Kalsarikänniketju

  • 5 206 305
  • 66 635

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Itse asiassa jos nyt olisin levytuottajasvengali niin pistäisin pystyyn Suomen Dixie Chicksin. Siinä ois Tukiaisen siskokset, ja se olisi Tuksu Twins.
Muistathan soittaa Tuksuille ( Julia Puhelin: 0465470339) ettei nyt pidätä hengitystä, odottavat varmaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vitut minä mihinkään lumitöihin enää mee. Siellä on pimmeetä ja kylymää kummiskin. Eikä tässä kummiskaan ole tarvis muutenkaan heti aamusta autolla mihinkään lähteä enää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Meidän ei ole syytä lähteä tekemään mitään tulevaisuuteen liittyviä ennakoivia toimenpiteitä" sanoi juuri STTK:n puheenjohtaja Mikko Mäenpää uutisissa eläkeiän nostosta puhuttaessa.

Just just. Näytti kyllä olevankin melko päissään.
 

Oldberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka humalaisena olo oin mukavaa, niin väliillä. jos on humalassa, niin nyt oon muutakin siis polttanu jotain,, alkoholi on väätin mut on tämäkin ihan kivaa.

musiikkia!

edit. vittu 18miljoonaa, kuinka moni ymmärtää 18 v8t7h miljooooonaa vitun urpot/sokeet/petturit utpoty käyttäkää sitä vitun ppäätä joka teiille on annettu! HOMOT!!

.mrd
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Jaaha. Ottaako kukaan haasteen vastaan?
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Onko, Freddie, ränni päällä vai ainoa kola kossulla? ISH, eli its.selv.huum.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Olen känisä. Veikkaisin. Seremoniamestarina tyttökaverin penkkareissa. Hyvin menee, mutta menkööt!! =)) KOHTA BAARIIN; ANTAKEEESI!
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Olen känisä. Veikkaisin. Seremoniamestarina tyttökaverin penkkareissa. Hyvin menee, mutta menkööt!! =)) KOHTA BAARIIN; ANTAKEEESI!

Sä niin feilasit koko ketjun pointin. Et saa - et anteeksi, et baarista.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oon mää joskus kirjotellukki tässä ketjussa, jos kiinnostaa mitä niin kattokee tuosta josta näkee. Siksi sanoinki atneeksei ku tiesin et se on näärin, mut on vauhti päällä. :D

Saat anteeks, jos lupaat, että panet sitä. Tai ehkä saat anteeks.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Kyllä nyt keittää! Sellaista on nykymeno tässä maassa, että jonkun olisi barrikaadeille lähdettävä! Missä ovat kansan syvät rivit silloin, kun niitä tarvitaan, kysynpä vaan ??? Joku kansalaisliike tästä on saatava aikaan. Heti kyllä lähden mukaan, jos joku sellaisen järjestää. Kyllä nyt tarvittaisiin sellaisia tekijämiehiä, jotka ovat samaa mieltä kuin minä!

Paitsi torstai ei käy, lupasin mennä lankomiehen kanssa kattomaan sille uutta autoa. Ja perjantait ei käy, kun pojilla on se sählyvuoro."
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Kyllä nyt keittää! Sellaista on nykymeno tässä maassa, että jonkun olisi barrikaadeille lähdettävä! Missä ovat kansan syvät rivit silloin, kun niitä tarvitaan, kysynpä vaan ??? Joku kansalaisliike tästä on saatava aikaan. Heti kyllä lähden mukaan, jos joku sellaisen järjestää. Kyllä nyt tarvittaisiin sellaisia tekijämiehiä, jotka ovat samaa mieltä kuin minä!

Paitsi torstai ei käy, lupasin mennä lankomiehen kanssa kattomaan sille uutta autoa. Ja perjantait ei käy, kun pojilla on se sählyvuoro."

Lähtisin, mutta en ole kännissä enkä saa kirjoittaa tätä viestiä. No niin nyt tuli musta pakettiauto talon eteen. Hei ny.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Yritän päästä lammasketjuun kirjoittavien kanssa samalle astraalitasolle juomalla tajuntani laajemmaksi viskillä.

Taitaa olla U-borgirin Kemissa viettama aika tehnyt tehtavansa. Sen verran pimiaa juttua pukkaa... Kylla tahan keliin kalsarit on ainoa oikea vaihtoehto...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
What about the water melon? Eli mitäpäs vesimelonista? Tehoaako Monty Python -huumori? Burma?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Särveksin tänään Boddington alea sekä skottien mainiota inkivääriolutta, tätä Williamsia.

Brittein saarilla lammastalous on kova sana etenkin kuta pohjoisemmaksi mennään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös