Kalsarikänniketju

  • 5 207 884
  • 66 637
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voi Jeesuksen, sen nimimerkin, perse! Viikko sitten viimeksi kaipailin. Hienon biisin laitoit hienolta mieheltä, mutta kysyä täytyy toki myös, miten Mielikuvitushahmolla elämä potkii takapuoleen?

Kiitos kysymästä, potkii niin että piti lahjottaa peräaukko afrikkaan, saa kuulemma klaanin kaunein tyttö siitä kivan ponnarin...

Tattis tästä. Hieno biisi. Ja Gösta liivingseineen... Ovat pyhää settiä.

Todellakin!

Morientes Mielari! Pitkästä pitkästä aikaa! Missäs olet luuhannut?

Karussa, poissa, jossakin ja sinne olen taasen poistuva olosuhteiden pakosta lähiaikoina, mutta kiitos kysymästä arvon Freddie
.
Veli Mielikuvitushahmo on asialla oikealla.
Kiitokset Göstalle hienoista sanoituksista.

Kiitokset hänelle, ottasin kyllä kunnian niistäkin jos tulis tilaisuus!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se muuten melkoisen syvältä pyllykästä. Notta tätä ketjua tekohengittäneistä on vain jokuset jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
En oo ihan varma ootteko nähneet ilta-pulussa, mut oon se komee kaveri siinä Gabrielle Aplinin vierellä, ollaan nääs melkeen naimisissa. Ei vaadi enää kun lähestymiskiellon purun ja sen, että se narttu alkaa uskomaan että oon hieno mies ja paras vaihtoehto niille hampaattomille briteille.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä tykkään Wikipediasta. Se on kaiken alku ja juuri, hyvän ja vielä paremman. Meikällä on todettu ja toteamatta kaikkia nukkumiseen ja siihen liittyviä ominaisuuksia, ja olen monen monta aikaa käyttänyt elämästäni wikipediassa, kun muut harrastavat nukkumista.

Siitä minä tykkään.

Minä en tykkää siitä että mirri haisee paskalle(se oikee mirri, ympärikarvainen).
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Onko täällä kettään? peettriä on tosin kovin ikävä. Missä lie herra? Se on vähän niinkun semmonen samallainen, kun mie, mutta mulla tallinna on petroskoi.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Joo onhan se semmosta. Petttttttttter jossain nussimassa. Ei se väärin ole. Itrekin tykkään nussimisesta, mutta vain Pattayalla. Tallinnassa ei ole häävejä akkoja. tai jotaan. en tiä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
On se Pettter hengissä ja jalossa läpänheitto kuosissa, jos kohta en tiedä missä juuri nyt mut voisin veikata että selässä, ja vaikka ei oliskaan niin mitä sitten?


Voisimme etsiä, etsimisen tulos olisi sitten kunnon yökkämöykkä grillijono vääntö päälle ja lopputulos Kisahallilta hakemaan huomisaamuna, naamat kalpeena ennenkuin saatais darralonkero jäillä.

Jos siis ei antauduta etukäteen?

Ei.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kirjoitin työjuttuja pitkälle aamuyöhön, nyt alan ottamaan brenkkua. On muuten aivan älytöntä miten jotkut tyypit katsoo kellosta, että mihin aikaan on muka soveliasta alkaa ottamaan viinaa.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
On muuten aivan älytöntä miten jotkut tyypit katsoo kellosta, että mihin aikaan on muka soveliasta alkaa ottamaan viinaa.

Tätä en ole itekään koskaan ymmärtäny. Tähän täytyy lisätä vielä ne, jotka sanovat esimerkiksi, että "nyt on sunnuntai, eli ei sunnuntaisin voi juoda". Vaikka ei olisi velvollisuuksiakaan seuraavan päivänä. Ei kait se nyt jumalauta päivästä voi olla kiinni!?

Niin, Saaremaa-vodkaa Pepsi Maxilla ja alkuillan keihäsfinaalia odotellessa. Alkaishan tuo Valioliigakin tänään vihdoin ja viimein.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tättärää ja turpa täyteen! Heräsin just äsken ja eikun naulaa päähän. Oikein mukavaa, että tämän ketjun Kuningas suvaitsi kunnioittaa meitä läsnäolollaan eilen, toivottavasti tänäänkin.

Mitä ne ihmiset kohkaa jostain kepinviskomisesta kaiken aikaa? Velipoikakin raahasi oikein television varta vasten tänne mökille sen takia. Ei mökille tulla katsomaan televisiota, saatana.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Maratoonia ja nesteytyksenä Bulmersia. Hyvää on tuo juoma, mutta mikä ei olisi?

Tolalla taitaa olla kunto hyvällä tolalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Väsyttää noin niin kuin ihan kauhean paljon, eli perkeleellisesti. Ulos pitäisi ängetä ihan piakkoin, mutta perkele kaverin luo lähde törpöttelemään ja siitä kaupunkiin. Tuolla ulkonahan kastuu, eikä sillä nahjuksella ole edes saunaa kämpässään, joten pysynpäs täällä väsymystäni lääkitsemässä. Fernet Brancaa, Camparia, olutta ja Smirnoffia olisi tässä pahimman väsymyksen taittamiseen nyt lääkekaapissa.

Paiskoisivat nyt perkele sitä keppiä jo.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Viru Valge Tax free only. Koskas se seipäänheitto alkaa häh? Hirveetä kinaa akan kanssa. Mikä vittu noita akkoja oikein vaivaa? On tietysti katelliinen kun ei itellään ole kuin kalianpaskaa ja luomakunnan kruunu juo erittäin kuivaa virolaista valkoviiniä.

Se on akka turha vongata tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös