Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Jaaha. Ottaako kukaan haasteen vastaan?
Otan otan. Ja otan.
Lumitöissä tullee hiki. Kun tullee hiki niin tullee jano. Kun tullee jano niin pittää juua. Kun juo niin... D'oh.
Jaaha. Ottaako kukaan haasteen vastaan?
Olen känisä. Veikkaisin. Seremoniamestarina tyttökaverin penkkareissa. Hyvin menee, mutta menkööt!! =)) KOHTA BAARIIN; ANTAKEEESI!
Onko, Freddie, ränni päällä vai ainoa kola kossulla? ISH, eli its.selv.huum.
Sä niin feilasit koko ketjun pointin. Et saa - et anteeksi, et baarista.
Oon mää joskus kirjotellukki tässä ketjussa, jos kiinnostaa mitä niin kattokee tuosta josta näkee. Siksi sanoinki atneeksei ku tiesin et se on näärin, mut on vauhti päällä. :D
Saat anteeks, jos lupaat, että panet sitä. Tai ehkä saat anteeks.
"Kyllä nyt keittää! Sellaista on nykymeno tässä maassa, että jonkun olisi barrikaadeille lähdettävä! Missä ovat kansan syvät rivit silloin, kun niitä tarvitaan, kysynpä vaan ??? Joku kansalaisliike tästä on saatava aikaan. Heti kyllä lähden mukaan, jos joku sellaisen järjestää. Kyllä nyt tarvittaisiin sellaisia tekijämiehiä, jotka ovat samaa mieltä kuin minä!
Paitsi torstai ei käy, lupasin mennä lankomiehen kanssa kattomaan sille uutta autoa. Ja perjantait ei käy, kun pojilla on se sählyvuoro."
Nyt kuluu olutta. Sen verran paskalta kuulostaa Ässien peli.
Yritän päästä lammasketjuun kirjoittavien kanssa samalle astraalitasolle juomalla tajuntani laajemmaksi viskillä.
Särveksin tänään Boddington alea sekä skottien mainiota inkivääriolutta, tätä Williamsia.
Laitoin juuri viestiä kaverille jolla on kolme lammasta että lainaisko jonkun niistä mulle viikonlopuksi. Lupasi laittaa taksilla tulemaan.
Eikös lampaan kanssa kuulu nauttia punaviiniä?
Kyllä näin on. Etenkin Australiassa osaavat tehdä viinejä, jotka sopivat treffeille lampaan kanssa.
Kaivat maakuopan, kuumennat sen, täytät lampaan, heität kuoppaan, teet nuotion päälle, kypsennät, nautit odotellessa seitinohuesta humalasta, ja njam njam. heurige.Eikös lampaan kanssa kuulu nauttia punaviiniä?
Kaivat maakuopan, kuumennat sen, täytät lampaan, heität kuoppaan, teet nuotion päälle, kypsennät, nautit odotellessa seitinohuesta humalasta, ja njam njam. heurige.
Siinä menis rosvopaistiin hyvä lammas hukkaan. Kyllä mulla oli ihan muut ajatukset tämän lampaan täyttämiseksi.
Hienoa, kaveri lupasi varustaa lampaan vielä saappailla. Pitänee itsekin laittaa jotain parempaa päälle.
Siinä menis rosvopaistiin hyvä lammas hukkaan. Kyllä mulla oli ihan muut ajatukset tämän lampaan täyttämiseksi.