Luulen että Hankin pojan Hankin Hank-poika taatusti tykkäisi yön yli marinoituvasta halal-lampaasta, jonka laitan huomenna aamupäivällä uuniin, jahka olen pyöräyttänyt kareet öljyssä ja korppujauhossa. Koska Hank on muun kantriväen tavoin armoton punaniska, niin hänelle ei pidä pukahtaa mistään halaleista mitään. Ruoka vaan kolmos-Hankille eteen ja kyytipojaksi jotain mallasta, josta kantripojat tykkäävät.Väsyneiden lihakeskusteluiden (?), joita tietysti arvostan, haluaisin kuulla The Pisimmän Kääpiön mielipidettä Hank III:n musiikkiin. Se on taatusti puntaroinut ja viisas.
Joo kännit tempasin. Mitä sitten häh?
Joo Lidlistä hain parit ykköskaljat aamuksi ja Subwaysta 30 cm patongin. Hyvää on. Askel heitti hieman...Vieläkö juomaa riittää vai onko haettava uusi satsi kaupasta, vai tuliko Nukkumatti kylään?
Oho. Kalja kaatui lattialle. No siivoan aamulla.
...vittu viittä vaille yhdeksän pää kolmantena jalkana tohon lähikauppaan ostamaan repullinen lisää.
"Repullinen" on vaan niin epämääräinen määritelmä...
Joku täällä joskus ihmetteli, että mitä hohtoa on kalsarikännäilyssä. Minä ihmettelen miten joku ei sitä ymmärrä. Tai sitten ymmärrän jos se joku ei ole joko elänyt elämäänsä täysillä tai ei ole vielä iän puolesta sitä kerennyt tekemään.
Frank Zappa is unfortunately dead and he does not smell at all anymore.
Reilun parin viikon kuluttua on vierähtänyt tasan 20 vuotta siitä, kun FZ lähti "viimeiselle kiertueelleen".