Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 481
  • 66 679

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos kirjoittaisi tännekin välillä. On jäänyt, vaikka olen juonut. Nyt taas. Vesot vesottu tältä keväältä, jee. Pitää kai perua lentoliput kun oli vaan 3 oikein.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pitää kai perua lentoliput kun oli vaan 3 oikein.

Olikko menossa pitkällekkin, vai ihan ulkomaille? Soitahan ( jotain kautta) nyt jotain piristävää etelän rokkia. Jaksa noita samoja omia levyjä ny.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viimeksi muokattu:

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Melekosta fartbrazil.com matskua työnnätte tänne. Hieno homma.

Hain kirjastosta Paasilinnaa mutta kuulemani mukaan jossain kulkee raja, että hän kosahti ja sen jälkeinen tuotanto on paskaa. Kellään ideaa, miten on, luenko kaikki vai enkö.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Evil tykkää tästä.

..been there, done that and got the scars to prove it...

Ookko kokeillu levittää etelän osaamistasi countryn puolelle? Raja lienee aika veteen piirretty, mutta siltä(kin) puolelta löytyy aika siistii settii. Cheers mate!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hain kirjastosta Paasilinnaa mutta kuulemani mukaan jossain kulkee raja, että hän kosahti ja sen jälkeinen tuotanto on paskaa. Kellään ideaa, miten on, luenko kaikki vai enkö.
Jos Artosta puhut niin älä. Ernoa suosittelen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ookko kokeillu levittää etelän osaamistasi countryn puolelle? Raja lienee aika veteen piirretty, mutta siltä(kin) puolelta löytyy aika siistii settii. Cheers mate!
No juu, Cashin Jussia olen digannu aina. Ja toinen mikä on vitun kova on David Allan Coe.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse asiassa jos nyt olisin levytuottajasvengali niin pistäisin pystyyn Suomen Dixie Chicksin. Siinä ois Tukiaisen siskokset, ja se olisi Tuksu Twins.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse asiassa jos nyt olisin levytuottajasvengali niin pistäisin pystyyn Suomen Dixie Chicksin. Siinä ois Tukiaisen siskokset, ja se olisi Tuksu Twins.
Muistathan soittaa Tuksuille ( Julia Puhelin: 0465470339) ettei nyt pidätä hengitystä, odottavat varmaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vitut minä mihinkään lumitöihin enää mee. Siellä on pimmeetä ja kylymää kummiskin. Eikä tässä kummiskaan ole tarvis muutenkaan heti aamusta autolla mihinkään lähteä enää.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Meidän ei ole syytä lähteä tekemään mitään tulevaisuuteen liittyviä ennakoivia toimenpiteitä" sanoi juuri STTK:n puheenjohtaja Mikko Mäenpää uutisissa eläkeiän nostosta puhuttaessa.

Just just. Näytti kyllä olevankin melko päissään.

Oldberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka humalaisena olo oin mukavaa, niin väliillä. jos on humalassa, niin nyt oon muutakin siis polttanu jotain,, alkoholi on väätin mut on tämäkin ihan kivaa.

musiikkia!

edit. vittu 18miljoonaa, kuinka moni ymmärtää 18 v8t7h miljooooonaa vitun urpot/sokeet/petturit utpoty käyttäkää sitä vitun ppäätä joka teiille on annettu! HOMOT!!

.mrd

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Jaaha. Ottaako kukaan haasteen vastaan?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy