Kalsarikänniketju

  • 5 246 249
  • 66 703

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Fernet Brancaa tarjoaisin koko sakille, jos oven aukaisisin. Joudun siis ihan keskenäni napstelemaan tätä lääkärin määräämää vatsalääkettä.

Hóla. Fernet on varsinkin näin jouluisen ylensyönnin jälkeen ihan loistava vatsalääke. Lisäisin siihen kuitenkin pari tai neljä senttiä minttuviinaa tahi minttulikööriä. Hyvä drinksu, siitä vaan tulee paha tapa. Ruuan päälle tulee nykyään aina otettua ykskaks tuollaista.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kavereiden haudalla käyminen liikutti sen verran, että kännit otan sittenkin vanhojen aikojen muistoksi. ja hyvää joulua vain joka ukolle!
En ole 15 vuoteen käynyt jouluna haudoilla, mutta hautuumaan ohi ajaminen on kyllä sykähdyttävää. Kynttilämeri on vaikuttava.

Kännit tullee ihan itsestään näin pimeän aikaan, mitäs siihen joitain kaipauksia tai kipuja lisäilemään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hóla. Fernet on varsinkin näin jouluisen ylensyönnin jälkeen ihan loistava vatsalääke. Lisäisin siihen kuitenkin pari tai neljä senttiä minttuviinaa tahi minttulikööriä. Hyvä drinksu, siitä vaan tulee paha tapa. Ruuan päälle tulee nykyään aina otettua ykskaks tuollaista.
Kyllä se puolen litran Fernet riittää vaativallekin vatsalle. Minttu-jotain on vain ärsykkeenä, ellei sitten ole aikomus pelata autan-edesautan-jahumallun-peliä... mikä toki on oivaa ajanvietettä sekin.

Sen verran on tässä noita palkintoja tullut nautittua, että pitännee palata ihan olusiin. Eilen ilmestyi kaksi joulukalenteria jääkaappiin, eikä kumpaakaan ole vielä kokonaan avattu!

Tähän väliin pakollinen: M.A.Numminen - Joulupukki puree ja lyö @ YT
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Melkein voisin väittää Rammsteinin olevan "taas" ug-kamaa. Aina ja kovastihan noita noin 170cm ja naisevia orkestereita nostellaan framille, vaikka varsipillua olisi joka soittajalla... mainstream vs ug, määritelmien mittelö jolle ei loppua löydy, joten tyydyn heittämään itseni - ja sinut - sinne "vitunälykääpiötmuttaosamusiikistatoiminneemuillekin" -laatikkoon.

Moskau menee, etenkin vieralevien tähtien erinomaisten promokuvien vuoksi.

SILLE!
Sille. Ja, kun kummasti esim. Du riechst so gut tuoksuu edelleen niin hyvälle omaan nokkaan, että kai tässä kohta ollaan juurikin siellä laatikossa.

Kavereiden haudalla käyminen liikutti sen verran, että kännit otan sittenkin vanhojen aikojen muistoksi. ja hyvää joulua vain joka ukolle!

Joulut sinnekin, kyllä sitä vaan kaikesta huolimatta on onnekas, kun kaikki omat kaverit vielä tallustelee suht hyvävointisena. Kalmistosta löytyy vain omat isovanhemmat ja veli, jota en koskaan ehtinyt tapaamaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
No minulla on semmonen tapa, että edesmenneen kaverin haudalla saatan kauankin seisoa ja ottaa viskiä sekä jutella ja nauraa yhteisiä kokemuksia ja seikkailuja. Kuulostipa hullulta mutta terapiaa kai sekin on jonkun lukeneen ihmisen mielestä. Nyt glögi ja jaloviina kurkusta alas.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sille. Ja, kun kummasti esim. Du riechst so gut tuoksuu edelleen niin hyvälle omaan nokkaan, että kai tässä kohta ollaan juurikin siellä laatikossa.
inboxissa siis. tuoksuista en enempiä tahdo tietää, mutta eikös tuo jossain tutkimuksessa joskus todettu, että ensimmäinen vahvojen muistikuvien herättäjä on nimenomaan tuoksut/hajut, sitten äänet ja vasta kolmantena visuaalinen herättäjä.

No paskat tuollaisista. Lisää joulukalenterin luukkuja.



kaikki omat kaverit vielä tallustelee suht hyvävointisena. Kalmistosta löytyy vain omat isovanhemmat ja veli, jota en koskaan ehtinyt tapaamaan.
Ikävää olla ikävä, mutta ikäväkseni voin todeta ajan olevan rajallinen meille kaikille ja ympärillä eleleville. Miten ikävää, mutta ikävämmäksi se saattaa käydä sekunnista vuoteen. Ikävä iskee ikäväkseen, mutta ikävä kyllä niin se vain menee.

Tulikohan tuossa toistoa tehokeinona jo tarpeeksi?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No minulla on semmonen tapa, että edesmenneen kaverin haudalla saatan kauankin seisoa ja ottaa viskiä sekä jutella ja nauraa yhteisiä kokemuksia ja seikkailuja. Kuulostipa hullulta mutta terapiaa kai sekin on jonkun lukeneen ihmisen mielestä. Nyt glögi ja jaloviina kurkusta alas.
Saattaa kait se jonkin lukeneen mielestä sellaista olla. Joulun ahdistusta en itse pilaa tunteilla jotka menevät perille saakka. Kuten sanoinkin olen paikalla vain merkittävinä päivinä, jos edes niinäkään.

Toki tapoja on monia, kerroinpahan vain omastani kontrassa omaasi.

Jallun pihtaajat saatana... palkintojenjako ei onnistunut kaikilta osin, kun ei shefirri tullutkaan kylään. No onhan tässä tätä muutakin patteristoa. Hep!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ikävää olla ikävä, mutta ikäväkseni voin todeta ajan olevan rajallinen meille kaikille ja ympärillä eleleville. Miten ikävää, mutta ikävämmäksi se saattaa käydä sekunnista vuoteen. Ikävä iskee ikäväkseen, mutta ikävä kyllä niin se vain menee.

Tulikohan tuossa toistoa tehokeinona jo tarpeeksi?

Ikävää? Ei me sellasia, ehei! Luukkujakin on aukomatta, minulla ei kalenterin muodossa mutta tuolla ne jääkaapissa irvistelee. Jotenkin olen myöhässä ryökäleiden kanssa, täytyy kiirettä pitää, vajaa parikymmentä vieläkin on jäljellä. Puhumattakaan pakastimessa odottavasta suurimmasta luukusta. Onneksi voin availla luukut ja lahjat vaikka muun maaliman tahtiin, eikös ne huomenna vasta aloita sukkien kurkistelun? Sukkaan en kyllä tuota leiskaa laita. Ja kun noita venäläisiä on naapurit täynnä, niin jos jotain jää niin imetään ne vaikka pakkasukon kunniaksi.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kavereiden haudalla käyminen liikutti sen verran, että kännit otan sittenkin vanhojen aikojen muistoksi. ja hyvää joulua vain joka ukolle!
Itse en ole vielä tähän kyennyt. On muuten ihan helvetin rankkaa yrittää mennä kaveri(e)n haudalle. Hautajaiset on ok, mutta sen jälkeen totuus iskee. Olen monta kertaa käynyt jo hautausmaan parkkipaikalla, mutta on pitänyt kääntyä takaisin. Ensimmäisen todella hyvän ystävän lähdöstäkin on jo lähes kolme vuotta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Luukkujakin on aukomatta, minulla ei kalenterin muodossa mutta tuolla ne jääkaapissa irvistelee.
Kalenterin "muotohan" on 24, eikö? Työstän tässä kiltteyteni palkintojen vahvan humaltavan vaikutuksen vuoksi myöhässä joulukalentereitani.

Enkä nyt voi pikkusiskojen kalentereita rohmuta seinälle ripustamisesta... on se niin väärin!


Ja kun noita venäläisiä on naapurit täynnä, niin jos jotain jää niin imetään ne vaikka pakkasukon kunniaksi.
Pakkasukkoa venäläisille puolestani: hypotermia on ratkaisu venäläisyyteen, mutta tokihan tässä tsaarin vallan alta karanneilla on oikeus nautiskella.

KS ja AnFa jättäkääpäs nyt nuo synkistelyt, sillä tässähän mennään aattoakin pyhemmässä eli joulupäivässä. Pthyi tuollaiselle, kun jessekin periaatteessa syntyi tänään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No jääkaapissa on kaksi pakasterasiaa, kumpikin vetää 12 tölkkiä, joten kai tuo kalenterista käy.
Jääkaapissa pakasterasioita? Niin no tietysti ymmärrän jos joudut syöttämään riittämättömään jääkaapistoon lämpöisiä joulukalenterinosasia, mutta eiköhän tässä jo päästy yhteisymmärykseen joulukalenterin syvimmästä olemuksesta.

Saatan kuunnella kevyttä kamarimusiikkia naapurissa kohta. Saattaa rikkoa KK:t, mutta se jää nähtäväksi.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jäin nyt jumimaan tuohon Rammsteinin kuunteluun, laittakaapa jotain mukavaa rallia tulemaan. Ei mitään ranteet auki-kamaa, jos saa toivoa.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jääkaapissa pakasterasioita? Niin no tietysti ymmärrän jos joudut syöttämään riittämättömään jääkaapistoon lämpöisiä joulukalenterinosasia, mutta eiköhän tässä jo päästy yhteisymmärykseen joulukalenterin syvimmästä olemuksesta.

Saatan kuunnella kevyttä kamarimusiikkia naapurissa kohta. Saattaa rikkoa KK:t, mutta se jää nähtäväksi.

No ei kai ne pakasterasioita ole, en vaan tiedä päissäni ja tyhmyyksissäni mitä ne oikesti on. Niitä lootia mihin normaalit tunkee kurkut, tomaatit ja muut. Minä kaljat. Kamarimusiikin hyväksyn, pakkohan mun on, synnyinkaupunki velvoittaa. Linkittämäsi musa ei tosin vastannut odotuksiani.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Joulupäivän sarastetta kuskille ja jebulille. ryöpyttelin tuossa reissusta tullessa tätä, ainakin pokeripöydässä tomii. Eikä pää lähe ainakaan heri irti. Hardcore Suprerstar
No kyllä kuskin pään saa ruuvattua irti tällaisella linkillä ja paskannettua kaula-aukosta vatsan täyteen.

Tuollaisen taidepläjäyksen tarjoaminen näytille on Overkill, kuten Motorhead sen kauniisti tuossa kertoo.

Sarastettapa sinnekin.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
läpit on läpit , mutta sinä tiesitkin sen varmaan. Kusastahan tuonne ois vois, mutta alkomyrkytys ois kuuselle ollu amazonin myrkkysammakon luokkaa kaput.

Aaattelin napsauttaa yhet Tapsat, kui kuski?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nimenomaan, kaikin puolin koodiston mukaan oikein tehty, kun naapurit paukuttaa omia jinglejään ja valoporojaan.
Ei liene siis syytä heittä framille sitä alkuperäistä?

No tähän väliin sitä diggaamaani kevyttä kamarimusiikkia: six feet under lycanthropy , joka on nykyiseltään todella hip ja pop (Barnes ja Opeth tuossa linkkini muinaisjäänteessä hiplailee...)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös