Kalsarikänniketju

  • 5 212 615
  • 66 655
Suosikkijoukkue
Kärpät
Päädyin juuri äsken sellaiseen johtopäätökseen, että Pilsner Urquell on aika helvetin pahaa kaljaa, ainakin Tsekkien pahinta. Täytyy jatkaa normitorstaita jollain muulla juomalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Päädyin juuri äsken sellaiseen johtopäätökseen, että Pilsner Urquell on aika helvetin pahaa kaljaa, ainakin Tsekkien pahinta. Täytyy jatkaa normitorstaita jollain muulla juomalla.
Ehei suinkaan edes pahimmasta päästä...

Juon homovissyä ja odottelen saunan palamista. Tällainen kevyt iltakänni ohjelmassa, kun tämä päivä nyt näytti natsaavan kaikilla osa-alueilla niin mikäs tässä on palkita itsensä.

Kippis ja kulaus muillekin.

Munasillaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo laivalta toin neljä laatikkoa kaljaa plus repullisen muita juomia. En mä noista viineistä ymmärrä mitään, mutta huvikseni ostin. Sakun kaljalaatikot oli 9.99 eli säästin viis senttiä keissiltä kun en ostanut ärrältä.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Olut kun olut, tuomari kun tuomari, yh kun yh, baari kun baari ja taksi kun taksi.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Ajattelin tässä että Seinfeld-sarjan Georgen tapaan minun pitäisi tehdä intuitioni vastaisia päätöksiä, ja heti nainen sanoi miten hauska olen. Täähän vois jumalauta toimia??

Ostin siis filmtownista sytkärin kun en ole koskaan ostanut ja palautin leffan samana päivänä.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Ajattelin tässä että Seinfeld-sarjan Georgen tapaan minun pitäisi tehdä intuitioni vastaisia päätöksiä, ja heti nainen sanoi miten hauska olen. Täähän vois jumalauta toimia??

Ostin siis filmtownista sytkärin kun en ole koskaan ostanut ja palautin leffan samana päivänä.

Kiitti vinkistä. Taidankin koittaa sitä ny. Jos mut tapetaan niin sun vika!

Jakyllä, jatkoajatan baarin tupakkikopissa. Treellä baareissa uskomaton meno tällai viikolla...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olenko yksin? Mitään asiaa ei tähän ketjuun taas ole, mutta muiden kultivoitunutta juttua on täällä niin pirun hauska lukea, että perse revennee taas kerran.

Aloitetaan jukebox tälläisellä biisillä. Pearl Jam - Alive @ Youtube
Et laisinkaan, en vaan halunnut nostaa ketjua etten vaikuta liian juopolta. Ei minullakaan tosin tänään tai muinakaan päivinä mitään sanottavaa ole, mutta roikun mukana ja nyökyttelen muiden jutuille.

Nyt katselen maalikoosteita JYPin peleistä Keskisuomalaisen sivuilta ja maistelen Gambinaa ja Jamesonia.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ilmoittaudun tähän ketjuun vajaan Carlsberg laatikon ja kolmen vartin leijonan kanssa. Ensimmäistä kertaa myönnän kalsarikännit kenellekkään.
 

Jennings

Jäsen
Suosikkijoukkue
NE Patriots, Sooners, BJ3
Jahans. Avataanpa oma ura tällä palstalla ja missäs muualla sen paremmin tekee kuin tässä ketjussa. Lasissa Russian Standardin Gold ja SHM pauhaa. Peace!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jahans. Avataanpa oma ura tällä palstalla ja missäs muualla sen paremmin tekee kuin tässä ketjussa. Lasissa Russian Standardin Gold ja SHM pauhaa. Peace!
Tässä ketjussa minäkin urani muutama vuosi sitten avasin. Silloin kokeneemmat varoittelivat, että kannattaa aloittaa muualta, mutta hyvin olen pysynyt palstalla silti. Tosin enhän minä montaa viestiä ole tähän ketjuun sen jälkeen kirjoittanutkaan.

Tervetuloa kuitenkin!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eihän minulla tuollaisia kanavia ole. Mutta vastaisin Canada jos se olisi vaihtoehtona. Mutta me suomitytöt pidetään aina omiemme puolia.

Avautui taas jotakin uutta. Nimittäin kyllähän jokainen mieseläjä tietää, miltä tuntuu, kun haaroväli ottaa osumaa. Vaan kyllä se näyttää tekevän kipiää naisillekin, kun saa luistimesta ns. römpsään.

Avautui kyllä homovissykin näin saunasta tultua.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Avautui taas jotakin uutta. Nimittäin kyllähän jokainen mieseläjä tietää, miltä tuntuu, kun haaroväli ottaa osumaa. Vaan kyllä se näyttää tekevän kipiää naisillekin, kun saa luistimesta ns. römpsään.
Ei voi tehdä kipeää, olen katsonut paljon videoita aiheesta. Paljon on noissa dokumenteissa vehkeitä mennyt päin vittua, muttei kukaan ole ikinä jäänyt filmaamaan. Paitsi kuvaaja. Jalkapuuhun pitäisi joutua tällaisista puujaloista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pöö.


























Ei ole mitään pelättävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös