Kalsarikänniketju

  • 5 246 815
  • 66 704

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehken vaan ymmärrä näitä suuria taitelijoita. Ai saatana, eikös joku grunge-tyyli ollut tulossa muotiin ainakin pari vuotta sitten. Tosin se sopii varmaan aika hyvin suomeen, epäsiistit, pahanhajuiset flanelipaitaiset parrakkaat juntit ovat nousussa!

Tämähän oli helvetin hieno tyyli pikkupojalle jo silloin 20 vuotta sitten. Tosin silloin partaa en omistanut. Jossakin vaiheessa olin grunge-tukkainen sekä partainen, mutta sitten iski arki. Ja grunge-partahan ajellaan haulikolla, hiukset höylällä.

No, toisille suuri on toisille joku sieltä englannista.

Musiikkia:Pink Floyd - Comfortably Numb
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tämähän oli helvetin hieno tyyli pikkupojalle jo silloin 20 vuotta sitten. Tosin silloin partaa en omistanut. Jossakin vaiheessa olin grunge-tukkainen sekä partainen, mutta sitten iski arki. Ja grunge-partahan ajellaan haulikolla, hiukset höylällä.
Minä ajan parran n. kerran vuodessa. Tänä vuonna se sattui sataman yön aikoihin, onnea siis siellä käyneille. Muutoin kyllä tykkään kasvattaa mahdollosimman törkyistä risukkoa. Kunhan ei sentään grungeksi mene, helvetti.


Hyvä bändi kyllä, mutta nokitan Moneylla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Täällähän on pojat riipinyt koko yön. Eilen oli hieman urheilua ja tottahan toki neljättä sijaa sitten juhlittiin suhteellisen reippaasti. Nyt on sitten joka ainoa lihas ja luu aivan saatana kipeä ja krapulan korjaaminen lähti rajusti käpälästä. Tässä sitä nyt sitten ollaan.
 
Suosikkijoukkue
NYR
Kaljat loppui, 11 niitä tulikin tempaitstua. Kaupassahan niitä olisi lisää, tuossa vieressä, vaan ei arvaa hakea täydennystä kun huomenna joutuu töihin. Paitsi jos lotosta natsais.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Joo oon paksuna, ketä kiinnostaa, ketä on isä? Kysympä vaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo täällähän sitä, yksin siis himassa ja kaljaa kittaan. Eilen illalla tulin taas Tallinnasta. Hieman oli krapulaa päivällä. Sakua ostin laivalta kun en maista jaksanut halvempaa metsästää. Ja Vana Tallinnaa myöskin ostin muutaman pullon. Hieronnassakin oli tarkoitus käydä, mutta jäi väliin kun baariin päätin mennä.. Saatanan lutkat!
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Mitä? Eikö muka kukaan oo vieläkään kalsarikänneilemässä?

Itse tuossa siivosin autotallia ja siinä samalla tuli otettua muutama Slots Guld, ja kun maistuivat niin hyvältä niin päätin ottaa muutaman enemmän. Voisi melkein maistella pari Bowmoren whiskyäkin. =)
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitä? Eikö muka kukaan oo vieläkään kalsarikänneilemässä?

Täältä löytyy itsekseen ryyppääjä! Olen melko tyytyväinen itseeni. Syy löytyy tämän lehden etusivulta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jos pari vaan, mutta kuitenkin enemmän kuin kolme tai sit sen verran ettei laskuissa pysy.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jotenkin on sellainen olo, että vaikka jääkaapissa tuntuu olevan juomista, niin silti haluaisin hakea kaupasta varmuuden vuoksi lisää. Vittumaisin tunne kun vielä maistuisi ja lisää et mistään saa(jos et baariin lähde).
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kait tässä on jonkinlaiset Perseidit tempaistava, ensimmäinen työviikko oli sen verran Persiasta. Aloitamme perinteisellä ruuanlaittopunaviinipullolla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kirjoitin klo 18.59 Kärppien osioon asiaa Vancouverin kullan Suomelta vieneestä Jussi Jokisesta ja klo 19.00 aloitin juomisen. Siis oikeaoppisesti selvänä muihin ketjuihin ja tänne sitten kun on tämän aika.

Punaviinilla tässä, kun syksy jo korviin supattaa, niin punkku aivoja kupattaa.

Vaatetuksenani vain kalsarit. Tai mitkä lie laatikot.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Huonosti käyttäytyvät miehet TV Viisi klo 20.30. Siinä sitä on Jatkoajan kalsariporukalle vähän kalsarikännien mallia. Gary ja Tony, nuo suurimmat idolini! (vittu näitä sääntöjä. Linkki vie Youtubeen, huonosti käyttäytyviin miehiin eli Garyyn ja Tonyyn).

Täällä viski virtaa kuin viini.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Siis oikeaoppisesti selvänä muihin ketjuihin ja tänne sitten kun on tämän aika...

No niin näkyy. Tämä asia avautui minulle hetki sitten.

Onhan tässä oikeastaan aihetta perseilläkin, ikuisuusprojektini autotalli on tänään sentäns virallisesti kytketty valtakunnan sähköverkkoon. Eli jos tietokoneenne pimeni juuri hetki sitten, älkää minua syyttäkö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös