Olen ajatellut painattaa paidan, jossa lukee "Minulle vittuillaan". Se nimittäin pitää paikkansa, ja kääntää mukavasti päälaelleen kaiken väsyneen äijäuhon.Minulle ei vittuilla.
Olen ajatellut painattaa paidan, jossa lukee "Minulle vittuillaan". Se nimittäin pitää paikkansa, ja kääntää mukavasti päälaelleen kaiken väsyneen äijäuhon.Minulle ei vittuilla.
Minne lie kulunut. Juurihan lehdestä luettiin, että Hassisen Kone on hajonnut.Ihmettelen, minne se aika on kulunut! Juurihan opettajani kuulutti koulussa, että juniori Hassisen Jani on ainoa, joka on lupautunut osallistumaan rusettiluisteluumme. Huh, huh!
Minulle ei vittuilla.
Haista sinä vaikka vittu. Jaa, kohta on sammuminen ja oluiden loppuminen edessä...
Kolme 56,8 cl Karhua tuli juotua. Vähän yli tunti siinä meni, että loppu koitti. Kiitos taas illasta.
Jumalauta että teikäläisellä tulee ryyppääminen halvaksi. Melkein kateeksi käy.Jaa, kohta on sammuminen ja oluiden loppuminen edessä...
Kolme 56,8 cl Karhua tuli juotua. Vähän yli tunti siinä meni, että loppu koitti. Kiitos taas illasta.
Nokitan Nightwishin (kenties?) parhaalla biisillä
Otappa toinenkin vielä seurassamme.
Hähhäh, näinpäs tuon poistetun. Minut saa yrittää lahjoa hiljaiseksi.
Otan. Sen se tosiaan tekee.En usko, että siitä on haittaa. Ota olut! Se virkistää!
Jaa, tietenkin sie taas. Tykkäät vittuilla minulle, olen huomannut. Oletko itse huomannut? No vittuile vaan siellä, kyllä mie jaksan lukea.
Kaljalla, jos toisellakin?
Se yksi ehti lukea sen kommenttini! Tavataanko kahvittelun merkeissä, jos olet naispuoleinen? =D
Kas perkele, tuo oli uutta. Äsken kävin kusella, seisaaltani. Olen ilmeisesti aika erikoinen nainen.Satun tietämään, että Evil todellakin on nainen ja vielä ihan hyvännäköinen sellainen. Mahdollisuutesi pitäisi olla hyvät. Onnea yritykselle!
Näin Helsingin yössä kymmenisen vuotta sitten noin 5-kymppisen rouvan tekemässä samaa harjoitetta seisaallaan. Helma ylös, painopiste snadisti taakse, sloggia pois edestä ja toimitus käyntiin. Oletko kokeillut..?Kas perkele, tuo oli uutta. Äsken kävin kusella, seisaaltani. Olen ilmeisesti aika erikoinen nainen.