Kalsarikänniketju

  • 5 238 248
  • 66 669

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei ole lainkaan pahat. Varmaan melko hyvä hapenottokykykin noilla keuhkoilla. Ei tuo naamakaan niin kamala ole. Ehkä hiukan muistuttaa Kalinaista, mutta se on pientä noiden rintojen rinnalla.

Tissithän on oikein hyvät tuohon kroppaan ja naamasta nyt ei saa tekemälläkään kalinaista. Erittäin miellyttävää katsottavaa, missä esiintyykin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tissithän on oikein hyvät tuohon kroppaan ja naamasta nyt ei saa tekemälläkään kalinaista. Erittäin miellyttävää katsottavaa, missä esiintyykin.
Minä kyllä näen vähän samoja piirteitä kalinaisen kanssa, mutta ehkä olen tämänkin mielipiteeni kanssa yksin. Tissit ovat kyllä nimenomaan kroppaan nähden täyden kympin arvoiset. Kokoa pienemmät olisivat tavalliset, ja kokoa isommat jo liian isot.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä kyllä näen vähän samoja piirteitä kalinaisen kanssa, mutta ehkä olen tämänkin mielipiteeni kanssa yksin. Tissit ovat kyllä nimenomaan kroppaan nähden täyden kympin arvoiset. Kokoa pienemmät olisivat tavalliset, ja kokoa isommat jo liian isot.

On tuosta kulmasta katsoessa samaa näköä. Mutta vika ei ole tytössä, vaan katsojassa. Ei pidä yhdistää mihinkään hörhöihin. Nätti on tyttö ja hyvin kehittyneet keuhkot.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
On tuosta kulmasta katsoessa samaa näköä. Mutta vika ei ole tytössä, vaan katsojassa. Ei pidä yhdistää mihinkään hörhöihin. Nätti on tyttö ja hyvin kehittyneet keuhkot.
Juu, kulmasta se johtunee. Nätti on kyllä, itse asiassa todella nätti.

Perkele kun sitä alkoi taas piristymään. Taitaa mennä taas aamuun (tai päivään) asti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Noosebleed löysi kyllä hienosti tuon Britannian biisin toisessa ketjussa. Eipä tullut itselle mieleen, vaikka löytyy yhtenä vaihtoehtoisena soittoäänenä kännykästä.

Rule Britannia
Kyllä, saatte nyt vapaasti palvoa minua. Sen verran juntti olen, että englantilainen ja etenkin miesrintaajalainen yhdistynyt jalkapallo on lähellä sydäntä, että toki nämä ovat tuttuja. Ja niin monissa tv-sarjoissa tuo melodianpätkä on tullut itsekin nähtyä, että helppo oli yhdistää.

Liekö se oikea sitten tässä.
Joo, käsittääkseni tämä on se alkuperäinen versio tästä kappaleesta. Loput ovat halpoja covereita.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä, saatte nyt vapaasti palvoa minua. Sen verran juntti olen, että englantilainen ja etenkin miesrintaajalainen yhdistynyt jalkapallo on lähellä sydäntä, että toki nämä ovat tuttuja. Ja niin monissa tv-sarjoissa tuo melodianpätkä on tullut itsekin nähtyä, että helppo oli yhdistää.

Joo, käsittääkseni tämä on se alkuperäinen versio tästä kappaleesta. Loput ovat halpoja covereita.

Alkuperäistä ei kukaan haluakaan kuulla, mutta Manchester Unitedin kunniaksi voi muutaman kerran päräyttää soimaan.

Ja palvotaan me sinua jokatapauksessa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Alkuperäistä ei kukaan haluakaan kuulla, mutta Manchester Unitedin kunniaksi voi muutaman kerran päräyttää soimaan.
Tämä on kyllä totta, ja sen kunniaksi on tätä tullut vähän soiteltuakin. Tosin vielä enemmän on viime aikoina soinut Glory, glory Man United. Tosin kamalaa jytkettä on tuon biisin tausta.

Ja palvotaan me sinua jokatapauksessa.
Tästä olinkin vähän hajulla, mutta ajattelin kuitenkin kertoa että se on minulle ihan ok.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämä on kyllä totta, ja sen kunniaksi on tätä tullut vähän soiteltuakin. Tosin vielä enemmän on viime aikoina soinut Glory, glory Man United. Tosin kamalaa jytkettä on tuon biisin tausta.

Tästä olinkin vähän hajulla, mutta ajattelin kuitenkin kertoa että se on minulle ihan ok.

Sinähän sitä ollaan asian ytimessä. Kyllähän siinä on biisi parhaasta päästä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En mennyt pilaamaan Minä ja makuni -ketjua kommentillani, niin laitetaan tänne. Avautui, että nythän tämä on "Avautui" -ketju, kun kerron, että minulle avautui, että "mualivahti on saman pitunen ku laukojakkii." Nonnii. Niihhän seon, näihhän son.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sinähän sitä ollaan asian ytimessä. Kyllähän siinä on biisi parhaasta päästä.
Kyllä. Tätä parempaa biisiä en tähän hätään keksi. Sen verran on tullut mestaruushumussa kuunneltua.

Avautui, että nythän tämä on "Avautui" -ketju, kun kerron, että minulle avautui, että "mualivahti on saman pitunen ku laukojakkii." Nonnii. Mittees siihen mänettä sanommaan.
Tämä ei kyllä aukene minulle ollenkaan. Ehkä olen liian humalassa, tai sitten en vaan ymmärrä taas savolaista. Ei olisi ensimmäinen kerta. Kumpikaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä, kaipaan vastausta. Jotenkin tuo kääntyy minun päässäni että "maalivahti on saman pituinen kuin laukon jakki", mutta tuossa taas ei olisi mitään järkeä. Sivistä meitä, oi uljas savolainen.

Eläpä Jyväshyvän keksi ala kettuilemaan, kun on vakavaa asiaa. Samanpituinen maalivahti kuin rankkarin ampuja. Veto on olemassa ja se tehdään. Se on nyt taas sanottu tässä ketjussa ääneen. Huh.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eläpä Jyväshyvän keksi ala kettuilemaan, kun on vakavaa asiaa. Samanpituinen maalivahti kuin rankkarin ampuja. Veto on olemassa ja se tehdään. Se on nyt taas sanottu tässä ketjussa ääneen. Huh.
No perkele, selvishän sekin sitten. Kekseistä en kyllä tiedä mitään, kun olen tällä oluella saanut itseni jo näyttämään jutilalta. Keksin syöminen tästä kropasta enää puuttuisikaan...

Mitään Amya en uskalla kuunnella. Se olisi kuitenkin nainen, ja naiset eivät voi laulaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös