Kalsarikänniketju

  • 5 207 884
  • 66 637

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei täältä sängyn pohjalta pääse ylös, mutta minnekäs täältä nyt pitäisikään lähteä. Tai no töihin joo, mut... Kalja on keksitty. Nyt on menossa joku Kaiserdom. Äsken vetäisin Estrellan ja sitä ennen Saku Rockin. Tallinnasta ostin eilen repullisen jotain halpoja. Viikkari tarjosi ilmaisen reissun. Ravintolassakin maksoi pihvi + kaksi isoa tuoppia olutta kuusi ja puoli euroa. Tyttelin sponssaukseen nyt meni mitä meni.
 

scholl

Jäsen
Siis joka ilta sama juttu. Päivällä kaupassa käydessäsi ostat kuusi kaljaa, sen kun kuvittelet riittävän normi-illaksi, mutta aina sä löydät itsesi viittä vaille yhdeksän lähikaupasta lisää kaljaa haalimasta. Ja yöllä joskus kolmen tai neljän aikoihin käyt vielä kolmannen kerran kaupassa ostamassa ykköskaljaa. On se kyllä kumma juttu.

Ei mulla ainakaan ole ikinä ollut himasta juomat loppu. Eikö kannattaisi viedä osa esim. kellariin? Aivan älytöntä tollainen, että pitää käydä usein kaupassa juomien takia. Parempi ostaa enemmän kerralla ja harvoin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mulla ainakaan ole ikinä ollut himasta juomat loppu. Eikö kannattaisi viedä osa esim. kellariin? Aivan älytöntä tollainen, että pitää käydä usein kaupassa juomien takia. Parempi ostaa enemmän kerralla ja harvoin.
No joo, mutta ei mulla enää oikein onnistu säilyttää viinaa kotona. Joskus ennen mulla oli kyllä usein baarikaapissa kymmenenkin pulloa esimerkiksi mallasviskejä. Nyttemmin olen vaihtanut mallasviskit halvempiin blendeihin, monesti kun aamuisin vitutti huomata, että kallis pullo menikin taas yhdessä yössä. Tallinnasta kyllä tuon noin kerran kuukaudessa pienen lastin.

Puolen litran Ballantines blendit maksoivat vaan 7.30 per pullo. Ei paha. Muutamankin ostin. Toi muovipullo on vaan vähän ankea.
 

Hetenyi#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Zoltan, Jokerikasvatit, Zoltan, Zoltan
Mitä äijät, mitä äijät
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto. Huomenna pitäisi ennen kahtatoista lähteä lentokentälle. Ja sitä ennen pitäisi mm. tiskata ja käydä pankissakin. Mä en luota tiskikoneisiin, kuten en esimerkiksi mikroakaan käytä. Tämä saa kyllä olla viimeinen kalja tälle illalle. Tai no ihan käsi raamatulla en lupaa. Käsi kaljatölkissä ja toinen käsi munissa kyllä lupaan. Tai siis ei mulla ole kuin yksi muna..

Edit. Eikun tää onkin se vika kalja.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Huomenna tärkeä workshop klo 11-16 jossa olen meidän puolelta projektipäällikkönä. Sen verran kuitenkin jännittänyt huominen että valitsin sängyssä pyörimisen sijaan pikku kalsarit ja varmat yöunet. Katellaan Arsenalin matsi ja sitten nukkumaan. En vaan hirveesti luota itseeni. Kun matsi loppuu niin luultavasti tie ei vie sänkyyn.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Huomenna tärkeä workshop klo 11-16 jossa olen meidän puolelta projektipäällikkönä...

Pienessä darrassa ne parhaat ideat syntyy, kun ei ole turhia estoja, usko pois. Nimim. kokemusta on.

Juuri nyt olen siinä autuaallisessa tilanteessa, että teen töitä ja samanaikaisesti "ilahdutan sydäntäni viinillä", kuten Sinuhe egyptiläinen sanoo.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei ole pakko käydä suihkussa. Mulle riittää kun kastautuu lavuaarilla ja kuivaa käsipyyhkeeseen. Samalla voi heittää kaverille vessapaperirullan ikään kuin kiitokseksi kyydeistä.

Kukko Alea tässä ryystän.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Etsin tänään sittarilta jotain kivaa kirjaa tai vaikka lautapeliä. Mukaan tarttui Juicen levy, mutta ryypätessä unohdin sen kokonaan EI JUMMIJAMMI MÄ OON PÖSILÖ töllöstä snookeria ja ihan kohta nukkumatti panee headshottia mutta ei suuhun, ei herranjumala sitä kalua taas suuhun!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Hyi saatana. Julkinen ruoskinta ja viiden vuoden bänni tuosta hyvästä.

Sivistyneesti lonkeroa täällä siemaillaan ja harjoitellaan huolellisesti numero "kakkosen" kirjoittamista sunnuntaista vaalipäivää varten...
Kakkoseen tuollaista fagottia. Kävin jo äänestämässä kuutosta. No, kansa päättää. Sillä mennään joka vie potin.

Nyt on Kukkotölkit muuten juotu. Kohta keitän sinisimpukoita elävältä valkoviinissä, mausteena punasipulia, sitruunaruohoa ja etwaksen verran tuoretta valkosipulia ja chiliä. Näiden kanssa Hoegaardenia. Mukava öinen hiukopala.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Etsin tänään sittarilta jotain kivaa kirjaa tai vaikka lautapeliä. Mukaan tarttui Juicen levy, mutta ryypätessä unohdin sen kokonaan EI JUMMIJAMMI MÄ OON PÖSILÖ töllöstä snookeria ja ihan kohta nukkumatti panee headshottia mutta ei suuhun, ei herranjumala sitä kalua taas suuhun!

Fagotinna en voi elää, eli jokun biisin voisi napsauttaa. Tämä oli jo minulta liian tarkoin mietitty, joten mieti tarkkaan. Mutta elä liian tarkkaan saatana.

Hyvä sitä tulee.
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kevyesti keskellä illan ja aamun väliä. Punkkua ja kermalikööriä. Että sillä lailla.

Murheen mailla -kokoelman kolmas, sinkkujen b-puolet kokoava levy on kyllä timanttinen.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Olin mutten ole enää, nyt olen olematta. Lommoo puskee taas ensi pe, siihen asti loivasti lasketellaan. Kesän juhlat oujee, talvella hoono juhlia. On tämä kyllä, kyllä tämä on. Mutta silti tai siitäkin huolimatta, hyvät kemut oli vaikkei kukaan ollut ottanut tippaakaan, siis siihen nähden hyvät kemut, ettei kukaan ollut ottanut tippaakaan. Hanurit ja kaikki. Ei minun hanuri.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
TJaa... Tässä on nyt mennyt pitkä putki ilman edes punsin hajua. Nyt ajattelin ottaa hiukan niinkuin muistin virkistämiseksi pari paukkua ja kuunnella juutuupista laatupoppia:)

Pitänee siirtyä kattomaan änäriä töllöstä niin jatkuu ilta normisti. Huomenna on SUPER BOWL ja maanantaina vapaapäivä :D
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kävin jopa lähiöbaarissa ja sen jälkeen grillillä. Ihan perseestä moiset paikat grilliä lukuunottamatta.

Musaa Spotifysta kuunnellen ja olutta siemaillen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös