Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 953
  • 66 679
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hemmetin hyvä fiilis on kyllä nyt. Ainut mikä ketuttaa on se, että kello on noin paljon jo. Ei tässä hätä vielä ole, mutta ollaan vaan niin sanotusti aikataulusta jäljessä. Ehkä se vaan pitää sitten päivä nukkua.

No aivan, itelläkin meni koko päivä oksennellessa ja vasta illalla pääsi oikeesti yrittämään itsensä toteuttamista.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No aivan, itelläkin meni koko päivä oksennellessa ja vasta illalla pääsi oikeesti yrittämään itsensä toteuttamista.

Täällä otettiin eilenkin, kuten ketjusta voi päätellä, mutta ei sentään laatoitushommiin tarvinnut ryhtyä.

Sen verran sain aikaan myös, että hain vanhemmilta Canal+ -kortin lainaan, niin näkee nuorten MM-kisat.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nuorten lätkämatsia odotellessa.
Pariakymmentä ei voi ottaa, koska yksiköt ovat varsin suuria.

motörheadia lasissa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jääkiekkopeli on ollut pettymys. Otan sille.

Otan miekii. Kävin kotiseuvulla Pohjois-Arjalassa, siitä murreilmaisu tähän.

Muistan kyllä kuni eilisen, kuinka just näinä aikoina vuodesta se jääkiekkopeli oli pettymys, kun ei ne maalivahdit taittunutkaan siinä joulupukin tuomassa versiossa sinne maalin taakse siten kuin olin kaupassa nähnyt.

Tämä tapahtui joskus 1700-luvulla.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Otan miekii. Kävin kotiseuvulla Pohjois-Arjalassa, siitä murreilmaisu tähän.

Muistan kyllä kuni eilisen, kuinka just näinä aikoina vuodesta se jääkiekkopeli oli pettymys, kun ei ne maalivahdit taittunutkaan siinä joulupukin tuomassa versiossa sinne maalin taakse siten kuin olin kaupassa nähnyt.

Tämä tapahtui joskus 1700-luvulla.

Oliko se niitä Stiigoja, joissa oli se vastaan tuleva molari, eikä sitä hahloa, jolla olisi päässyt maalin taakse, tai torjumaan sivuttaissuunnassa?

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oliko se niitä Stiigoja, joissa oli se vastaan tuleva molari, eikä sitä hahloa, jolla olisi päässyt maalin taakse, tai torjumaan sivuttaissuunnassa?

...tustako noita enää muistaa, mikä niistä jääkiekkopeleistä se oli, mutta monta niitä oli. Sen muistan, että ensimmäinen oli joku kanadalainen ajalta ennen Stiigoja, missä oli peltiset ukot. Siitä se alamäki alako...

scholl

Jäsen
nyt on kalsarikänni tai vähintään kalsaridarra tai oon mä vielä kännissä. En uskalla kyllä lähteä minnekään. Oikeasti karmea krapula. Tuli oltua ainakin neljässä ravintolassa ja otettua vähintään kaksin käsin. Ei jumakauta. Toivottavasti rahat ja puhelin on tallessa. Pankkiautomaatilla korttikin meni melkein kokonaan katki jo alkuillasta. Se hemmetin automaatti Kampissa ei päästänyt siinä siruaukossa sitä korttia kunnolla syvälle. Ei mennyt kuin puoleen väliin vaikka kuinka tungin joten kortti meni poikki, muttei onneksi magneettinauhan kohdalta ja sirukin on kondiksessa, joten ei kai väliä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Pankkiautomaatilla korttikin meni melkein kokonaan katki jo alkuillasta...
Tuosta tulikin mieleeni, että mä käytän yleensä lähes aina käteistä rahaa, mutta tuosta Visa Electron kortistani, jota siis käytän enimmäkseen vain automaattikorttina, on nyt viimeinen voimassaolokuukausi menossa, eikä uutta korttia ole tullut automaattisesti. Tänään voisin tuota juttua mietiskellä ja jotain uutta korttia tilailla. Kyllähän tuolla electronillakin on onnistunut nostamaan rahaa ulkomailla ja maksamaan netissä, paitsi yhdestä englantilaisesta viskifirmasta (ruutuun tuli joku virheilmoitus, mutta tililtä kuitenkin lähti rahat, jotka tosin palautuivat automaattisesti 21 päivän päästä. Yhdestä saksalaisesta viskikaupasta olen kuitenkin onnistunut tilaamaan netin kautta).. Mustat vaatteet, käteinen raha ja gin & tonic eivät koskaan poistu muodista, vai miten se sanonta menikään.

Joo kolmatta kaljaa tässä juon tälle päivälle. Tämä laivalta ostettu Carlsberg on luultavasti Tanskassa tehtyä. Suomessa myytävät Carlsbergit ovat vissiinkin ainakin enimmäkseen Suomessa ja Virossa tehtyjä. On se kyllä hieman hassu ajatus, että kun Suomessa ostaa Koffia, Karhua, Karjalaa tai Lapin kultaa, ovat kyseiset firmat ulkomaalaisomistuksessa, mutta kun Virosta hakee Ale coqia, on se firma suomalaisomistuksessa. Noh, samapa tuolla.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Elämäni ikimuistoisin vuosi päättyy ylihuomenna. Sunnuntain vietän töissä, joten tänään pidän yhden hengen uudenvuoden bileet.

Nakkia, perunasalaattia ja kaljavarastoni tyhjennystä. Nämä ovat minun bileeni!

Onhan tämän vuoden aikana sattunut ja tapahtunut vaikka mitä. Youtubessa pyöritän tällä hetkellä Poika saunoo-biisiä. Suomen lätkän MM-kulta taisi olla vuoden kovin suomalainen uutisjuttu. Ja omassakin elämässäni tapahtunut rutkasti niin hyvin ikäviä kuin iloisiakin asioita. Nyt päätetään vuosi arvoisellaan tavallaan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos nojatuolimatkalle Karibialle lähtisi, kapteeni Morganin kanssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy