Jomppa_Koo
Jäsen
Kaksi miestä meni marjaan. Toinen edestä ja toinen takaa.
Kiitos! Tuo on juuri sellaista jota minä toivoin.
Kaksi miestä meni marjaan. Toinen edestä ja toinen takaa.
Jos toi ei liity naisiin niin minä en sitä ymmärrä
Jos ei jomppaa ymmärrä niin ongelma on tämän poppiskappaleen nimessä: Testament - Sewn Shut Eyes.En siis ilmeisesti ymmärtänyt
teksti.
No mitäs tässä. Kotimaa on karu paikka ja nyt kun kerrankin saa kämpillä oleskella ja kokeilla alkomaholin kera kanssaelämistä on todettava, että toleranssi on tippunut todella alhaiselle tasolle. Eikä kyllä pahemmin haittaa, sillä tämähän tulee halvemmaksi (vaikka muistankin hinnat muissa maissa).Mitäpä JKK itse muuta?
Kertokaas jotain hauskaa ja mielellään sellaista joka ei liity naisiin?
...ja pari häiriköivää hyvää kaveria, mitäs muuta sitä kaipaisi kalsaroimiseen?
teksti.
Harvoin tänne rahvas pääsee... mutta on niitäkin nähty.Sano sille postiluukussa notkuvalle kyrppien kannattajalle, että ei oo just nyt käyttöö... Lähe meneen!
Tilanteeseen sopiva rakkauslaulu:...
No vittu. Vittu saatana.Ei, en siltikäänn suostu suhteeseen!
No vittu. Vittu saatana.
Näin sen Wilsonin viikko sitten. Hauska mies oli vieläkin, nauroi. ÄfÄnÄm! Siehän ymmärrät!
Sulkaapallia. Häviät. Munakuus.
Ja sie swe. Se. Piti sanomani mutta just kohta soi oveni rinkeli. Pillu pimputtaa.
Yksi elämäni viihteimpiä viikonloppuja. Se on kyllä aika huntuukia!
Näin sen Wilsonin viikko sitten. Hauska mies oli vieläkin, nauroi. ÄfÄnÄm! Siehän ymmärrät!
Elävä nainen tuli myös luokseni, mutta lähtee varmaan kohta kun huomaa että internetti on minulle kivempi.
Jos ei nyt se banaani vaihdu persikaksi niin johan on: Meat Loaf - I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That)Leikin vaikeasti tavoiteltavaa. Niin.
Ei tarvinut panna häntä mihinkään paikkaan, sillä tuolla se sohvalla nukkuu. Ai saatana sitä fiilistä minkä naiset saavat herätessään tästä kämpästä. Kumpa tuo edes tajuaisi siivota ennen kun lähtee.Pane häntä nettiin.
Vielä ehdit ilmaisille.Ei tarvinut panna häntä mihinkään paikkaan, sillä tuolla se sohvalla nukkuu.
Sitä odotellessa.Ai saatana sitä fiilistä minkä naiset saavat herätessään tästä kämpästä. Kumpa tuo edes tajuaisi siivota ennen kun lähtee.
Ei tarvinut panna häntä mihinkään paikkaan, sillä tuolla se sohvalla nukkuu. Ai saatana sitä fiilistä minkä naiset saavat herätessään tästä kämpästä. Kumpa tuo edes tajuaisi siivota ennen kun lähtee.