Pekka Pälvikalju
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NYR
Kaljat loppui, 11 niitä tulikin tempaitstua. Kaupassahan niitä olisi lisää, tuossa vieressä, vaan ei arvaa hakea täydennystä kun huomenna joutuu töihin. Paitsi jos lotosta natsais.
Mitä? Eikö muka kukaan oo vieläkään kalsarikänneilemässä?
...Siis oikeaoppisesti selvänä muihin ketjuihin ja tänne sitten kun on tämän aika...
No ainahan se kerran-pari pitää lipsahtaa! Sitä paitsi aloittaessani tulin heti tänne mutta lievässä nousussa sitten intouduin vähän muuallekin sormiani koettamaan.No niin näkyy. Tämä asia avautui minulle hetki sitten.
Äsken soi ovikelloni...
NE ovat nyt sitten täällä ja ovat meidäin valittujen ovella ottamassa meitä kyytiinsä ennen kuin asettavat maapallon galaktiseen kompostiin - mustaan aukkoon.Onko tää nyt joku Bon Voyage -juttu, vai mikä? Mulle kävi juuri samoin.
Onnitelmat siitä tallisi synnytyksestä. Tallisi EKG on siis nyt kohillaan ja kätilö saapi nyt antaa itselleen hiljaisen tunnustuksen. Minun puolestani kyllä ihan äänellisenkin.
Siis aivan kuten sohvan omistaja itsekin, sillä erotuksella, että metaanikaasupäästöillä ja olutroiskeet eivät ole olleet niinkään roiskeita vaan enemmän, tai sitten kovasti paljon niitä roiskeita.Sohvani on ainakin toistaiseksi sellaista vanhaa mallia, joka ei sähköä tarvitse, se on vuosien saatossa oppinut tulemaan toimeen lähinnä metaanikaasulla ja satunnaisilla olutroiskeilla.