Kalsarikänniketju

  • 5 246 828
  • 66 704

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No vittu. Vittu saatana.

Leikin vaikeasti tavoiteltavaa. Niin.

Näin sen Wilsonin viikko sitten. Hauska mies oli vieläkin, nauroi. ÄfÄnÄm! Siehän ymmärrät!

Sulkaapallia. Häviät. Munakuus.

Ja sie swe. Se. Piti sanomani mutta just kohta soi oveni rinkeli. Pillu pimputtaa.

Yksi elämäni viihteimpiä viikonloppuja. Se on kyllä aika huntuukia!

Eli edelleenkin ollaan tilanteessa, ette ole saanut maistaa pillua. Onko se hä, meidän vika!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jiihaa! Kavereiden keikka on takama, ja roudailut myös. Elävä nainen tuli myös luokseni, mutta lähtee varmaan kohta kun huomaa että internetti on minulle kivempi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tarvinut panna häntä mihinkään paikkaan, sillä tuolla se sohvalla nukkuu. Ai saatana sitä fiilistä minkä naiset saavat herätessään tästä kämpästä. Kumpa tuo edes tajuaisi siivota ennen kun lähtee.

Minulla alkaa sitten kun herään, toisenkin päivän suursiivous. Eli vitusti tavaraa roskikseen, imurointi, lattianpesu ja kaikki muut hinkkaamiset.

Joskus kuitenkin, kun asuin kaverin kanssa samassa luukussa oli riita siitä kummalla on siivousvuoro. No kumpikaan ei tietenkään myöntynyt. Taidettiin olla puolivuotta siivoamatta. Sitten kerran soi iltapäivällä ovikello ja kämppis meni avaamaan. Siellä oli huoltomies, ja hän oli tullut tarkistamaan ettei kukaan ole kuollut, koska rappukäytävä haisi niin pahalle. Taisimme siivota seuraavat pari päivää ihan vitusti.

Oi niitä aikoja.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Niin siirappista, että tahmaa uusikin näppis ilman siementämistä.

Nooh nooh, mie oo sen verta hieno leidi, etten lähe iha helpolla tuollasten hupakoide mukaa hurvitteleen. Omaan tumppuun vaan. Tai jos oot miäs, niin pelirukkaseen, koko rahalla.

Ps. Lepsoystäviä kaivataan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Minulla alkaa sitten kun herään, toisenkin päivän suursiivous. Eli vitusti tavaraa roskikseen, imurointi, lattianpesu ja kaikki muut hinkkaamiset.
Ei ollenkaan huono vaihtoehto, mutta minä vaan olen niin saatanan huono heittämään tavaraa roskiin. "Älä sitä kondomia heitä, siitä voi saada vaikka kivan sillitroolarin hupun!"

Tosissaan tässä kämpässä on varmaan puolet käyttämätöntä paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nooh nooh, mie oo sen verta hieno leidi, etten lähe iha helpolla tuollasten hupakoide mukaa hurvitteleen. Omaan tumppuun vaan. Tai jos oot miäs, niin pelirukkaseen, koko rahalla.

Ps. Lepsoystäviä kaivataan.
Lepakoita tuli reissulla nähtyjä koko rahan edestä, mutta mistä me ne nyt tähän hätään? On tämäkin tätä.

Tuo on kuitenkin sen verran tuttu, että parempi pitää mato ulkona. Syssymmällä sitten.


Sitä odotellessa.
Notta odottelut sikseen ja katkarapua ulos kuoresta. Toistan itseäni:vielä ehdit.

*Tämä on minulle aina kalsari-iltojen soundtracki. Tuntee itsensä aina hyväksi ihmiseksi.

*FMEJ:tä
Tuttu toki, mutta turhan... no FMEJ:tä. Komppaan tuota vain tämän vähän verran: Juliet Jonesin Sydän - Miksi naiset aina... (eräs niistä erinomaisista paikallisista bändeistä)

Nyt ei löydy sanoja, joten desinfioinpa äärihuuleni parhaudella: jotain mallasta se oli.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
*Röyh*
Taivaan sini
ruusun puna
olen kännissä
silti seisoo silmät


Olen taas hyvin, hyvin humalassa. Saatana, äsken tuli eräs puolituttu miespuolinenkin apina tänne nukkumaan. Miten minä tuota panen saatana?!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pane Noose halvalla sitä.
No perkele, kaikkea täytyy kokeilla! En edes tajua mistä kaikki tämä johtuu. Kai tuo sohvalla makaava elävä nainen vetää sitten porukkaa. Tosin olisi näitä vieraita muutoinkin ollut, mutta yleensä olen tyytynyt tähän ketjuun kun ei kiinnosta seura kunnon kalsaroidessa. Nyt vaan päästän saatanan mulkut sisään. Voivoi.

Tai no vitut, ei minusta kukaan tykkää, enkä pilluakaan oikein ole saanu. T: Jumppa_Quu
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itseasiassa en tunne yhtään yli kolmekymppistä ihmistä joka ei arvostaisi Nirvanaa ja Cobainia. Jopa isäni puolusteli miestä, kun yritin nuorempana arvostalle. No, toiset tykkäävät muodista.
Jatkoajasta tietenkin löytyy muutama tosi paha, mutta heitä en laske.

Kehotan sitten vain olemaan maailmassa seuraava rock-tähti joka kuoli ennen aikojaan.

Dave Grohl oli hieno lukiopoika 18 vuotta sitten.

Vedämme paremmin: Nirvana - Where Did You Sleep Last Night
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No, toiset tykkäävät muodista.
Jatkoajasta tietenkin löytyy muutama tosi paha, mutta heitä en laske.

Kehotan sitten vain olemaan maailmassa seuraava rock-tähti joka kuoli ennen aikojaan.
Ehken vaan ymmärrä näitä suuria taitelijoita. Ai saatana, eikös joku grunge-tyyli ollut tulossa muotiin ainakin pari vuotta sitten. Tosin se sopii varmaan aika hyvin suomeen, epäsiistit, pahanhajuiset flanelipaitaiset parrakkaat juntit ovat nousussa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös