Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 732
  • 66 778

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Naatitaan, naatitaan, naatitaan. Se kai tässä ainoa lääke on!

Ihmettelen, minne se aika on kulunut! Juurihan opettajani kuulutti koulussa, että juniori Hassisen Jani on ainoa, joka on lupautunut osallistumaan rusettiluisteluumme. Huh, huh!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihmettelen, minne se aika on kulunut! Juurihan opettajani kuulutti koulussa, että juniori Hassisen Jani on ainoa, joka on lupautunut osallistumaan rusettiluisteluumme. Huh, huh!
Minne lie kulunut. Juurihan lehdestä luettiin, että Hassisen Kone on hajonnut.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Menin johinkin rebuy + addon turnaukseen ainoolla reilun kahden dollarin turnauslipulla ja tunnin jälkeen pelissä mukana. Hieman veetutti kun huomasi noi kaikki lisäjutut

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt vedetään perseet! Jumalauta! Nyt on kaljaa täynnä jääkaappi. Tästä se lähtee!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hähhäh, näinpäs tuon poistetun. Minut saa yrittää lahjoa hiljaiseksi.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Iltasiivuksi vielä Hennessy Paradis'ta. Itse pitää tällaisetkin arvojuomat ostaa, kun 5-kymppisiinkin on vielä melkein vuosikymmen aikaa. Yleensä tällaisia saadaan tasavuosia juhlittaessa, jos silloinkaan. Sukulaisen paskiaiset antavat kuitenkin vaan jotain lasivaaseja, niiden varaan on turha laskea mitään.

Taidan käydä lukemaan Veikko Ennalan vanhoja tekstejä tuon konun kanssa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harvoin näin myöhään hereillä olen. Poika saunoo yhä. Äitini kuoli juuri vajaa kuukausi sitten.

Nyt Poika saunoo. Sanokaa jotain järkevää, niin kommentoin niihin. Tänään oli hieno päivä. Alkoi virallisesti itselleni se lätkäkausi. Tai joku. Miten näitä nyt nimetään. Rillataan! Se yksi ehti lukea sen kommenttini! Tavataanko kahvittelun merkeissä, jos olet naispuoleinen? =D

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Satun tietämään, että Evil todellakin on nainen ja vielä ihan hyvännäköinen sellainen. Mahdollisuutesi pitäisi olla hyvät. Onnea yritykselle!
Kas perkele, tuo oli uutta. Äsken kävin kusella, seisaaltani. Olen ilmeisesti aika erikoinen nainen.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kas perkele, tuo oli uutta. Äsken kävin kusella, seisaaltani. Olen ilmeisesti aika erikoinen nainen.
Näin Helsingin yössä kymmenisen vuotta sitten noin 5-kymppisen rouvan tekemässä samaa harjoitetta seisaallaan. Helma ylös, painopiste snadisti taakse, sloggia pois edestä ja toimitus käyntiin. Oletko kokeillut..?

Täti ei ollut myöskään sellainen transistori, tarkennettakoon vielä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy