Kalsarikänniketju

  • 5 208 844
  • 66 645

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lahjapullon sisältöä tässä yritän tuhota, vaan eipä taid kunto kestää siihen saakka, että pohja näkyy. Nooh, paskaaks täsä. Klassikkoja Rainbow'n johdolla soimaan ja Jallua kurkusta alas. Iltaa vaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ainoastaan pään sisällä kaikuu oma kieli
haikea referenssi siitä jonka nimi on mieli

Joopa jo, saatanpa sittenkin saada tuon pullon tyhjäksi. Jallu on hyvää, mutta on siinä jotain kieroakin, koska sen vaikutuksesta vaihdoin klassikkorokin suomiräppiin. Mutta menee se näinkin.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ainoastaan pään sisällä kaikuu oma kieli
haikea referenssi siitä jonka nimi on mieli

Joopa jo, saatanpa sittenkin saada tuon pullon tyhjäksi. Jallu on hyvää, mutta on siinä jotain kieroakin, koska sen vaikutuksesta vaihdoin klassikkorokin suomiräppiin. Mutta menee se näinkin.

Ettei päiväys olisi pullossa mennyt? Eikös nimenomaan ne rokkimiehet jallua kurlaa? Suomiräp on kyllä hyvin suureksi osaksi melkoista huttua mutta mikäpä minä olen arvostelemaan, sellaista tauhkaa itsekin linkittelin vähän aikaa sitten tänne. Täällä leijona sulanut ja hyvää vauhtia häviämässä, musana radio rockin 500 rokkibiisiä lista spotifystä. Melkoisia valintoja joukossa, täytyy myöntää.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Cash & Carry? Se on ainoa peli jota jaksan pelata Pafilla, kun siitä tulee aina jokunen sataa voittoa. Tyhmä kone ilmeisesti.

Ei ollut Cash & Carry, vaan Nordic Vikings. Viimeisen vaiheen voitto oli 600e, yhteensä siitä bonuspelistä 623e. Eihän sitä siihen malttanut jättää, mutta 500e laitoin siirtoon ja jotain kolikoita jäi vielä tilille.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ettei päiväys olisi pullossa mennyt? Eikös nimenomaan ne rokkimiehet jallua kurlaa? Suomiräp on kyllä hyvin suureksi osaksi melkoista huttua

Ei, kyllä tuo on ihan kuranttia kamaa. Rokkimiesten juoma noin kategorisesti, mutta mun musiikkimaku on sellainen, että lähes kaikki menee. Happojazzia tai radiopaskaa en siedä, mutta oikeastaan kaikki muu menee. Ensin Panteraa, josta Rainbow'n ja Dioon, josta Sonic Syndicaten kautta Steen 1: Jedin Paluu -levyyn. On muuten kova levy, mitä nyt tuosta Pelle 1 000 000:n featista en suuremmin tykännyt. Suosittelen kaikille yhden genren jannuille ja jannuttarille mielen avaamista, koska maaima on paskan musiikin lisäksi täynnä hyvää musiikkia.

np: Retale - MustaValkosta

Pullo on puoliksi tyhjä tai puoliksi täynnä, miten asiaa sitten haluaa katsoa. Lanttaria ei ole, mutta tässä vaiheessa Talonmiehen Vapaapäivä maistuu oikein hyvin. Cheers! Seuraavaksi soimaan musiikin kuninkaan, eli Robert Nesta Marleyn Kaya -levy. Lupasin muijalle, että olen selvänä kun se parin tunnin päästä saapuu. Vituiks meni, joten juodaan sitten kunnolla, koska sättimistä on luvassa joka tapauksessa.

*edit*

Tekis mieli joko pelata pokeria tai lyödä tyhmiä vetoja, mutta lienee parempi pysyä kyseisiltä sivustoilta poissa.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ei, kyllä tuo on ihan kuranttia kamaa. Rokkimiesten juoma noin kategorisesti, mutta mun musiikkimaku on sellainen, että lähes kaikki menee. Happojazzia tai radiopaskaa en siedä, mutta oikeastaan kaikki muu menee. Ensin Panteraa, josta Rainbow'n ja Dioon, josta Sonic Syndicaten kautta Steen 1: Jedin Paluu -levyyn. On muuten kova levy, mitä nyt tuosta Pelle 1 000 000:n featista en suuremmin tykännyt. Suosittelen kaikille yhden genren jannuille ja jannuttarille mielen avaamista, koska maaima on paskan musiikin lisäksi täynnä hyvää musiikkia.

np: Retale - MustaValkosta

Pullo on puoliksi tyhjä tai puoliksi täynnä, miten asiaa sitten haluaa katsoa. Lanttaria ei ole, mutta tässä vaiheessa Talonmiehen Vapaapäivä maistuu oikein hyvin. Cheers! Seuraavaksi soimaan musiikin kuninkaan, eli Robert Nesta Marleyn Kaya -levy. Lupasin muijalle, että olen selvänä kun se parin tunnin päästä saapuu. Vituiks meni, joten juodaan sitten kunnolla, koska sättimistä on luvassa joka tapauksessa.

Steeniä on tullut itelläkin kuunneltua Asan ja Puukko-Allun lisäksi noista suomiräppihommista. Aika lailla uppoaa moni mullekin. Jalluhan on juurikin noin parasta, mieluummin kesällä taskulämpimänä taskumatista jossain nurkan takana, kun morsianta ryöstetään. Tai suoraan pullosta peräkontilla. Ja anna mennä vaan päätyyn asti, peli on jo pelattu muijan suhteen, sama hakea asetelmia seuraavaan matsiin loppusekunneilla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Steeniä on tullut itelläkin kuunneltua...peli on jo pelattu muijan suhteen...

Kyllä tämä Steenin uusi levy on lähes parasta, jota äijä on levyttänyt. Steen Christensen -nimellä tehty Salaliittoteoria on ehkä parasta, vaikka melko suoraa ja masentavaa/ahdistavaa riimittelyä on se.

Sain joululahjaks kaks isoa jallupulloa, jos imen tuon toisen tyhjäksi ja nostan vaan sen täyden pullon esille ja väitän vakuuttavassa 3 promillen kumarassa, että mitään en oo juonu, niin eiks se mene läpi? Ai ei. Noh, sama se, pari lasillista viel ja millää oo mitää väliä. Minttuviinaakin olis, vaan ei ole kaakaota eikä maitoa, niin se pullo saa olla rauhassa. Tai no niin no, jos hengityksen raikastamiseen pikku näkäräisen nappaisi...
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kyllä tämä Steenin uusi levy on lähes parasta, jota äijä on levyttänyt. Steen Christensen -nimellä tehty Salaliittoteoria on ehkä parasta, vaikka melko suoraa ja masentavaa/ahdistavaa riimittelyä on se.

Sain joululahjaks kaks isoa jallupulloa, jos imen tuon toisen tyhjäksi ja nostan vaan sen täyden pullon esille ja väitän vakuuttavassa 3 promillen kumarassa, että mitään en oo juonu, niin eiks se mene läpi? Ai ei. Noh, sama se, pari lasillista viel ja millää oo mitää väliä. Minttuviinaakin olis, vaan ei ole kaakaota eikä maitoa, niin se pullo saa olla rauhassa. Tai no niin no, jos hengityksen raikastamiseen pikku näkäräisen nappaisi...

Kovasti kehuja olen uudesta lätystä kuullut, pakkohan se on kuunteluun ottaa.
Vedä toinen tyhjiin ja toinen puoleen väliin. Sitten sanot, että oli niin ikävä, että join puoli pulloa. Minttu avaa huomenna korjailevana, ennen ku nainen herää. Sit menet raikkaana suutelemaan nainen hereille ja harrasta harlekiiniseksiä. Mä en taida Minttuun enää helpolla koskea, ainut viina, joka on koskaan saanut rähinäjutut mussa käyntiin. Ei uskalla.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Iltaa

Pari päivää tässä on maisteltu mutta humaltumista ei ole sallittu lasten vuoksi. Nyt meni vaimokin nukkumaan ja sovittiin että isi saa humaltua sohvalla rauhassa eikä aamulla tarvi herätä ajoissa.

Tavallaan tuo anopin tekemä sahti on siis mennyt hukkaan kun siitä ei ole saanut humaltua, onneksi sain tonkan mukaan kotiin, tosin siitä on enää pari tuopillista jäljellä.

Olin varmaan ollut kiltti kun sain pari suklaarasiaa joululahjaksi!

Hauskaa joulua kaikille!

-SS
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ihanaisen joulustelun jälkeen palasin kämpilleni joulupäivänä noin 1,5 h sitten. Nyt olutta ilman kalenteria ja kellotusta, enkä taivaan tähtienkään perusteella lähitulevaisuutta kiikaroi.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Harmi ettei täällä ollut ketään, olisin mielelläni viettänyt aikaa KKK:n parissa.

Ehkä joulun aika karsii kalsarijuopotelijoita, vaikka uskoin asian olevan toisinpäin
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Neljältä ulos syömään jotain ihan muuta kuin jouluruokaa. Vähän tuotti vaikeuksia löytää auki oleva mesta, mutta kyllähän sitä masun keskivertosafkallakin täyteen sai. Ruuan jälkeen kotibaariin minttufernetille, jonka nauttiminen vähän venyi ja yllättäen rouva kieltäytyi töistä päästyään viettämästä yhteistä yötä kanssani?!? Miksi??

Baarista kotiuduttani ajattelin lopetella joulupäivää Barcelonan tuliaisena tuodun anisliköörin (con yello) ja Karhun kera ja kirjoitella tyhmyyksiä tänne Jatkoaikaan. Taustamusiikkina pukintuoma Klamydian Los Celibatos.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tänään maistellaan häpeämättömästi pari pulloa Zenaton laadukasta Amarone della valpolicella classicoa. Linkki Alkon hinnastoon. Ei kaikkein räyhäkkäin amarone, mutta luonteikas ja riittävän moniulotteinen maisteluviini sellaisenaan ja kovien juustojen kanssa. Ei missään tapauksessa mikään kinkkuviini tai yleisviiniksi joulupöytään. Sellaista touhua varten sopivat paremmin huomaamattomammat ja ujonpuoleiset antimet. Jos asiallinen kinkkuviini suhteutuu musiikissa europoppiin ja hissimusaan, niin Amarone on Wagneria, Zappaa tai Miles Davisia. Jotakin sellaista mikä jättää miksi tahansa mutta ei välinpitämättömäksi.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Harmi ettei täällä ollut ketään, olisin mielelläni viettänyt aikaa KKK:n parissa.

Ehkä joulun aika karsii kalsarijuopotelijoita, vaikka uskoin asian olevan toisinpäin

Sillon joutuu harrastamaan juopottelua seurassa vaikka väkisin. Väkisin nimenomaan siksi, että itse haluis olla omineen, mutta tietty tunne pakottaa menemään perheen luo edes silloin. Ei sillä...kivaa oli itelläni ainakin.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Sillon joutuu harrastamaan juopottelua seurassa vaikka väkisin. Väkisin nimenomaan siksi, että itse haluis olla omineen, mutta tietty tunne pakottaa menemään perheen luo edes silloin. Ei sillä...kivaa oli itelläni ainakin.

Täytyy myöntää että en ajatellut asiaa noinpäin, minullakin velipoika olisi varmasti halunnut ryyppyseuraksi, mutta minun piti lähteä kotiin, toisinsanoen voisin olla nyt seurassa enkä yksin täällä kotona

En kuitenkaan valita!

kaiken tämän parin viikon kestäneen hädellin jälkeen minulle kelpaa http://www.youtube.com/watch?v=Jauj9w9_3DA eli Klamydia ja pala rauhaa
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näin myöhäisheränneenä voi todeta, että Vesku Jokinen ja Klamydia ovat aika mukavaa musiikkia, varsinkin näin pikkuporossa. Vauhdittajina siis anislikööri ja Karhun kolmonen.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Näin myöhäisheränneenä voi todeta, että Vesku Jokinen ja Klamydia ovat aika mukavaa musiikkia, varsinkin näin pikkuporossa. Vauhdittajina siis anislikööri ja Karhun kolmonen.

tää uus juutupe tarjos ainakin mulle sellasta sadan kappaleen settiä Klamydiaa jota nyt kuuntelenkin. Sopii oikein hyvin tilanteeseen!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Täytyy myöntää että en ajatellut asiaa noinpäin, minullakin velipoika olisi varmasti halunnut ryyppyseuraksi, mutta minun piti lähteä kotiin, toisinsanoen voisin olla nyt seurassa enkä yksin täällä kotona

En kuitenkaan valita!

Itselläni on kumma dilemma siinä, että kun olen yksin, mietin että olis ollu kiva olla seurassa, mutta kun olen seurassa niin mietin miten kiva olis ollu olla ihan omineen kotona.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Itselläni on kumma dilemma siinä, että kun olen yksin, mietin että olis ollu kiva olla seurassa, mutta kun olen seurassa niin mietin miten kiva olis ollu olla ihan omineen kotona.

Mä olen tehnyt tuosta päätelmän että syy on vanhuus. Samaan hommaan liittyy se että mieluummin istuu lähikuppilassa hyvän kaverin kanssa kun lähtee isolle kirkolle valoja katteleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös