Yritin keksiä tähän jotain mukahauskaa saksankielistä viestiä. En vielä keksinyt.
Odottelen kuvitteellisen punakynän kanssa!
Yritin keksiä tähän jotain mukahauskaa saksankielistä viestiä. En vielä keksinyt.
Tämän takia se seuraava saksankielinen viesti saa odottaa. Mutta kyllä niitä saksankielisiä viestejä tulee vielä, elleivät moderaattorit sano "Auf Wiedersehen".Odottelen kuvitteellisen punakynän kanssa!
Kah, Len!Naisystävä lähti yövuoroon ja otin pari pihviä pakkasesta sulamaan.
Kah, Len!
Jonkun perverssi mieli voisi nähdä tuossa lainauksessani yhtälön, jollaisia ei peruskoulun matematiikan tai terveystiedon tunneilla opeteta.
Kyllä mä näen tässä niin sanotun "Hannibal Lecterin"- opin eli jos et voi syödä läheistä naistasi niin syö edes kunnon pihvit Chiantin (classicon) kera.
Minä olen syönyt sen piirakan!
Luvettu on, tietysti. Keith on Jumala. Kaikki Stones-kirjat on luettu jo 80-luvulta asti, jolloin ensi kerran sain kouraani Normanin kirjan ensimmäisen painoksen.Kannattaa muuten lukea Keithin elämäkerta. Hienosti mies kertoo koko tarinansa ja myös muiden tariat. Käydään läpi Lennonia, Jonesia, Jaggeria ja suunnilleen kaikkia asiaan millään tavalla liittyviä. Hieno tarina.