Kalsarikänniketju

  • 5 221 725
  • 66 665

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Haha arvasin että täältä saa vastauksen salamana. Päädyin ruuvimeisseli/pihdit komboon eli reikä kanteen ja pihdeillä repien auki, helposti kävi. Pelkkä puukko kävi itselläkin aluksi mielessä mutta mun taidoilla samalla kävi mielessä rannevaltimosta pursuava veri.

Kiitos vastauksista, otan jälkiruuaksi visknapsun ja nostan maljan kalsaroijille.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tilastot ovat tärkeitä. Jatkoaikakin on täynnä niitä. Matti Hana on kova jätkä, haluan olla paikalla jos ja kun se mies tekee vielä joku päivä maalin SM-liigassa. Tähän mennessä Matti on tehnyt nimittäin yhtä monta liigamaalia kuin meikäläinenkin.

Mitä mieltä oot Anni Sinnemäen farkuista?
 
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Tervehdys ihmisille, täällä veljenpoika.

Ensikosketus tähän ketjuun, muttei kalsarikänneilyyn. Kaava on se normaali eli muija lähti viikonlopuksi pois (mitä tapahtuu ihan liian harvoin) ja minä tartuin pulloon.

Anni Sinnemäki näyttää ihan samalta kuin eräs ystäväni. Anni käyttää todennäköisesti luomufarkkuja. Ihan näin fiilispohjalta sanottuna!
 
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Luomufarkku näyttää hyvältä, varmaakin. Ja ne on vihreät.

Maailmanloppu ei sitten tullutkaan. Olisi ollut mahtava tapa lopettaa maailma. Hyvää musiikkia, hyvä känni ja hyvää juomaa. Ja vittu King Kong.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mielikuvitushahmo ja Riki Sorsan Veli. Mitä muuta kalsarikännääjä tarvitsee seurakseen(paitsi 3 pulloa jallua ja vitusti olutta)?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mitä sä Mielari täällä teet. Ja hupsista, olempa hulamssa, näen juuri ja juuri luea, mutta en jaksa siltikään lukea.
 
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Mulla loppuu kohta juotavat tavallaan. Viimeistä viedään ja sitten täytyy siirtyä teräviin. Pitää luultavasti kumota täysillä tämä, että päästään itse asiaan. Jes!

Kyllä tuo Naomi Watts on ihana ja nyt soi Lemon tree!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pikkunäppärää, muttz hulamassa oleminen on hubaa, Pijähän hausjaa.

Hyvä, samoin veli Jere!

Mulla loppuu kohta juotavat tavallaan. Viimeistä viedään ja sitten täytyy siirtyä teräviin. Pitää luultavasti kumota täysillä tämä, että päästään itse asiaan. Jes!

Kyllä tuo Naomi Watts on ihana ja nyt soi Lemon tree!

Lemon tree-biisikö? vai onks semmonen bändikin?
 
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Joo ei tässä voi vielä luovuttaa. Nyt voi vittu naattia naattia. Lisää viinaa koneeseen. Ihan kiekkoasiaaki olisi: onhan tuo Bergenheim aika ilmiliekeissä tällä hetkellä. Hyvä Suomi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös