Kalsarikänniketju

  • 5 205 591
  • 66 626
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Porukka ilmeisen kalsaritonta tai sitten valitettavan kännitöntä.
Etikettirikehän se olisi, jos tässä kertoisi kalsarikänneissään olevan, mutta vaatetuksen olevan suorastaan säädytön. Eli munasillaan mennään kohti seuraavaa tuopposta!

Valkovenäläiset maistuvat näin oluen ohella mainioilta.
Vain valkovenäläisen kohdalla minulle iskee laktoosi-intoleranssi. Jännä.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävin tuossa Hjalmarin tykönä huutamassa mestaruuden Suomelle. Oli muuten perkeleellisen kova tunnelma. Matsin jälkeen menin munkkaan kaverin luo kattoon, kun jypin pojat otti tutusti turpaan ison kirkon äijiltä.

No nyt vihdoin oon taas kotona ja pääsen pitkästä aikaa kunnon kalsonkeihin. Muija on viilettämässä stadin yöelämässä, joten mikäs tässä ollessa. Rokkia ja poppia. Tarrrjoilija, ygsi olut khiitos.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Porukka ilmeisen kalsaritonta tai sitten valitettavan kännitöntä.

Valkovenäläiset maistuvat näin oluen ohessa mainioilta.

Tosiaan ihmeen hiljaista tänään, joten päätin uhrautua mukaan toverihengessä. Nyt siis mennään ja toivottavasti saadaan vähän meininkiä tänne.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Porukka ilmeisen kalsaritonta tai sitten valitettavan kännitöntä.

Kyllä täällä kalsareissa ollaan, ja jotain kännin yritystäkin tässä on. Ei vaan saa aikaiseksi kirjoittaa mitään. Hitusen terästettyä glögiä tässä nautiskelen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tosiaan ihmeen hiljaista tänään, joten päätin uhrautua mukaan toverihengessä. Nyt siis mennään ja toivottavasti saadaan vähän meininkiä tänne.
Hämeen hitaat ovat näemmä viimeiset hitaat keskenänsä, kun ääretön taipuvuus saa poski-poskea tanssin oman posken ja persposkenkin kanssa todellisuudeksi!
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Hämeen hitaat ovat näemmä viimeiset hitaat keskenänsä, kun ääretön taipuvuus saa poski-poskea tanssin oman posken ja persposkenkin kanssa todellisuudeksi!

Hämeessä ei ole koskaan ollut hitaita vaan sangen sopivia. En ylipäätänsä ymmärrä miksi nopeus olisi hyve ja moni nainen on tämän vahvistanut todeksi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Eihän tässä nyt voi hiljaa olla. Pakko on tunnustaa että kylläpä taas olut maistuukin hyvältä epäleppoisan työviikon jäljiltä. Lumi ja jää nuo muuttomiehen ikiaikaiset rakkaat ystävät takaavat ainakin sen että liukkaasti livahtaa jalka kakkoseen kun on kaappi sylissä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko on tunnustaa että kylläpä taas olut maistuukin hyvältä epäleppoisan työviikon jäljiltä.

Se kyllä maistuu hyvältä. Mutta ongelmana on yleensä se että epäleppoisan työviikon jälkeen tahtoo Herra N. Matti tulla kovin aikaisin. Minä olen ainakin huomannut että perjantaisin ei tule kalsaroinnista yhtään mitään kun ei vaan yksinkertaisesti jaksa, mutta onneksi näin lauantaina jaksaa jo vähän kauemmin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Clash soi ja alkaa muutenkin nousuhumala hymyilemään. Eilen jouduin 14 tunnin työpäivän jälkeen melkein baariin kuuntelemaan Raittista. En sortunut. Eiköhän Eerosta saa päänsä kipeäksi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Se kyllä maistuu hyvältä. Mutta ongelmana on yleensä se että epäleppoisan työviikon jälkeen tahtoo Herra N. Matti tulla kovin aikaisin. Minä olen ainakin huomannut että perjantaisin ei tule kalsaroinnista yhtään mitään kun ei vaan yksinkertaisesti jaksa, mutta onneksi näin lauantaina jaksaa jo vähän kauemmin.

Niinno mulla loppui työviikko vasta tänään mutta enköhän yritä kuitenkin pahennusta herätellä kuitenkin. Oikeastaan kuvastaa olotilaa aikalailla hyvin tälläinen ralli: Impaled Nazarene -vitutuksen Multihuipennus-. Mutta hei otinkin juuri kaksi tölkkiä huikalla. Kohta laskee joku käyrä, sitä seurannee supisuomalainen chopperikänni mitä seurannee pandataksi ja herääminen Kisikseltä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Tuossa aloin ihmetteleen, että mikä susta voi tehdä ns hyvän jätkän, vaikka oletkin ihan umpinarri ja sittenhän mä havahduin, että olet Poolin miäs. Harvinaista, että siellä Hilmalassa joku jostain edes ymmärtää mitään.

Ja juu, olet varmaan myäs atleettinen, hyvä peppuinen ja tissinen lentoemäntä, minkätakia varmaan tähän epätoivoiseen pokauslauseeseen sorruinkin? Monelta, missä ja kumpi tuo kortsut?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmoittaudunpa minäkin mestoille. Ensimmäistä kertaa Kari Tapion kuoleman jälkeen ja melkein uskaltaisin väittää, että myös Dion kuoleman jälkeen. Onko sielunvaellus olemassa, vai onko se tässä? Loputon tyhjyys?

Oasis - Don't Look Back In Anger
 

passenger

Jäsen
Täällä on hyvin varovasti muutama otettu alkuillan aikana. Keskiviikkona karkasi ihan täysin lapasesta ja torstai ja perjantai onkin mennyt yövuorossa. Erään ravintolan pikkujoulunaamiaisiin olen yrittänyt lähteä jo koko illan mutta eihän tästä tule mitään. Ei ole naamiaisasua ja alkoholikaan ei oikein tahdo upota, joku orastava vitutus yrittänyt tunkea ovesta sisään koko päivän.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tuossa aloin ihmetteleen, että mikä susta voi tehdä ns hyvän jätkän, vaikka oletkin ihan umpinarri ja sittenhän mä havahduin, että olet Poolin miäs. Harvinaista, että siellä Hilmalassa joku jostain edes ymmärtää mitään.

Ja juu, olet varmaan myäs atleettinen, hyvä peppuinen ja tissinen lentoemäntä, minkätakia varmaan tähän epätoivoiseen pokauslauseeseen sorruinkin? Monelta, missä ja kumpi tuo kortsut?

Kannatan myös Philadelphia Flyersia, tuota ryminäpronssi kiekon esi-isää ja kaikkia niitä setiä jotka olivat aikoinaan niitä jätkiä jotka sen tyylin mahdollistivat. Bobby Clarke, Hammer Schultz ja monia muitakin hienoja (ja pahoja) herroja jotka ovat kunniakasta paitaa kantaneet. Vastaukset kysymyksiisi: Klo 23.45, Ravitsemusliike Sports Academy, sinä.

Lisää soppaa, olen aivan liian selvä osallistuakseni ketjun menoon ja meininkiin mukaan. Sitten illan musavalintoihin: Disturbed -Prayer- (In the spirit of the 300)
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tervehdys palstalle. Ilveksellä kolmen voiton viikko, sen kunniaksi voisi vaikka ottaa vähän olutta...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ilmoittaudunpa minäkin mestoille. Ensimmäistä kertaa Kari Tapion kuoleman jälkeen ja melkein uskaltaisin väittää, että myös Dion kuoleman jälkeen. Onko sielunvaellus olemassa, vai onko se tässä? Loputon tyhjyys?

Oasis - Don't Look Back In Anger

Oi´ old mate of british fucking football of mine!

Uskaltauduin kun kerran sinäkin. Kari Tapio on ollut osa elämääni aina. Mutsi sanoo, että ero faijastani oli vain ajan kysymys ja että basistifaijani keikkarundit Karin ja Paulan kanssa eivät kuulemma ainakaan auttaneet asiaa silloin -70-80-lukujen taitteessa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oi´ old mate of british fucking football of mine!

Uskaltauduin kun kerran sinäkin. Kari Tapio on ollut osa elämääni aina. Mutsi sanoo, että ero faijastani oli vain ajan kysymys ja että basistifaijani keikkarundit Karin ja Paulan kanssa eivät kuulemma ainakaan auttaneet asiaa silloin -70-80-lukujen taitteessa.
Kaikki oli paremmin ennen. Niin musiikin kuin jalkapallonkin puolella. Suht nuorena lähti Kari Tapio, 65 vuotta on noin kymmenen vuotta suomalaismiehen keski-iästä käsittääkseni.

Näin se vaan menee. Nyt on menetetty Brian Clough, Sir Bobby Robson, Juice, Dio ja Kari Tapio.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Näin se vaan menee. Nyt on menetetty Brian Clough, Sir Bobby Robson, Juice, Dio ja Kari Tapio.

Niinpä niin, miksi hyvät tyypit kuolee liian aikaisin ja pahikset, kuten Astrid Thors, Johanna Tukiainen, Henna Kalinainen, Risto Dufva ja Marja Tyrni ne vaan porskuttavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös