Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 044
  • 66 774
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olenko yksin? Mitään asiaa ei tähän ketjuun taas ole, mutta muiden kultivoitunutta juttua on täällä niin pirun hauska lukea, että perse revennee taas kerran.

Aloitetaan jukebox tälläisellä biisillä. Pearl Jam - Alive @ Youtube
Et laisinkaan, en vaan halunnut nostaa ketjua etten vaikuta liian juopolta. Ei minullakaan tosin tänään tai muinakaan päivinä mitään sanottavaa ole, mutta roikun mukana ja nyökyttelen muiden jutuille.

Nyt katselen maalikoosteita JYPin peleistä Keskisuomalaisen sivuilta ja maistelen Gambinaa ja Jamesonia.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ilmoittaudun tähän ketjuun vajaan Carlsberg laatikon ja kolmen vartin leijonan kanssa. Ensimmäistä kertaa myönnän kalsarikännit kenellekkään.

Jennings

Jäsen
Suosikkijoukkue
NE Patriots, Sooners, BJ3
Jahans. Avataanpa oma ura tällä palstalla ja missäs muualla sen paremmin tekee kuin tässä ketjussa. Lasissa Russian Standardin Gold ja SHM pauhaa. Peace!

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jahans. Avataanpa oma ura tällä palstalla ja missäs muualla sen paremmin tekee kuin tässä ketjussa. Lasissa Russian Standardin Gold ja SHM pauhaa. Peace!
Tässä ketjussa minäkin urani muutama vuosi sitten avasin. Silloin kokeneemmat varoittelivat, että kannattaa aloittaa muualta, mutta hyvin olen pysynyt palstalla silti. Tosin enhän minä montaa viestiä ole tähän ketjuun sen jälkeen kirjoittanutkaan.

Tervetuloa kuitenkin!

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eihän minulla tuollaisia kanavia ole. Mutta vastaisin Canada jos se olisi vaihtoehtona. Mutta me suomitytöt pidetään aina omiemme puolia.

Avautui taas jotakin uutta. Nimittäin kyllähän jokainen mieseläjä tietää, miltä tuntuu, kun haaroväli ottaa osumaa. Vaan kyllä se näyttää tekevän kipiää naisillekin, kun saa luistimesta ns. römpsään.

Avautui kyllä homovissykin näin saunasta tultua.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Avautui taas jotakin uutta. Nimittäin kyllähän jokainen mieseläjä tietää, miltä tuntuu, kun haaroväli ottaa osumaa. Vaan kyllä se näyttää tekevän kipiää naisillekin, kun saa luistimesta ns. römpsään.
Ei voi tehdä kipeää, olen katsonut paljon videoita aiheesta. Paljon on noissa dokumenteissa vehkeitä mennyt päin vittua, muttei kukaan ole ikinä jäänyt filmaamaan. Paitsi kuvaaja. Jalkapuuhun pitäisi joutua tällaisista puujaloista.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pöö.

Ei ole mitään pelättävää.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tässä kun perjantaimallasta kävin nautiskelemaan, niin tulivat iäisyysasiat mieleen. Jokainen meistä lähtee joskus, ja useimmilta jää kohtuullinen määrä kampetta muiden riesaksi. Eipä tarvitse olla itse lajittelemassa, mutta joku muu rehkii senkin edestä.

Aiheeseen liittyvää musiikkia: Kun Mä Kuolen, es. Juha Vainio.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mie annan puolet levykokoelmastani vanhemmalle pojalle, puolet nuoremmalle. Tytöt saa jakaa kirjat ja dvd:t.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vieläkö tämä italialaisen oopperadiivan henkinen rakenne suomalaisen portsarin ruumiissa kulkee vapaalla jalalla?
Kuljethan sinäkin, rakenteinesi. Älä pilkkaa kompositiotani. Tyhjyys välillä heijastaa ihmisen sielullista autiutta kohden lopullista vapautusta kulkeissa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Helppo on tämä yhtälö, kun jälkeläisiä on vain yksi (perillisistä puhuminen olisi omahyväistä liioittelua).

Esko Valtaojan kirjat voisin ottaa mukaani arkkuun, niillä saattaisi olla käyttöä tuonpuoleisessakin. Jotenkin luulen, että saatan joutua kahnauksiin iäisyyskysymyksistä siellä portilla, joten olisi hyvä olla vähän kättä pidempää mukana.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaverit lähti keskustaan. Olin nyt kerrankin viisas ja totesin, ettei omalla kohdalla ole mitään järkeä lähteä megeen. Pienen kitinän jälkeen ymmärsivät.

Niin normaalisti olen hyvissä humalissa lähtenyt muiden mukana Hellsinkiin käymään, mutta tällä kertaa en nähnyt siinä mitään järkeä, kun tod.näk. oltaisiin oltu baarissa max. 45minsaa ja sen jälkeen jokainen olisi lähtenyt omia teitään kotiin ja itselle tämä olisi maksanut minimissään 6€ + rändom safkat TB:ltä.

Nyt jäin kotiin täyttämään astianpesukonetta ja vittuilemaan "potentiaalisille" (meikäläistä yrittäneille) panoille facebookissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy