Kalsarikänniketju

  • 5 227 697
  • 66 666

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Myönnänhän minä. Olutta juon.

Keittelen samalla uusia perunoita. Miksi kukaan vanhoja söisikään?
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Varsinainen perjantai-ilta. Tässä sitä hakataan Rock Band rumpuja ja juodaan kaljaa. Kerrankin elämässään saa tuntea itsensä rokkitähdeksi, virtuaaliyleisö huutaa ja hiki valuu.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Toimistokäyttäytymisellä kännäämään saapuu hän. Sento, lepo.

Red Label, olutta ja sauna ja kitara. Vettäkään ei sada.

Kivaahan tää on.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Varsinainen perjantai-ilta. Tässä sitä hakataan Rock Band rumpuja ja juodaan kaljaa. Kerrankin elämässään saa tuntea itsensä rokkitähdeksi, virtuaaliyleisö huutaa ja hiki valuu.

Ootko muuten rumpalismiehiä? Tuo peli on perkeleen vaikea jos soittotaitoa löytyy. Sama koskee kitaraa, melkeinpä expertillä pitää vetää, muuten se on yhtä kyttäilyä. Unohtaa aina pelaavansa peliä, kun vetää jotain tuttua biisiä, fiilistelyn puuttuminen siinä vituttaa, kun iskut pitää olla iskulleen. Vuorokausi hakattiin kaverin kanssa joskus ja kunhan peliin pääsee sisään, niin itseasiassa yllättävän kiva peli. Pitäs kokeilla joskus uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ootko muuten rumpalismiehiä? Tuo peli on perkeleen vaikea jos soittotaitoa löytyy. Sama koskee kitaraa, melkeinpä expertillä pitää vetää, muuten se on yhtä kyttäilyä. Unohtaa aina pelaavansa peliä, kun vetää jotain tuttua biisiä, fiilistelyn puuttuminen siinä vituttaa, kun iskut pitää olla iskulleen. Vuorokausi hakattiin kaverin kanssa joskus ja kunhan peliin pääsee sisään, niin itseasiassa yllättävän kiva peli. Pitäs kokeilla joskus uudestaan.

Tuosta mallia, miten homma käy ammattilaisilta: http://www.youtube.com/watch?v=btcvSWoQWV0

(Rush plays Rock Band)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Melkein pari viikkoa tuli urheiltua joka päivä vähintään kerran päivässä, kaapissa ei ollut olutta tai HKn-sinistä. Nyt kaapissa on olutta sekä lenkkimakkaraa. Urheilin toki tänään, mutta tuota harjoitin ennen töihin lähtöä aamulla. Eli nyt voin siis vain olottautua.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tuosta mallia, miten homma käy ammattilaisilta: http://www.youtube.com/watch?v=btcvSWoQWV0

(Rush plays Rock Band)

Heh, joskus tuon olen nähnytkin. Volat pitää olla melkolailla tapissa, muuten tuo saatanan lätkytys pedaalista vie maun koko harrastustoiminnasta.


Eli nyt voin siis vain olottautua.

FNM:stä tulikin mieleeni klassinen tapahtuma Szigetistä -09. Oksettipa itseäkin siinä noin 8 rivissä.

Pääset olottautumis-moodiin..
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tyttöystävä lähti syntymäpäiville. Yksin kotona, Rock am Ring livenä telkkarissa, pizza tilattu, olut kylmässä. Tästä se lähtee.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jospa sitä raskaan työviikon jälkeen taas hieman tissuttelisi saunomisen kera. American wedding näyttää tulevan tv:stä. Kesälomakin alkais reilun kk:n päästä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vittu kun ei sattunu sitä väärinluetut ketjua eteen...katoin tosta äkkiseltään että "kirkko eroon kääpiöstä" kun oli tää mein maailman pisin kiäpiö käyny paikalliseen kirkkoketjuun kommentoimassa....nauratti.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Rakennatko lapsille kellaria?

Töiden päälle juominen tuntuu jotenkin oikeutetummalle, kun muutenvaan juominen, siksi itekkin vähän siivosin päivällä. Nyt kelpaa ottaa.

Ei kellaria lapsille, olemattomille omille saatikka sitte vieraille.
Ihan terassia piti tuossa rakennella. Selvinpäin onnistuin moista tekemään, jottei huomisaamuna tartte olla purkamassa ja uuvelleen rakentamassa. ''Illalla se näytti kyllä perkeleen hyvältä''

Ja tuo jälkimmäinen aivan totta, jotenkin voi juoda huomattavasti paremmalla omatunnolla, kun on tehnyt jotain hyödyllistäkin.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Ja tuo jälkimmäinen aivan totta, jotenkin voi juoda huomattavasti paremmalla omatunnolla, kun on tehnyt jotain hyödyllistäkin.

Siivoan aina ennen kuin juon. Imuroin, pyyhin pölyt ja vaihdan lakanat, käyn myös suihkussa parin kaljan jälkeen. Saa jotenkin freshimmän ja paremman kännin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siivoan aina ennen kuin juon. Imuroin, pyyhin pölyt ja vaihdan lakanat
Minä yritin tätä aikanaan jonkin aikaa, mutta vaimo kyrpiintyi siihen kun kuusi kertaa viikossa imuri lauloi ja lakanat pyöri pesukoneessa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ja tuo jälkimmäinen aivan totta, jotenkin voi juoda huomattavasti paremmalla omatunnolla, kun on tehnyt jotain hyödyllistäkin.

No kekkele, sithän otan miekii. Tänään ajoin ensin 160 km länsilounaaseen, sitten istuin nelisen tuntia huoneessa muutaman muun ihmisen kanssa yrittäen pysyä hereillä, sen jälkeen samaa reittiä 160 km itäkoilliseen. Kyllä nyt tuntee tehneensä.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Minä yritin tätä aikanaan jonkin aikaa, mutta vaimo kyrpiintyi siihen kun kuusi kertaa viikossa imuri lauloi ja lakanat pyöri pesukoneessa.

Ja mä kun oon aina luullu että minä olen löytö...

Kylmää Karhua tölkistä, stanaaaaaah!!!
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Minä yritin tätä aikanaan jonkin aikaa, mutta vaimo kyrpiintyi siihen kun kuusi kertaa viikossa imuri lauloi ja lakanat pyöri pesukoneessa.

Samaa olen itsekin yrittänyt ja nyt eronneena täytyy myöntää että tuli vähän liioiteltua. Tuon "aina" sanan voi korvata "joskus". Mutta tuntuupa vielä kivemmalta :) nyt elämäni on ehkä tyhjempää, mutta katsonpa urheilua milloin haluan ja olutta juon kun alkoholismigeeniä kutkuttaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös