Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
En tietääkseni. Juon, olen menossa junttibändin keikalle, ei ehdi huomata, että kusettaako jos.Ettet vain yrittäisi kusettaa minua?
En tietääkseni. Juon, olen menossa junttibändin keikalle, ei ehdi huomata, että kusettaako jos.Ettet vain yrittäisi kusettaa minua?
En tietääkseni. Juon, olen menossa junttibändin keikalle, ei ehdi huomata, että kusettaako jos.
Andy McCoylla on aina kolkyt donaa taskussa, mut Pate Mustajärvellä ja Vanha Lenillä kakskytä senttiä vain.Jos minun letkuakin vongataan noin ankarasti, on Vanha Lenillä varmaan raskasta.
Andy McCoylla on aina kolkyt donaa taskussa, mut Pate Mustajärvellä ja Vanha Lenillä kakskytä senttiä vain.
Noh. Ei pidä tarttua pikkujuttuihin, paitsi meikäläinen runkatessa...Kyllä Lenillä isompi on, se vain vähätteli mulkkunsa kokoa. Niinku me kaikki.
Noh. Ei pidä tarttua pikkujuttuihin, paitsi meikäläinen runkatessa...
Heh. En ole laskenut, mutta aika pienellä budjetilla mä siellä reissaan. Halpoja matkoja kyttäilen jne. Baareissakin syön lounasaikaan muutamalla eurolla. Ens viikolla varmaankin teen taas yhden risteilyn. Halpaa kaljaa käyn hakemassa. Ne reissut kallistuu koko ajan kun kesäkin tulee. Kuka lähtee mukaan? Ke tai to ajattelin hieman, mutta en ole vielä tarkemmin katsonut...Onko pettter muuten laatinu excel-taulukkoa, siitä paljonko oot Tallinnaan työntäny rahaa? Siinä ois jollekin gradun aihetta vertailla sun laittamia rahoja pilluun ja viinaan verrattuna naimisissa olevaan normi-insinööriin lahden tällä puolella. Veikkaan, että voitolle jäät.
Luin jostain tänään, että jonkun tyypin asu nuolee vartaloa. No itsellänikin on nyt päällä Peak Performancen pikeepaita ja Dolce & Gabbanan farkut, jotka nuolevat vartaloani. Nam. Tässähän tulee jonkun antiikin kreikan jumalan olo. Vähän on ehkä löysää tossa alavatsassa, kun painaa niin joku 1cm paksuudelta nahkaa tai jotain matskua kropassa, mutta teen muutamat vatsalihakset vielä. Muualla ei ole mitään löysää missään.
Oon tässä hetken aikaa miettinyt ja nyt uskallan kysymyksen esittää, onko scholl Mattiesko Hytönen??
Ei taida saada enää Tuborgia.
Ehei suinkaan edes pahimmasta päästä...Päädyin juuri äsken sellaiseen johtopäätökseen, että Pilsner Urquell on aika helvetin pahaa kaljaa, ainakin Tsekkien pahinta. Täytyy jatkaa normitorstaita jollain muulla juomalla.
Ajattelin tässä että Seinfeld-sarjan Georgen tapaan minun pitäisi tehdä intuitioni vastaisia päätöksiä, ja heti nainen sanoi miten hauska olen. Täähän vois jumalauta toimia??
Ostin siis filmtownista sytkärin kun en ole koskaan ostanut ja palautin leffan samana päivänä.