Kalsarikänniketju

  • 5 218 225
  • 66 665

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laitetaan nyt alkuperäinen versio tuosta noin viikko sitten mainitusta DK-biisistä: Dead Kennedys-Too Drunk to Fuck[Live 1980]

Äänenlaatu on yliarvostettua.

Niin ja telakoitumisesta en tiedä. Emme taida olla töissä samassa paikassa, joten työpaikan saunailloissa kohtaaminen lienee lähes mahdotonta. Ja ainakin olen siinä käsityksessä, että kaikki kolme työkaveriani ovat naisia. Tai ainakin niillä kaikilla vuotaa peppu kerran kuussa. En siltikään ole Mr. Tampax. Valitettavasti.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitä helvettiä. Tapio Liinoja laulamassa Tangomarkkinoilla kilpailijoiden joukossa.
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Kaljaa ei löydy, mutta kelpaako jallu (ei se lehti)?

Voisinkin käydä tässä kohta polttamassa sikarin tuossa rannassa ihan vain vittuillakseni noille pussikaljateineille.

Ja ota lasiin jallua niin näyttää että kaveri omistaa maat ja mannut.. :)
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Toinen muutto kolmen viikon sisään hoidettu. Jospa nyt hetken saisi tuolta perkeleelliseltä hommalta olla rauhassa. Nyt aivan loistava asunto loistavilla mukana muuttajilla. Ei hetkeen keskiketterä ole näin hyvälle maistunut. Vuokralla kun asustellaan niin laitetaan asiaan sopiva biisi, vaikka sanat eivät tilanteeseen niin sovikaan. Vai sopiiko sittenkin...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten muuten tuon vuoden kesätytön kanssa? Menenkö Jeren ja meidän muiden ihanoimman Laurenin kanssa, vai pistänkö sinne sitä Mikko Kuustosen näköistä naista?

Haastan kaikki tänne kirjoittavat äänestämään Oravaa. Tai Mikko Kuustosen näköisen naisen hiuksissa olevaa mikkokuustosta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pistinpä pomolleni tuossa viestin, että tahdon kysyä häneltä lisää asioista, jotka liittyvät EM-futikseen. Että, se siitä jussin vietosta! ;)
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Päivällä ruoanlaiton yhteydessä avattu kuohuviinipullo tuhottu, nyt menossa halpaa, mutta ihan ok Proseccoa. Eiliseltä jäi jokunen olut. Netti ja TV auki Jukolan viestin vuoksi. Kavereita juoksemassa (ei todellakaan missään kärkiporukoissa), meikä dokaamassa. Olen aina vihannut juoksemista, varsinkin metsässä. Olen aina rakastanut dokaamista, myös metsässä.
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Päivällä ruoanlaiton yhteydessä avattu kuohuviinipullo tuhottu, nyt menossa halpaa, mutta ihan ok Proseccoa. Eiliseltä jäi jokunen olut. Netti ja TV auki Jukolan viestin vuoksi. Kavereita juoksemassa (ei todellakaan missään kärkiporukoissa), meikä dokaamassa. Olen aina vihannut juoksemista, varsinkin metsässä. Olen aina rakastanut dokaamista, myös metsässä.

Nakit keitetty, salaatit lautasella ja Jukolaa myös katellaan. Samaa hommaa ollaan myös pentuna tehty ja kilpasten, hauskaa oli..

Mutta nyt ohrapirtelöä..
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Netti ja TV auki Jukolan viestin vuoksi. Kavereita juoksemassa (ei todellakaan missään kärkiporukoissa), meikä dokaamassa. Olen aina vihannut juoksemista, varsinkin metsässä. Olen aina rakastanut dokaamista, myös metsässä.
Tuo on muuten jännää, minä katselen puolisilmällä samaa. Mikä helvetti se saa ihmisen noin juoksemaan metsässä, kun ei isompaa rahapalkintoakaan ole tiedossa? Ja vielä välillä eksyvät. Hullua.

Nyt tuli muuten ukkonen tänne. Kivasti jytisee. Kohta on varmaan sähköt poissa.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Tuo on muuten jännää, minä katselen puolisilmällä samaa. Mikä helvetti se saa ihmisen noin juoksemaan metsässä, kun ei isompaa rahapalkintoakaan ole tiedossa? Ja vielä välillä eksyvät. Hullua.

Toissa vuonna kävin kaverin puolipakottamana kokeilemassa suunnistusta, ensi kertaa sitten yläasteen. Ihan vitun perseestä, ei löytynyt edes kanttarelleja tai hyviä mustikkamestoja. Yläasteella oli mukavampaa. Yksi kävi mopon kanssa hakemassa leimat papereihin, muut veti lonkkaa. Prosecco loppui, seuraavaksi oluen pariin. Huomenna pitäisi pelata frisbeegolfia, onneksi se sopii läskeillekin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo on muuten jännää, minä katselen puolisilmällä samaa. Mikä helvetti se saa ihmisen noin juoksemaan metsässä, kun ei isompaa rahapalkintoakaan ole tiedossa? Ja vielä välillä eksyvät. Hullua.

Nyt tuli muuten ukkonen tänne. Kivasti jytisee. Kohta on varmaan sähköt poissa.

Kutsuvat sitä idiotismiksi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös