Kalsarikänniketju

  • 5 238 767
  • 66 669
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei jaksa seurata maailman asioita. Minä kuuntelen Tuksun haastattelua Enbusken ohjelmassa Seiskan sivuilta. Miten siellä Neuvostoliitossa menee, bilateraalikauppa sujuu?

Onhan se niinku silleen ihan älyttömän vaivaannuttavaa koittaa yhtä aikaa huolehtia rajattomasta rusketuksesta ja maailmanrauhasta. Pitemmän päälle jompikumpi joutuu kärsimään, onneks olen onnistunut hoitamaan asiat niin, ettei se näy vielä päällepäin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onhan se niinku silleen ihan älyttömän vaivaannuttavaa koittaa yhtä aikaa huolehtia rajattomasta rusketuksesta ja maailmanrauhasta.
Kun paskoo kunnolla housuunsa, niin ei näy ruskeita rajoja.

On se hienoa olla aikuinen. Saa valvoa vaikka koko yön ja sen saa perustella: "mä oon aikuinen, niin saan tehdä niin". Käytänkin toisinaan tuota perustelua hänelle. Toinen vakiolausumani on ihan mihin tahansa asiaan on "elä sekkaannu Miesten asioihin". Enempiä lauseita ei oikeastaan tarvitakaan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Epäilen että olemassaoloni on vain kohtuullisen kiinteä kasa atomeja matkalla avaruustuulen mukana kohden kaiken olevaisuuden mustaa aukkoa jonne ajatukseni sekä muu olemukseni rusentuu osaksi suurempaa tietoisuutta jonka tulevaisuudessa(menneisyydessä)nykyhetkessä kirjoittaa auki omnipotentti "meidän pelin" asiantuntija kosmoksen kylmä lordi.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Miksi kajareiden särisevä basso ei häiritse hönössä sillai kuin selvinpäin? Toooodella outoa.

Karjalat vähenee ja taksi lähenee.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen alkanut epäillä, että olen oikeasti koko maailmankaikkeuden luoja. Olen vaan universumin mestarina äärettömyyteni aikana kyllästynyt kaiken hallitsemiseen, niin olen ohjelmoinut vaihtelun ja perspektiivin vuoksi elämään muka tavallisena ihmisenä täällä Maassa ja Suomessa. Kun ns. kuolen, niin herään taas universumin ylijumalana. Missään nimessä en ole suuruudenhullu vaan olen kyllä nähnyt mitä merkkejä olen jumalana itselleni tähän elämään antanut!
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuulostaa kyllä ihan normaalilta känniltä. Mutta olisko antaa mitään esimerkkejä?
No esimerkiksi tuo naapurin ämmä. Se kun on niin vittumainen, että se on melko varmasti itse Saatana. Eipä ole sattumaa, että tuollainen höpötintti on juuri minun - universumin ylijumalan - lähistölläni vaan hyvän vastavoimana pitää olla paha.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
No esimerkiksi tuo naapurin ämmä. Se kun on niin vittumainen, että se on melko varmasti itse Saatana. Eipä ole sattumaa, että tuollainen höpötintti on juuri minun - universumin ylijumalan - lähistölläni vaan hyvän vastavoimana pitää olla paha.

Saatat olla kyllä ihan asian ytimessä juu. Entä onko mitään sattumia mihin olet itse henk.koht. vaikuttanut täydellisesti? Esim autollesi antanut nimeksi pelsepuuppi tai koiranne nimi on hitler, yms?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No esimerkiksi tuo naapurin ämmä. Se kun on niin vittumainen, että se on melko varmasti itse Saatana.
Kai olet kuitenkin sitäkin pannut?

Heräsin kaksi tuntia sitten ja on muuten melkoisen heikko olo. Tosin tuli sitä juopoteltuakin puolille päiville asti. Nyt onneksi olen saanut siirrettyä pahimpia oloja huomiseksi. Kai tää tästä... Joskus ja jotenkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Esim autollesi antanut nimeksi pelsepuuppi tai koiranne nimi on hitler, yms?
Miun ensimmäinen auto (Datsun Sunny vm. -80) oli nimeltään Irma ja tunnen naisen, jolla on saksanpaimenkoira nimeltään Eva. Braunin mukaan.

K-nimetön on varmaan oikeassa, mutta noilla perusteilla Suomessa on jokunen miljoonaa Universumin Ylijumalaa. Siis jos siihen riittää vittumainen naapurin akka.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Laitetaas toveri Ylijumala Nimettömälle vielä biisi, ihan sarvittahampaitta: Nuin!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heräsin kaksi tuntia sitten ja on muuten melkoisen heikko olo. Tosin tuli sitä juopoteltuakin puolille päiville asti. Nyt onneksi olen saanut siirrettyä pahimpia oloja huomiseksi. Kai tää tästä... Joskus ja jotenkin.
Hitto eilen mä ajattelin, että nyt lähtee henki. Sydän löi hieman kummasti ja sen jälkeen heikotti ja pyörrytti loppupäivän ajan. Mutta ei lähtenyt henki ei. Ja mihin se nyt muka olis lähtenyt? Ai kaljalle vai häh..

...Siis jos siihen riittää vittumainen naapurin akka.
Mun naapurissa asuva tyttö ei moikkaa mua. Kerran tosin se tuolla pihalla vastaan kävellessä katsoi mua hetken, ja mä jo ehdin ajatella, että nyt se on rakastunut muhun ja kohta tulee pesää ovista ja ikkunoista, mutta ei. Ja vasta tuolla pihalla mä oikein pysähdyin tuijottamaan sitä, mutta ei auttanut. Katse maassa käveli ohi. Sanois nyt suoraan haluuko munaa vai ei, eikä tolleen pelleilisi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mun naapurissa asuva tyttö ei moikkaa mua. Kerran tosin se tuolla pihalla vastaan kävellessä katsoi mua hetken, ja mä jo ehdin ajatella, että nyt se on rakastunut muhun ja kohta tulee pesää ovista ja ikkunoista, mutta ei. Ja vasta tuolla pihalla mä oikein pysähdyin tuijottamaan sitä, mutta ei auttanut. Katse maassa käveli ohi. Sanois nyt suoraan haluuko munaa vai ei, eikä tolleen pelleilisi.
Sanot sille ensi kerralla nähdessäsi, että "jos sulla on joku syy olla antamatta mulle pillua, niin parasta kertoa se nyt heti".
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Tai se naapurin flikka on lukenu liikaa akkojen lehtiä, joissa sanotaan, että miehet pelkää vahvoja ja aloitteellisia naisia. Paskan latit, minua ei koskaan ole pelottanut, kun nainen on ilmoittanut suoraan haluavansa naida. Ihan ihme hapatusta tuommoinen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hitto eilen mä ajattelin, että nyt lähtee henki. Sydän löi hieman kummasti ja sen jälkeen heikotti ja pyörrytti loppupäivän ajan. Mutta ei lähtenyt henki ei. Ja mihin se nyt muka olis lähtenyt? Ai kaljalle vai häh..
Onko tämä joku kalsarikännikirous, muutama viikko sitten piti vierailla polilla rytmihäiriön vuoksi. Saatanan pumppu pamppaili omia tahtejaan, kaikkia 100:n ja 170:n väliltä. Jotain valistusvihkojakin puoskarit tyrkyttivät, roskiin päätyivät.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On sekin kyllä jännä bändi tuo Oasis.

Siis toisaaltahan voi ajatella että se on ihan persiestä. Beatlesilta kopsatut melodiat ja sanoitukset täyttä huttua. Ja lavalla ukot vaan patsastelee paikoillaan. Tuossa on totuuden hive.

Toisaalta niillä on kyllä iso nippu helvetin hienoja biisejä, kliseisiä eli ei. Ja olihan niillä ihan ylittämätön asenne. Sellainen, että vittu me ollaan kaikista kovimmat ja me perkele näytetään se! Periksi ei anneta, kun ei vittu muutakaan osata, me tyhmät lädit.

Supersonic.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
On sekin kyllä jännä bändi tuo Oasis...

Ja olihan niillä ihan ylittämätön asenne. Sellainen, että vittu me ollaan kaikista kovimmat ja me perkele näytetään se! Periksi ei anneta, kun ei vittu muutakaan osata, me tyhmät lädit.
Oasis oli viimeisiä oikeita rock-bändejä. Edelleen huvittaa kun miettii esim. Negativen muutamien vuosien takaista hotellihuoneen paskaksi pistämistä ja tv:n paiskomista. Pari päivää meni niin oltiin iltapäivälehdissä pyytelemässä anteeksi, kun "ei me oikeasti olla pahoja ihmisiä".

Ainoa (joskin helvetin iso) miinus Oasikselle tulee tuosta Miesrintaajan sinisten kannattamisesta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joku suomalainen bändihän oli meinannut heittää telkkarin hotellin ikkunasta, vaan kun laskeskelivat hetken varojaan niin viskasivat pelkän kaukosäätimen. Hitto kun en muista mikä yhtye se oli.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanot sille ensi kerralla nähdessäsi, että "jos sulla on joku syy olla antamatta mulle pillua, niin parasta kertoa se nyt heti".
Ja jos se syy on se, että mä olen kännissä, niin mä kyllä lupaan olla juomatta yhtään kaljaa sen seksin aikana. Ja jos se syy on se, että mä olen niin ruma, niin mä kyllä voin vetää sitä takaakinpäin. Ja jos se syy on se, että mulla on niin saatanan pieni muna, niin ei ne ilotytötkään ole valittaneet vaikka tekevät sitä hommaa ihan ammatikseen. Eli ei siis pitäisi olla ainakaan mitään kovinkaan suuria esteitä pienelle seksihurjastelulle..

Onko tämä joku kalsarikännikirous, muutama viikko sitten piti vierailla polilla rytmihäiriön vuoksi.
Mä en tiedä, mutta aika kovasti säikähdin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja jos se syy on se, että mulla on niin saatanan pieni muna, niin ei ne ilotytötkään ole valittaneet vaikka tekevät sitä hommaa ihan ammatikseen.
Tuohonkin voit kommentoida, että on sillä aina saanut yhden ihmisen tyydytettyä - minut.

 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
muutama viikko sitten piti vierailla polilla rytmihäiriön vuoksi.
Minä jouduin Lutakkoon muutama viikko sitten Rytmihäiriön vuoksi.

Ja jos se syy on se, että mulla on niin saatanan pieni muna, niin ei ne ilotytötkään ole valittaneet vaikka tekevät sitä hommaa ihan ammatikseen.
"Mitä te saatanan amatöörit valitatte kun ei se ole häirinnyt ammattilaisiakaan."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös