Kalsarikänniketju

  • 5 222 166
  • 66 665

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
91-vuotias isoäitini on hyvin uskonnollinen ja hänen kanssaan minäkin olen. Eikä siinä minun puolelta mitään vikaa ole. Jos hän niin tuntee, niin ei se minulle mitään vastenmielistä ole. Jos uskonnosta on jollekin jotain apua tai helpotusta, niin hyvä.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minulle on jäänyt mieleen pääsiäistsembaloista mieleen mantra, jossa toistetaan Kristus nousi kuolleista / kuolemalla kuoleman voitti / haudassa oleville elämän antoi. Muutenkin tuo pääsiäissaatto on sen sarjan meininkiä, johon ei luterilainen kirkko yllä rajuimmillakaan kinkereillä.

Tästä rallista on muistoja. Olin ortodoksien pääsiäiskinkereissä ainoana kerettiläisenä, kun tuota biisiä veivattiin heidän toimestansa, ja vieläpä stemmojen kanssa. Tuo päivämäärä, 11.4.2004, on jäänyt mieleen, koska noiden kinkereiden aikana Ari Vallin teki jatkoaikamaalin kauden viimeisessä SM-liigamatsissa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Taidan poistua teologisesta paneelista. Lienen tulossa vanhaksi, kun nukkuminen ja eturauhaseni toiminta kiinnostavat enemmän, kuin huuruinen keskustelu jumalallisuuden olemuksesta. Eipä minua taideta näissä ympyröissä kaivata enää muutenkaan.

Viikonloppuna vahannen auton ja laitan kesärenkaat alle.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tästä rallista on muistoja. Olin ortodoksien pääsiäiskinkereissä ainoana kerettiläisenä, kun tuota biisiä veivattiin heidän toimestansa, ja vieläpä stemmojen kanssa. Tuo päivämäärä, 11.4.2004, on jäänyt mieleen, koska noiden kinkereiden aikana Ari Vallin teki jatkoaikamaalin kauden viimeisessä SM-liigamatsissa.
Moni paikalla olleista varmaan olisi kutsunut sinua jollakin muulla nimityksellä kuin kerettiläinen. Mikä nyt on sopivaa sellaiselle joka antaa elämän haudassa oleville. Tärkeintä on kai se miten itse asian kokee.

Peruskouluaikainen fys/kem/matematiikan opettajani oli itärajalta kotoisin ja ortodoksi. Harrasti nähtävästi paastoamista. Oli suht yksin harrasteensa kanssa läntisessä Suomessa. Siihen aikaan ei ollut vielä keksitty tuotteistaa Valamon retriittejä ja muita keski-ikäisille naisille kaupattavia juttuja.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Voi Jeesus, miksi minä sorruinkaan taas? Se on syytäsi, oi jeesus, oi cartman jeesus, syytäsi on. Kymmenen miljonaa syytä on, oi Jeesus, kymmenen miljonaa.

Helou bojat, täällä ollaan taas, rausch rakki haukahtaa ja puraisee Pahaa perseestä, eikä välitä mistään. Mutta siltikkin koen sosiaalista omatuntoa vaikka en tiedä miksi. Mutta poijjaat kaikenkarvaiset nautitaan elämästä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Hiljenipäs tämäkin paikka. Kohta alkaa onneksi NHL-kierroskin. Ensimmäiseksi joutunee katselemaan kuinka Fatso kaivelee kiekkoa repusta Panttereita vastaan. Kelepaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hiljenipäs tämäkin paikka. Kohta alkaa onneksi NHL-kierroskin. Ensimmäiseksi joutunee katselemaan kuinka Fatso kaivelee kiekkoa repusta Panttereita vastaan. Kelepaa.
Höpsis.

Suku tosiaan on ortodokseja. Minusta se on ok. Ortodoksinen kirkko kuitenkin on ollut pystyssä sen 2000 vuotta; sitä ei ole perustanut saksalainen munkki jonka mielestä oli cool naputella nauloja kirkon oveen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ainiin, ensi viikolla ruvetaan pelaamaan SM-liigan finaaleja. Täälläpäin.
Ikään kuin ketään kiinnostaisi. On kyllä niin super-HMV-höpöhöpöjoukkueet asialla että voisi kuvitella tiedotusvälineidenkin keskittyvän ennemmin vaikka käsipallon runkosarjaan tai Laura Lepistön best of-editteihin. Tai kenen tahansa eritteihin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Höpsis.

Suku tosiaan on ortodokseja. Minusta se on ok. Ortodoksinen kirkko kuitenkin on ollut pystyssä sen 2000 vuotta; sitä ei ole perustanut saksalainen munkki jonka mielestä oli cool naputella nauloja kirkon oveen.

Harmi ettei New Jersey Devils ole ortodokseja, he ovat Jersey shore katolisia. Joten vitun epäonnista kevättä teille luvassa snookin ja muun paskasakin takia, sillä välin odottelen hyviä uutisia Clauden ja muun flyerssakin edesottamuksista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Harmi ettei New Jersey Devils ole ortodokseja, he ovat Jersey shore katolisia. Joten vitun epäonnista kevättä teille luvassa snookin ja muun paskasakin takia, sillä välin odottelen hyviä uutisia Clauden ja muun flyerssakin edesottamuksista.
Itse asiassa meidän ratkaisevimmat jätkät, Kovalchuk ja Elias, luultavasti ovatkin ortodokseja. Mutta vitut siitä. Devils laittaa Pantterit lauluun suoraan neljässä ja tiputtaa seuraavaksi... Juu. Flyersin, jos ne nyt selviää edes jatkoon.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Suku tosiaan on ortodokseja. Minusta se on ok. Ortodoksinen kirkko kuitenkin on ollut pystyssä sen 2000 vuotta; sitä ei ole perustanut saksalainen munkki jonka mielestä oli cool naputella nauloja kirkon oveen.
Minä en noista uskonnoista niin perusta. Sitten kun se Jumala/Jeesus/Allah/Perkele/Buddha/Ägräs minulle ilmestyy, alan uskomaan. Ja toki hänen pitää sittenkin todistaa se, että häneen uskominen on se ainoa tie. Siihen asti pidän kaikkia uskontoja samalla viivalla.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Minä en noista uskonnoista niin perusta. Sitten kun se Jumala/Jeesus/Allah/Perkele/Buddha/Ägräs minulle ilmestyy, alan uskomaan. Ja toki hänen pitää sittenkin todistaa se, että häneen uskominen on se ainoa tie. Siihen asti pidän kaikkia uskontoja samalla viivalla.

Katos Jokerit voitti Hifk:n tänä keväänä, joten oletan että Flyers kellistää Devilsin tänä keväänä, vaikka just nyt ei kohdata, niin silti on hyvä hakea etulyöntiasemaa kaikin mahdollisin tavoin. Ägräs rules, In Ägräs I trust! Ägräsille uhraan vaikka kääpiövillakoiran että Ägräs toteuttaa toiveeni..
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Katos Jokerit voitti Hifk:n tänä keväänä, joten oletan että Flyers kellistää Devilsin tänä keväänä, vaikka just nyt ei kohdata, niin silti on hyvä hakea etulyöntiasemaa kaikin mahdollisin tavoin. Ägräs rules, In Ägräs I trust! Ägräsille uhraan vaikka kääpiövillakoiran että Ägräs toteuttaa toiveeni..

Niin mutta sä puhut nyt JYPin miehelle. :)
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Katos Jokerit voitti Hifk:n tänä keväänä, joten oletan että Flyers kellistää Devilsin tänä keväänä, vaikka just nyt ei kohdata, niin silti on hyvä hakea etulyöntiasemaa kaikin mahdollisin tavoin. Ägräs rules, In Ägräs I trust! Ägräsille uhraan vaikka kääpiövillakoiran että Ägräs toteuttaa toiveeni..
Itse asiassa pelasin vitosella Flyersin mestaruutta, joten jos Rangers ei sitä vie, niin tulkoon se sinne. Se on kuitenkin veljenikin suosikkijoukkue. Ägräs taas ei muuta tarvitse kuin multaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Niin mutta sä puhut nyt JYPin miehelle. :)

Itse asiassa pelasin vitosella Flyersin mestaruutta, joten jos Rangers ei sitä vie, niin tulkoon se sinne. Se on kuitenkin veljenikin suosikkijoukkue. Ägräs taas ei muuta tarvitse kuin multaa.

Suuri Ägräs ottaa kaiken vastaan ja tilittää maksut eteenpäin Saatanalle.
Eipä siinä muuta, kiitti kun kävitte ja nähdään helvetissä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Katselin äsken yhden vuokrakämpän ilmoitusta. Kuvatekstit:

- Valoisa ja avoin olohuona.
- Makuhune jossa vaatehuone.
- Vaatehuneeseen mahtuu.
- Iso lasitettu parveke luoteeseen, ilta-aurinko lämmittaa.

Ja ihan Kiinteistömaailman ilmoitus. Tekijä on varmaan täällä kalsarikänniketjussa tai omaa ns. etnisen taustan. Tai molemmat.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En ihmettelisi. Oikeastaan Phillyn mestaruutta toivoisinkin jos Rangers ei siihen pysty. Minkälaisen osan muuten Hartnell KalPasta omistaa?

En tiedä. Hyvin marginaalinen se joka tapauksessa on.

Ja ei siinä nyt mitään rahaa varmasti ole alkujaankaan mietitty. Kapanen/Timonen poiminut vaan kolikot katuojasta, mitä Hartnell ei jostain syystä halunnut pitää. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös