Kalsarikänniketju

  • 5 205 756
  • 66 633

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Alkuiltaa vaan kaikille lukijoille ja kanssa miehille (ja naisille)! Tässäpä litkin kaksi Karhun A olutta ja sitten korkkailen Alkon uutuustuotteista löytyneen valkoviinin. Valkoviini on Footmark Chardonnay Viognier. Saman valmistajan punaviiniäkin olen jounut ja ainakin se oli ihan hyvää. Eipä tässä ryyppäämällä ryyppääminen ole tarkoitus, mutta ei haittaa jos heilahtaa seitin ohuen kännin puolelle.

Hauskaa Vappua!

PS. Viinin kanssa on kyytipojaksi pähkinöitä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tuo punkku on kyllä omaan mieleeni todella hyvää, jaa toki kokemuksesi tuosta uutuudestakin!

Tämä on kyllä hyvää viiniä. Pidin tuota pulloa jääkaapissa noin kahdeksan tuntia (jääkaapin lämpötila 6-7 celsiusta) ja toimii. Tämä Footmark on aikalailla raikas. Alkon sivuilla tätä luonnehditaan kuivaksi, mutta ei tämä mun mielestä kovin kuiva ole, vaan ihan sopiva. Hieman hapokas maku tässä on ja se tasottanee tuota kuivuutta. Kyllä suosittelen valkkarien ystäville ja miksei myös näille Footmarkin punaviinin ystäville. Tämä toimii ja on hyvää.

PS. Hankintalistalla kärjessä on kunnollinen viinikaappi, kun nykyään juon lähinnä vain viinejä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Loiventelintuoksuista vappuaamua kaikille tasapuolisesti. Alkupaloiksi halpaa kuohuviiniä, joka maistuu aivan pas... halvalta kuohuviiniltä.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Vapun saldo 3 pulloa viiniä, litran lessa terävää ja nyt hiummaillaan jämillä. Pikku pullonpohjat rahattoman tyhjästä kaapista ja taas nukkumaan, Hyvää aamua. Ja pesköön Hait nuo inhat kanukit.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Korilla vierailu kertoo eilisen saldon olevan 17 pulloa Olvia.
36 pullosta on siis mun matikalla 19 jäljellä tänään juotavaksi.
Snooker, MM-lätkä, eilinen Parasta Ennen ja Youtube siivittäköön tätä tätä päivää.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Muutamat paukut tänään naamariin, ihan rentoutumismielessä. Pakkasesta löytyi sattumalta vartti koskenkorvapullo ja jääkaapista pirkka sekamehua. Eiköhän näistä jonkun miksin saa aikaan. Raakanakin menisi, mutta ei nyt oikein huvita, koska pitää nyt naapureitakin välillä ajatella, vaikka tullaankin todella hyvin toimeen keskenään.

edit. Löytyi jauhelihapaketin alta koskenkorva vodka (60%) 2dl, joten jääköön vartti odottelemaan huonompia aikoja.
 
Viimeksi muokattu:

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Töistä kotio ja kaljatölkki auki. Odotellaan illan peliä ja saunaan jossain vaihees. Ilta menee sillai mukavasti. Pitkästä aikaa saa nähdä millai Zabo pelaa. Pari häkkii saa tehdä, jos Suomi tekee yhden enemmän.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Saunassa tuli äsken käytyä ja olutta kiskottua. Nyt ottaa päähän kun vetelin eilen kaikki viskit naamaan. Kamutkin varmaan hirveissä darroissa eivätkä pääse minua viskinhakureissulle käyttämään. En viitti edes soittaa ja kysellä, pitäköön tunkkinsa.

Mitähän naapurin kitukasvunen kääpiö sanois jos vetäsen Sabatonit täysille?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muutamat paukut tänään naamariin, ihan rentoutumismielessä. Pakkasesta löytyi sattumalta vartti koskenkorvapullo ja jääkaapista pirkka sekamehua.
Vartti Koskenkorva-pullo? Onko niitä olemassa 0,25 litran Kossupullojakin?

Tänään on ohjelmassa ainakin BvB - Bayern ja Detroit - Anaheim. Juon tässä nyt 13,5 % vahvuista argentiinalaista punaviiniä. Sitten sen lisäksi on olutta jääkaapissa. Olisi vieläkin varalla ehkä 3 paukun verran berliiniläistä paloviinaa. Edellisellä kerralla se ei oikein uponnut. Ehkä tänään sitten uppoaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ainakin pullonpohjia on olemassa. Vartti-jotakin on kätevä ja monesti sopivan tarkka määre, mm. varttihullu.

Aikoinaan joku rautakauppias yritti myydä mulle sellaista Varttikatetta. Sanoin sille, että kyllä minä tartten katon ihan koko alalle, muutenhan sieltä tulee vedet sisään ja eristeet kastuu. Kohta on sitten astmassa koko porukka kuin Norjan hiihtomaajoukkue ikään.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Katos. Pojat tietää viinan juonista jotain. Liekkö samoilla raksatyömailla ollaan töitä tehty? Itse tosin olen muurari, joten noista kirvesmiehistä en mene takuuseen, vaikka suvusta niitäki löytyy.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Huominen sujuu rattoisasti pihahommissa ja niitä hommiahan ei tunnetusti voi ilman tasoituskaljoja tehdä. Kurjuuden maksimoiminen on yksi ihmisen velvollisuuksista, senhän nyt tietää kaikki oman elämänsä spedet. Ilman pöhnää ei ole myöskään tasoittavia.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Poikkeuksellisen pitkä aika on kulunut viimeisimmistä kalsarikänneistä. Nyt on taas yhden miehen aivoriihen paikka. Saa kuunnella ihan mitä musaa itse haluaa, aika luksusta.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mukava olla vain ja napostella olutta. Pitkästä aikaa siihen on jopa aikaakin. Joten hei sinä humalamallas, aion nauttia sinusta pitkään ja hitaasti tänään.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En vielä toistaiseksi ole ymmärtänyt sanaakaan tämän vuorokauden puolella tähän viestiketjuun kirjoitetuista viesteistä. Yritetään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös