Kalsarikänniketju

  • 5 246 078
  • 66 703

Nick Neim

Jäsen
Nyt joutuu jopa miettimään, jaksaako sitä baariin tänään lähteä. Tukevat pohjat ainakin otettu, tissuteltu kello kahdesta eteenpäin.

Kalsarikännejä en pahemmin ole harrastanut, nythän huomaa tämän olevan jopa ihan mukavaa. Huomenna uusiks.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jumalauta! Missä te kaikki juopporatit olette! Ei näy megalomaanimärkähattujakaan! Makakeja maitoa juovia nutipäitä koko jengi! Guanokaupoilla puhumassa paskaa! Punaperseiset paviaanit! Pääsiäinen eikä ketään; te karnevaali-jästit!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos vähän musiikkia:

Gonna fly now

Jokerit

Mitäs tässä, kännissä. Huomenna on kuulemma sunnuntai. Otetaan malja sille.

Oikeasti, JYP ansaitsee johtonsa ja tässä taistellaan loppuun asti. On vain Jokerit.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Pääsiäinen sukuloitu periferiassa. Ansainnut olen pari juomaa, siis 14 kaapissa odottelee. Nainen halusi mulukkua, kieltäydyin päättäväisesti. Jos minun letkuakin vongataan noin ankarasti, on Vanha Lenillä varmaan raskasta.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Noh. Ei pidä tarttua pikkujuttuihin, paitsi meikäläinen runkatessa...

Onko pettter muuten laatinu excel-taulukkoa, siitä paljonko oot Tallinnaan työntäny rahaa? Siinä ois jollekin gradun aihetta vertailla sun laittamia rahoja pilluun ja viinaan verrattuna naimisissa olevaan normi-insinööriin lahden tällä puolella. Veikkaan, että voitolle jäät.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko pettter muuten laatinu excel-taulukkoa, siitä paljonko oot Tallinnaan työntäny rahaa? Siinä ois jollekin gradun aihetta vertailla sun laittamia rahoja pilluun ja viinaan verrattuna naimisissa olevaan normi-insinööriin lahden tällä puolella. Veikkaan, että voitolle jäät.
Heh. En ole laskenut, mutta aika pienellä budjetilla mä siellä reissaan. Halpoja matkoja kyttäilen jne. Baareissakin syön lounasaikaan muutamalla eurolla. Ens viikolla varmaankin teen taas yhden risteilyn. Halpaa kaljaa käyn hakemassa. Ne reissut kallistuu koko ajan kun kesäkin tulee. Kuka lähtee mukaan? Ke tai to ajattelin hieman, mutta en ole vielä tarkemmin katsonut...
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä mennään tänään... Eikö muita? Nää "sunnuntai" kännithän ovat ihan helkatin hienoja. Toki velvollisuudet rajoittaa suurinta osaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pikkusunnuntai. Olutta. Ihan vaan parit, kolmas menossa. Enemmän tulossa.

Tuo ketju "promillekerho" ei kai ole joku kännäysketju.

Kävin 5 vuotta sitten samalla torilla, jolla Victor Hugo kävi joskus, kun eli. Tämä piti nyt mainita. Melkein sukua jollekin. Me kurjat.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Melkeinpä kyllä vitutus-ketjun aihetta tämä mutta pysytään nyt tällä sektorilla eli äsken kuului mainoksena televisiosta joku haastattelun pätkä, jossa kysyi mies, että "miten hyvin sä puhut vieraita kieliä?". Se "sä" justiin sillä tavalla eteläsuomalaisittain suhuna. No vittu, oliko tuo joku kompakysymys?! En minä ainakaan puhu mitenkään vieraita kieliä, koska en osaa niitä, siksi ne ovat vieraita kieliä.
 

Alarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Luin jostain tänään, että jonkun tyypin asu nuolee vartaloa. No itsellänikin on nyt päällä Peak Performancen pikeepaita ja Dolce & Gabbanan farkut, jotka nuolevat vartaloani. Nam. Tässähän tulee jonkun antiikin kreikan jumalan olo. Vähän on ehkä löysää tossa alavatsassa, kun painaa niin joku 1cm paksuudelta nahkaa tai jotain matskua kropassa, mutta teen muutamat vatsalihakset vielä. Muualla ei ole mitään löysää missään.

Oon tässä hetken aikaa miettinyt ja nyt uskallan kysymyksen esittää, onko scholl Mattiesko Hytönen??
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ei taida saada enää Tuborgia.

Kyllä saa! Minä sitä parhaillaan tässä litkin ja kuppilassakin äsken yhden otin. Kaupat nykyisin sitä myyvät ja tuborgilla kauhea mainoskampanjakin päällä.

Muita linjoilla?

Juon kaljaa, surffaan netissä, kämppä on ihan paskainen ja huomenna ennen yhdeksää jonottamaan lippuja JYP-Pelicans- otteluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös