoitajan työnkuvaan, kun olin pappani apuna koko aaton. Helvetti vie, että olen ylpeä siitä kiitoksesta minkä sain. Joskus oman olemassaolonsa oikeutus pitää hakea muiden kautta.

Joulusaisti Strappin Young Ladia soimaan ja saunan tuoreena tuonne lumisateen sekaan laittelemaan ulkotulet kondikseen. Saatan ottaa maltaisia, saattaa olla etten otakaan kuin yhteen maltaaseen keskittynyttä tuotetta. Ihan jännittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös