Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 477
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Luomufarkku näyttää hyvältä, varmaakin. Ja ne on vihreät.

Maailmanloppu ei sitten tullutkaan. Olisi ollut mahtava tapa lopettaa maailma. Hyvää musiikkia, hyvä känni ja hyvää juomaa. Ja vittu King Kong.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mielikuvitushahmo ja Riki Sorsan Veli. Mitä muuta kalsarikännääjä tarvitsee seurakseen(paitsi 3 pulloa jallua ja vitusti olutta)?

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mitä sä Mielari täällä teet. Ja hupsista, olempa hulamssa, näen juuri ja juuri luea, mutta en jaksa siltikään lukea.

Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Mulla loppuu kohta juotavat tavallaan. Viimeistä viedään ja sitten täytyy siirtyä teräviin. Pitää luultavasti kumota täysillä tämä, että päästään itse asiaan. Jes!

Kyllä tuo Naomi Watts on ihana ja nyt soi Lemon tree!

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pikkunäppärää, muttz hulamassa oleminen on hubaa, Pijähän hausjaa.

Hyvä, samoin veli Jere!

Mulla loppuu kohta juotavat tavallaan. Viimeistä viedään ja sitten täytyy siirtyä teräviin. Pitää luultavasti kumota täysillä tämä, että päästään itse asiaan. Jes!

Kyllä tuo Naomi Watts on ihana ja nyt soi Lemon tree!

Lemon tree-biisikö? vai onks semmonen bändikin?

Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Joo ei tässä voi vielä luovuttaa. Nyt voi vittu naattia naattia. Lisää viinaa koneeseen. Ihan kiekkoasiaaki olisi: onhan tuo Bergenheim aika ilmiliekeissä tällä hetkellä. Hyvä Suomi!

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No nyt alan olla hieman päissäni. Etsin perkeleitä suoltaen bisseä jääkaapista, enkä muistanut että kannoin niitä tuohon viereen ettei tarvitse turhaan kävellä kartanon länsisiipeen...

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Älkööt ikinä katsoko leffaa I am number four. Sain sen piraattikaupasta erikoishintaan ja voin sanoa, ettei ollut edes senkään arvoinen. Pisti vaan nakertamaan, kun tilanteiden jälkeen tulee näyttelijöiltä kipparikallemaisia heittoja. Kuka helvetti edes kirjoittaa tälläistä paskaa.

Ainiin, oon verkkareissa ja ei oo enää montaa bissee. Naapurin Horna oli nannaa. JVG:tä tähän väliin, ettei näin paska elokuva vaan jää mielikuviin kummitelemaan.

Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Kaikki on eteenpäin jos takaapäin lykitään. Vanha saamelainen sananlasku. Nelosella oli joku elokuva, jossa oli kyllä erittäin kuuma kimuli. Onko homoa kuunnella Backstreet Boysia :)

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tässä eilisillan jälkeisiä oluita hiljakseen juon ja ihan mukavan leppeä tuuli tulee tuosta räppänästä, jonka avasin. Pitäisi käydä hakemassa savukkeita, mutta jotenkin inhottaisi lähteä kävelemään. Tosin koira alkoi hieman riehumaan, joka ärsyttää sen verran, että pitänee kenties lähteä käymään kaupassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy