Kalsarikänniketju

  • 5 218 115
  • 66 665

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Juopukaa ja täyttäkää tämä ketju!

Kohta saa seurata lätkää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Saunassa käyty ensimmäistä kertaa muuton jälkeen ja kyllä tätä tunnetta onkin odotettu nämä viikot, vaikka eivät sähkölämmitteisen saunan löylyt vedäkään vertoja puulämmitteisen saunan pehmeille ja aistikkaille löylyille.

Nyt sitten korkattuna vierellä walesilaista siideriä ja kaapissa kylmässä niitä lisää ynnä pullollinen Hitlerin synnyinmaasta kotoisin olevaa viiniä.

Musiikillisen annin tähän iltaan tarjoaa näin alkuun Metallica ja Sad but true, sillä aloitetaan.

vlad.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Saunassa käyty ensimmäistä kertaa muuton jälkeen ja kyllä tätä tunnetta onkin odotettu nämä viikot, vaikka eivät sähkölämmitteisen saunan ...


Elämä on täynna valintoja.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olipas hyvä lätkämatsi. Nyt voi taas keskittyä olennaiseen.

Ajattelin väijyä yöllä Red Wings vs Islanders pelin, sikäli mikäli olen vielä tuohon aikaan hereillä. Nimittäin voihan se olla, että siideri ja viini tekee tehtävänsä ja tuolloin matkaan kohden höyhensaaria.

Mutta tavoitteita on hyvä olla...

vlad.
 

scholl

Jäsen
minulle kerrottiin, että Hjallis juttelee tänään telkkarissa entisten muijiensa kanssa. Onko tämä Merja Kyllönen se salarakas josta ollut juttua? Auttakaa nyt miestä mäessä niin ei tarvitse pohtia sen enemmän.

Joo, vedin äsken jonkun Sherwood rose siiderin. Se oli yllättävän ok treenin jälkeen. Nyt vois alkaa kiskoa miedosti muuta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joo, vedin äsken jonkun Sherwood rose siiderin. Se oli yllättävän ok treenin jälkeen. Nyt vois alkaa kiskoa miedosti muuta.

Kylläpä minulta nyt menee usko arvon scholliin kun jotain Sherwoodin kuraa on maistellut ja vieläpä pitää sitä ok:na treenin jälkeen.

Tällä hetkellä pullossa on Gwynt y Ddraighin Farmhouse Cloudy Scrumpya, mikä on melkein yhtä hyvää kuin Westonsin Old Rosie Cloudy Scrumpy. Harmi vaan ettei lähi-Alkosta löydy Old Rosieta. Tilaamallahan sitä saisi mutta se saa jäädä toiseen hetkeen.

vlad.
 

scholl

Jäsen
Kylläpä minulta nyt menee usko arvon scholliin kun jotain Sherwoodin kuraa on maistellut ja vieläpä pitää sitä ok:na treenin jälkeen.

kaikki missä on sokeria on ok treenin jälkeen. Nimimerkillä joskus Esportin lattialle tuupertunut. Kylmä juoma, missä sokeria on jees sen jälkeen kun on urheillut ja käynyt saunassa, suihkussa. Ei ollut nyt huono tämä, oli todella kylmä. Hauska maistella noita juomia, mitä olen saanut joskus.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä ryyppään nyt Biotta Porkkanamehua. Kelpo juoma vuohenjuuston ja uunijuuresten kanssa. Toki itävaltalainen valkoviini pääsee korkistaan kotvan kuluttua.

Nyt ihmettelen Nesteen autopesupalveluja. Pesutuote nimeltä Kiiltopesu maksoi esipesuineen 27,50 e, mutta kiillosta ei ole tietoakaan. Auton kylkiin sitä vastoin jäi pikku kuraviirut takaovien pieliin. Ehkä kiillon pitää ymmärtää paikallistuvan Neste-aseman kassakoneeseen päätyviin kolikoihin, sillä Kiiltopesu on perustuotteisiin nähden selvästi arvokkaampi. Tosin suoritin maksun kortilla, mutta silti. Ilta-Sanomat työnnettiin kaupan päälle kainaloon, ehkä se on jotain kiiltoa jonkun mielestä.
 

scholl

Jäsen
Mä en ole varmaan 20 vuoteen käyttänyt konepesuja missään autoissa. Sen jälkeen kun tuli harjaton pesu. Silloin siirryin käsinpesun asiakkaaksi ja olen siinä pysynyt. Tosin ihmettelen kyllä joskus käsipesujakin. Mulla on rättikatossa puiden lehtien lähtemisestä johtuvia vihreitä pilkkuja ja sitä helvetin kunnon jenkkiläistä ainetta ei saa Suomesta puhdistamaan sitä. Viimeksi kun vein pesuun ja sanoin, että hoitakaa homma niin se ei tullut yhtään paremmaksi. Vittumaista että pitää aina tietää mikä firma osaa tehdä asioita ja mikä ei.

Saakeli kun saisi tämän yskän pois. Tekee mieli lähteä jonnekin, mutta jos koko ajan yskittää niin ei se hauskaa ole. Otan vielä nyt yhden Hartwallin karpalolonkeron ja sitten alan siirtyä ei-sokerijuomille.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
kaikki missä on sokeria on ok treenin jälkeen. Nimimerkillä joskus Esportin lattialle tuupertunut. Kylmä juoma, missä sokeria on jees sen jälkeen kun on urheillut ja käynyt saunassa, suihkussa. Ei ollut nyt huono tämä, oli todella kylmä. Hauska maistella noita juomia, mitä olen saanut joskus.

Niin varmasti, mutta en siltikään suostuisi vapaaehtoisesti juomaan Sherwood-siidereitä ts. valmistajana Olvi. Mielummin juon palatusjuomaksi jotain muuta ja sitten kun siidereitä juodaan niin hankintalistalla on kunnon brittiläisiä tai hätätapauksessa normandialaisia siidereitä - irkutkin menettelee jos muuta ei ole saatavilla. Suomalaisista siidereistä juotavia laatuja ei löydy kuin pari kolme eli Suomenlinnan panimon Tin soldiers ja Teerenpelin puolukkaa sisältävä siideri ja hätätilassa Sör-siideri.

vlad.
 

scholl

Jäsen
toi on ihan kauhee toi Kyllönen. Mitä toi Hjallis näkee siinä? Muka nuori, mutta läski ja näyttää 60 vuotiaalta. Sit on vielä Saku Koivun suu. Vittu, toi on ihan hirvee tyyppi. Saatana, ei pysty kattoo.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Teen kalsarikänniläisten suurimman virheen jä lähden nauttimaan alkoholipitoisia juomia tuohin lähi-pubiin.

Tuomitkaa minut tämän teon tähen ja tarvittaessa vaikkapa teloittakaa aamun koitteessa!

vlad.
 
toi on ihan kauhee toi Kyllönen. Mitä toi Hjallis näkee siinä? Muka nuori, mutta läski ja näyttää 60 vuotiaalta. Sit on vielä Saku Koivun suu. Vittu, toi on ihan hirvee tyyppi. Saatana, ei pysty kattoo.

Eikä kyllä paranna se, mitä naisen suusta ulos tulee..

Liitytäänpäs tähän ketjuun. Bissee ja nyt sitten brandyä. Vähän nuo baarit houkuttelelis, mutta yritän kieltäytyä taas kerran
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muistilistaa:
Join Koffin jouluolutta 6.0% sekä jotain punaista litkua;
katsoin tai yritin katsella Linköping-Luleå - jääkiekko-ottelua, selostajana oli vuonna kaksikymmentä sataa kolmetoista marraskuussa, Pentti Lindegren.
Mitäs sitten tapahtuikaan.
 

scholl

Jäsen
Teen kalsarikänniläisten suurimman virheen jä lähden nauttimaan alkoholipitoisia juomia tuohin lähi-pubiin.

teen vielä suuremman virheen. Lähden ajamaan tuolla uutisissa kohutulla metrolla. Ajattelin olla kyydissä pari pysäkkiä edestakas. Sehän on maailman uutuus, kun se ei mene enää vain päivisin, vaan illallakin. Meni tossa aikaa, kun laittauduin, mutta nyt alan olla iskussa. Kunhan valitsen vielä takin ja laitan kengät jalkaan niin sitten se lähtee siitä.

Hemmetti että on hyväntuntuinen kangas farkuissa, hipelöin reittä tossa. Ehkä se on niin oikeasti, ettei farkkuja pitäisi pesettää ikinä. Kangas ei pysy pehmeänä. Näissä farkuissa on vain vähän niinkuin huijaus tossa mistä on revitty. Siellä on oikeasti keltainen vuori. Itekin luulin ekaa kertaa, että se näkyy iho läpi, mutta ei mulla ton värinen iho oo.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Maailma on sekaisin.scholl ja vlad täällä juopottelevat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, vedin äsken jonkun Sherwood rose siiderin.
Viime viikolla Tallinnassa ostin noita naiselle, mutta ei tykännyt. Mä sitten join nekin. Taisivat maksaa 69 senttiä plus pantti 8.

Minä ryyppään nyt Biotta Porkkanamehua.
Tuotakin vasta ostin, olikohan toissaviikolla. Kaupassa katselin noita mehuja ja tuon kohdalla muistin joskus lukeneeni netistä että porkkanamehu olisi hyväksi maksalle. Viikon olin siinä ryypiskellyt ja vaihteeksi ajattelin maksaani hemmotella, heh. En tiedä auttaako yhtään, ei varmaankaan. Tai no terveellistähän se tietenkin on.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tyypit aina puhuu olleensa treenaamassa. Sitten, kun niiltä kysyy, mihin te treenaatte, niin sanovat, että kunnon ylläpitämiseksi.

Ei sellainen ole treenausta, se on kuntoilua. Treenit tarkoittavat sitä, että tähdätään johonkin kilpailuvoittoon. Hölömöt.
 

scholl

Jäsen
Tein eilen huvikseni yömetron koematkustuksen. Klo 23.20 about matkustin ja jotain tunnin myöhemmin uudelleen. Ensimmäisessä matkustuksessa oli uusi metrovaunu. Siis ei sellainen, missä on ruskeat seinät, vaan joku uusi. Toisessa oli sitten sellainen metrovaunu, jollainen oli jo silloin, kun olin koematkustamassa metron jo ennen liikenteen alkamista 80 luvun alussa.

Pläni oli se, että menen jonnekin baariin kaljalle ja matkustan takaisin. Jonkinlainen hämmentävä juttu oli se, että kun astuin metrosta ulos niin en tiennyt yhtään mihin suuntaan laiturilla pitää lähteä kävelemään. Ei ollut kunnollisia opasteita. Vähän aikaan ihmettelin vasemmalle vai oikealle ja parille neitokaiselle se tuntui olevan jotenkin huvittavaa. Katselivat ensin minua, sitten menivät ohitse ja sitten katsoivat vielä pitkään taaksekin minua. Joo no lopulta pääsin sieltä pois.

Join yhden Weissbierin, mutta hemmetti ei ollut oikeanlaista lasia. Olin jotenkin väsynyt, joten sen enempää en jaksanut jäädä, vaan lähdin sitten takaisin päin. Nyt oli siis vanha metro, eikä kyllä siinäkään mitään järjestyshäiriöitä ja aika vähän jengiä. Eli siis yömetro ei pitäisi olla mikään ongelma. Vähemmän jengiä tossa oli keskustassa muutaman minuutin matkalla kuin esim. Pariisin metrossa on porukkaa.

Eilisestä rosesiiderin kirvoittamasta keskustelusta sisuuntuneena avasin äsken yhden toisen pullon Sherwoodia, jonka olen kanssa samassa yhteydessä saanut. Sain kolmea väriä. No tämä on ihan kauheeta moskaa, ei oikein pysty juomaan.

Anthony Bourdain Jimillä Amsterdamissa. Olen nähnyt jakson aiemminkin, mutta huvittavaa silti toi oli, kun sanoi, että hipeillä on sukka päässä. Tossa oli joku jätkä, joka makasi pipo päässä jalat sohvalla ilman kenkiä ja sukkia, ja joka näytti keskisormea kameralle. Aion alkaa käyttää tuota "sukka päässä" sanontaa. Helsingissäkin on sakkia, jolla on joko sukka tai saunakuuppa päässä ja he ovat yksinkertaisesti vastenmielisiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo, kaljaa kittaan. Tossa illalla käppäilin tunnin tuolla keskustassa ja samalla join repusta kolme kaljaa. Ihan kiva lenkki tuli tehtyä, mutta hitto hiki valui valtoimenaan kun erehdyin ottamaan tuollaisen lähes talvitakin. Lehdessä luki että ulkona olisi muka joku myrsky.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös