Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 652
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Paljonko on pieni alennus? Itselläni on nyt tuoppiin kaadettuna Gaffel Kölsch, jonka ostin lentokentän supermarketista 79 centillä + pantti 8c per plo mennessä ja yksi kpl jäi juomatta, joten laitoin matkalaukkuun ja toin himaan.
Alkon alennukset ovat aina nominaalisia. Helperin kohdalla taisi kuitenkin olla Alkon asteikolla isohko alennus, yli 20 pinnaa. Lähtöhinta on noin 6 euroa, mutta eipä ole tuotekaan kovin standardi. Oluet ja varsinkin laadukkaat oluet maksavat ihan käsittämättömästi Suomessa, joskin Mikkeller-oluet ovat arvokkaita myös valmistusmaassa.

Sakuissa pistää silmään ettei edes lentokentällä joudu maksamaan mansikoita tuopillisesta vehnäolutta.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pistetääs tästä vähän tanssijalkaan ja soittosormeen tahtia perjantain kunniaksi.

Paras Ynkan levyttämättömistä biiseistä suoraan 80-luvun alusta jolloin kaveri oli jotain 14 tai sillee.

Birth of the sun (Powerhouse-demolta jonka omistan X:nnen polven c-kasettina Ruotsista hankittuna)

http://youtu.be/lqy2Am2NqAQ

Ja mugissa on guinness.

jaha, ketju olikin harrastelijoita ja nukahtelijoita varten. doh.

Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
jaha, ketju olikin harrastelijoita ja nukahtelijoita varten. doh.

Nukahtelu ja harrasteleminen ovat kaukana Blue J:n toiminnnasta, paitsi joskus öisin kun kuorsaan punkassa. Mutta kuka nyt meikäläisen lisäksi tänne jaksaa pitkin viikonloppua lätistä kun on muitakin keskustelunaiheita.

Mutta nyt selätin helvetinmoisen darran. Viinalla sen tein.

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Yhen tähden jallupullo korkattu. Kohta saa myös tortilloja naamariin. Kippis kaikille!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Otetaanhan lisääkin?

Vois ottaa paljonkin, mut lääkäri ei anna.

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Saatanan juopot, kun annatte mun yksin juua.

"Voi vittu min kaa"

Voi saatana kun nuo baarit on niin kuivia paikkoja nykyään. Kolmeen vuoteen käyny ja taitaa tulla kolmen vuoden tauko taas. Yks kulaus viel ja nukkumaan. Yksin..

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan paskaa kun kaupat ei myy kaljaa ja viinaa ympäri vuorokauden. Tai no kaupat ei myy viinaa olleskaan. Ihan paskaa!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yksin muka?

Tänään päättyi kolmen yövuoroni putki. Heräsin tuossa 18 jälkeen (nukuin 9 tuntia, mikä on paljon minulle), minkä jälkeen olen kitannut kaljaa.

Sunnuntaini onkin kulunut nukkuen ja ryypäten. Sujuuhan se näinkin. Kippis!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kyllähän se kalja maistuu. Vielä tässä olis pari päivää tarkoitus tissutella. Huomenna muuten olis treffit Tallinnassa. Ihan päiväseltään käväisen siellä. Ja eiköhän se repullinen viinaakin tule tullessa tuotua.

Huomenna viivana Tallinnaan, sen viivan takia.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis joka ilta sama juttu. Päivällä kaupassa käydessäsi ostat kuusi kaljaa, sen kun kuvittelet riittävän normi-illaksi, mutta aina sä löydät itsesi viittä vaille yhdeksän lähikaupasta lisää kaljaa haalimasta. Ja yöllä joskus kolmen tai neljän aikoihin käyt vielä kolmannen kerran kaupassa ostamassa ykköskaljaa. On se kyllä kumma juttu.

Wolves

Jäsen
Ihan paskaa kun kaupat ei myy kaljaa ja viinaa ympäri vuorokauden. Tai no kaupat ei myy viinaa olleskaan. Ihan paskaa!

Offtopic.

Huomasin joulun aikoihin, että Kööpenhaminassa ei ole tätä ongelmaa. Baari ei mennyt milloinkaan kiinni, lähikioskista sai alkoholia, milloin halusi. Olut oli halpaa (Sixpack ~4,5€) ja täkäläisten mongerruksesta en ymmärtänyt sanaakaan.

Siinä mielessä loistava kaupunki.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Sopivaan saumaan osui tän viikon loma, pakkasta piisaa 25-30 celsiusta ympäri vuorokauden niin kiva olla kotona sisällä. Perjantaina ostin sisältöä kaappin niin lämmikettäkin piisaa.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Täällä oltais pitkästä aikaa. Muutama olut illan tai oikeastaan yön ratoksi ja konsolipelejä siihen päälle. Juoma ei kyllä kaapista ihan heti lopu, joten katsotaan miten käy.
Karhun nelosta on tällä hetkellä edessä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto. Lähes täysi puolen litran kaljatölkki kaatui tohon matolle, hah. Ja askel heittää, ihmeellisesti. Mikäs tässä. Vieläkin virne naamalla päivän tapahtumista. Noh, fiilistellään nyt kunnolla. Siis aivan pakko kuunnella muutaman kerran Muddy Waterssin Mannish boy...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei täältä sängyn pohjalta pääse ylös, mutta minnekäs täältä nyt pitäisikään lähteä. Tai no töihin joo, mut... Kalja on keksitty. Nyt on menossa joku Kaiserdom. Äsken vetäisin Estrellan ja sitä ennen Saku Rockin. Tallinnasta ostin eilen repullisen jotain halpoja. Viikkari tarjosi ilmaisen reissun. Ravintolassakin maksoi pihvi + kaksi isoa tuoppia olutta kuusi ja puoli euroa. Tyttelin sponssaukseen nyt meni mitä meni.

scholl

Jäsen
Siis joka ilta sama juttu. Päivällä kaupassa käydessäsi ostat kuusi kaljaa, sen kun kuvittelet riittävän normi-illaksi, mutta aina sä löydät itsesi viittä vaille yhdeksän lähikaupasta lisää kaljaa haalimasta. Ja yöllä joskus kolmen tai neljän aikoihin käyt vielä kolmannen kerran kaupassa ostamassa ykköskaljaa. On se kyllä kumma juttu.

Ei mulla ainakaan ole ikinä ollut himasta juomat loppu. Eikö kannattaisi viedä osa esim. kellariin? Aivan älytöntä tollainen, että pitää käydä usein kaupassa juomien takia. Parempi ostaa enemmän kerralla ja harvoin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mulla ainakaan ole ikinä ollut himasta juomat loppu. Eikö kannattaisi viedä osa esim. kellariin? Aivan älytöntä tollainen, että pitää käydä usein kaupassa juomien takia. Parempi ostaa enemmän kerralla ja harvoin.
No joo, mutta ei mulla enää oikein onnistu säilyttää viinaa kotona. Joskus ennen mulla oli kyllä usein baarikaapissa kymmenenkin pulloa esimerkiksi mallasviskejä. Nyttemmin olen vaihtanut mallasviskit halvempiin blendeihin, monesti kun aamuisin vitutti huomata, että kallis pullo menikin taas yhdessä yössä. Tallinnasta kyllä tuon noin kerran kuukaudessa pienen lastin.

Puolen litran Ballantines blendit maksoivat vaan 7.30 per pullo. Ei paha. Muutamankin ostin. Toi muovipullo on vaan vähän ankea.

Hetenyi#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Zoltan, Jokerikasvatit, Zoltan, Zoltan
Mitä äijät, mitä äijät

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto. Huomenna pitäisi ennen kahtatoista lähteä lentokentälle. Ja sitä ennen pitäisi mm. tiskata ja käydä pankissakin. Mä en luota tiskikoneisiin, kuten en esimerkiksi mikroakaan käytä. Tämä saa kyllä olla viimeinen kalja tälle illalle. Tai no ihan käsi raamatulla en lupaa. Käsi kaljatölkissä ja toinen käsi munissa kyllä lupaan. Tai siis ei mulla ole kuin yksi muna..

Edit. Eikun tää onkin se vika kalja.

Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Huomenna tärkeä workshop klo 11-16 jossa olen meidän puolelta projektipäällikkönä. Sen verran kuitenkin jännittänyt huominen että valitsin sängyssä pyörimisen sijaan pikku kalsarit ja varmat yöunet. Katellaan Arsenalin matsi ja sitten nukkumaan. En vaan hirveesti luota itseeni. Kun matsi loppuu niin luultavasti tie ei vie sänkyyn.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy