Kalsarikänniketju

  • 5 219 064
  • 66 665

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Pitkästä aikaa itsekin pääsee liittymään keskusteluun asiallisimpaan.
Tässä on bisseä nautittu saunan ohella ja nyt on ystäväni Jack myös liittynyt joukkoon.Pelien alkuahan tässä vähän odotellaan..

Ei tietysti sovi unohtaa hienoa säbä maailmanmestaruutta,perkele! :) Hienoa jätkät!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ok, sori. Mä kyllä viittasin palstalegendaan nimeltään Q, mutta miksei Kuustosen tytärkin kelpaisi.

Loundge on tuttu, sen voinee monikin palstaHIFK veteraani kertoa mutta kun tarjoilet noinkin hersyvän paikan repiä huumoria niin sen käytän hyväkseni samointein. Olen muuten aikahyvässä nousuhiivassa. Huomisen vietänkin pizzan ja Rob Zombien leffojen parissa, niin aamulla,keskipäivällä kuin illalla ja nukkuessakin. Yöllä todennäköisesti uniin tunkevat kahdelle jalalle nostetut Danny Trejot kera peilien.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Loundge on tuttu, sen voinee monikin palstaHIFK veteraani kertoa mutta kun tarjoilet noinkin hersyvän paikan repiä huumoria niin sen käytän hyväkseni samointein. Olen muuten aikahyvässä nousuhiivassa. Huomisen vietänkin pizzan ja Rob Zombien leffojen parissa, niin aamulla,keskipäivällä kuin illalla ja nukkuessakin. Yöllä todennäköisesti uniin tunkevat kahdelle jalalle nostetut Danny Trejot kera peilien.

Jokos oot kerinnyt suunnittelemaan mitä Zombien leffoja kyttäät?
Varsin häiriintynyttä materiaalia on kyseinenkin herra saanut aikaan kuitenkin..Sopii siis mainiosti dagen efteriin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jokos oot kerinnyt suunnittelemaan mitä Zombien leffoja kyttäät?
Varsin häiriintynyttä materiaalia on kyseinenkin herra saanut aikaan kuitenkin..Sopii siis mainiosti dagen efteriin.

Mikäli olisi hyviä suosituksia, niin otamme kansanepädemokraattisessa tasavaltalaisessa rakkiraatissa moiset länsimaiset hapatukset vastaan. Muuten joutunemme toipumaan perinteisin menoin katsellen Tuksun kuvaa. Visvaa ja väristyksiä luvassa yöseutuun.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Krapulassa ei pysty katsomaan kuin virityskuvaa, kaikki muu on liian pelottavaa.

Se vähän tietysti riippuu korpelaisen laadukkuudesta sekä kyseisestä tilasta kärsivän henkilön henkisesti tilasta.

Voi jumalauta miten hianoa tekstiä sitä yrittää perkele suoltaa.

Ite tuli huomattua muutaman frendin kanssa tossa jokunen kuukausi sitten (Stam1nan keikan jälkeen,en tiedä oliko vaikutusta) että, luontodokkarit toimivat erinomaisesti kebsun kanssa tommoseen semi väsyneeseen ja kohtuu dokanneeseen tilaan.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Mikäli olisi hyviä suosituksia, niin otamme kansanepädemokraattisessa tasavaltalaisessa rakkiraatissa moiset länsimaiset hapatukset vastaan. Muuten joutunemme toipumaan perinteisin menoin katsellen Tuksun kuvaa. Visvaa ja väristyksiä luvassa yöseutuun.

No eihän nyt tietysti Tuksua mikään voita.Aika perinteiset Zombie leffat ainakin itselle on ne tutuimmat eli Devils Reject's ja Halloweenin uusinta.Hyvää paskaa.Tai siis eihän ne nyt hyviä ole mutta paskaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
No eihän nyt tietysti Tuksua mikään voita.Aika perinteiset Zombie leffat ainakin itselle on ne tutuimmat eli Devils Reject's ja Halloweenin uusinta.Hyvää paskaa.Tai siis eihän ne nyt hyviä ole mutta paskaa.

Tuttua ja turvallista huttua mutta kuitenkin sellaista joka saattaa jopa läväyttää paskat housuun. Toisin kuin Human Centipede tai Saw ihan sama, tai HIFK 2010-2011. Kunnon tutinakanuunassa haluaa sellaisia säväreitä mitä ei oikeasti pysty perustelemaan miksi moisia haluaa mutta niitä silti saatava on.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Tuttua ja turvallista huttua mutta kuitenkin sellaista joka saattaa jopa läväyttää paskat housuun. Toisin kuin Human Centipede tai Saw ihan sama, tai HIFK 2010-2011. Kunnon tutinakanuunassa haluaa sellaisia säväreitä mitä ei oikeasti pysty perustelemaan miksi moisia haluaa mutta niitä silti saatava on.

Nyt kuulut siihen ääriryhmään ilmeisesti kuka haluaa jotain todella muuta kuin luontodokkaria krapulaan,joten suositten Hostel sarjaa sinnepäin.Etenkin Hostel 2:ssa on eräs kohtaus joka kyllä mulla sai karvat nousemaan pystyyn vaikkei krapula ollutkaan.Kamala elokuva,oikeasti.Se on hyvää paskaa.Toimintaa johtaa siis Eli Roth ja ykkösessä Tarantinon neuvoilla.Kakkonen vissiinkin Rothin omaa kamaa..
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Nyt kuulut siihen ääriryhmään ilmeisesti kuka haluaa jotain todella muuta kuin luontodokkaria krapulaan,joten suositten Hostel sarjaa sinnepäin.Etenkin Hostel 2:ssa on eräs kohtaus joka kyllä mulla sai karvat nousemaan pystyyn vaikkei krapula ollutkaan.Kamala elokuva,oikeasti.Se on hyvää paskaa.Toimintaa johtaa siis Eli Roth ja ykkösessä Tarantinon neuvoilla.Kakkonen vissiinkin Rothin omaa kamaa..

Suattaapi olla että Eli Rothin tavara on jopa liian tuhtia tavaraa meikäläisellekkin kanuunassa. Meinaan sen verran synkeitä visioita tämä ohjaaja tarjoilee. Taidankin kokeilla ensialkuun Zombielandia(suffelia) ja kohottaa katselukerralta katselukerralle "kipukynnystä". Jos näillä kanuuna ei kuriin mene niin ainakin liskodiskossa on sellaista kamaa kiitos ja näkemiin.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Suattaapi olla että Eli Rothin tavara on jopa liian tuhtia tavaraa meikäläisellekkin kanuunassa. Meinaan sen verran synkeitä visioita tämä ohjaaja tarjoilee. Taidankin kokeilla ensialkuun Zombielandia(suffelia) ja kohottaa katselukerralta katselukerralle "kipukynnystä". Jos näillä kanuuna ei kuriin mene niin ainakin liskodiskossa on sellaista kamaa kiitos ja näkemiin.

Mikään ei tee sunnuntai yön odottamisesta ja/tai vaihtumiseen maanantaihin ja aamuvuoroon parempaan kun kunnon "en uskalla nukahtaa" olo.Ihanaa.Tunnen sen jo tulevan.otan siis lisää :D
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikään ei tee sunnuntai yön odottamisesta ja/tai vaihtumiseen maanantaihin ja aamuvuoroon parempaan kun kunnon "en uskalla nukahtaa" olo.Ihanaa.Tunnen sen jo tulevan.otan siis lisää :D

Mä oon ottanu sen asenteen, et se on huojentavaa jos nukahtaa sunnuntaina, vaikka liskoja yleensä tuleekin. Mutta valvopa siinä sängyllä kylmään hikeen marinoiduissa lakanoissa. Siinä seinää tuijottaessa aika usein ne pahimmat mongoloidit sieltä seiniä pitkin kohti tallustaa. Ugh...

Huh, mä oon monesti maanantaiaamuisin todennu, että onneks nukahdin. Ne unet on kumminkin vaan unta, hereillä saattaa olla niin pahoja harhoja, että sillä kauhunhuudolla herättää naapuritkin.

Niin ja PS. otetaan lisää huomisiltaa odotellessa. Nimim. viime viikolla anakonda, tällä viikolla jurassicpark? Käykää päälle vaan, hikiset lakanat saa pesukoneeseen...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kankahalla kasvoi kaunis kukkanen, nimeltään (PAMPAMPAM) KAARINA!

On se hienoa. Piti olla inttitapaaminen noin niinkun semimielessä ydinkengin kanssa ja yks kuorsaa viereisellä patjalla ja toinen on huitelee jossain yläkaupungilla pizzalla. Kolmas sammui saunan lauteiden alle ja neljäs kellii vessassa muuten vain. Itse juon nohevana olutta ja nauran näille sankareille.

Jotenka:
KIPPIS! Ja lisää musiikkia. Kalsarikännit SOI!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
vittu mä haluun sankareita! Copyright Risto Dufva.

ja jatkuu... "ENKÄ MITÄÄN TUSSUJA!" (c) RD

Hieno mies. Ihan kuten sinä ja minä ja kaikki nämä sankarit sukkahousuissaan oluet kädessään. Joko muut nukkuu?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
ja jatkuu... "ENKÄ MITÄÄN TUSSUJA!" (c) RD

Hieno mies. Ihan kuten sinä ja minä ja kaikki nämä sankarit sukkahousuissaan oluet kädessään. Joko muut nukkuu?

Minä taidan olla vielä hereillä. Huomenna... ei kun ehdottomasti tänään (5.14) lähtee muuttokuorma ja sitä pitäisi olla reippahana kanniskelemassa.

Olipa kerran Kanada ja ilves. Kanada oli kiekkomaa ja ilves oli pilves. Yhdessä he lähtivät taivaanrantaan uimaan, vesi oli sulaa ja Kanadaa vitutti. Ilvekselle oli ihan sama.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Olutta juodaan ja vituttaa.

Pappa potkas tyhjää tossa tiistaina, ja kuoppajaiset ois tossa viikon päästä. Mut mikäs sen parempi kun 95v+ sotasankari polkee maata itsenäisyyspäivänä.

R.I.P.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kun nyt kerran tälle tielle lähdin... No, tokkopa tästä mitään suurta juopottelufestaria tulee. Vähän tasoittelen viikonlopun hulinaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Snookeria tuijottaessa pitää kyllä pari olutta ottaa. Helvetin hyvä tv-laji, mutta kestää kyllä perkeleen kauan aina noi matsit.
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Hehe. Osallistunpa tähänkin ketjuun. Ajattelin että aamusta lähtee kiva putki päälle. Mäiräkoirasta häipyi eilen kaksi ja tänään ajattelin huitaista loput. Varmuuden vuoksi vetäisin myös housut jalasta, etten vaan rikkoisi ketjun sääntöjä.

Olutta siis nautiskellaan ja mulla soi ämyreistä Chidren of Bodom. Ehdotuksia otetaan vastaan sitten musiikin saralla. Eikä sitten mitään paskaa. :D

tobe continue...
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Filthy lies, filthy lies... Condem you all masters of puppets, i'll drown you from deepest of hell into my reality

Hyvin menee, pystyssä pysytään, hyvässä vauhdissa ollaan. Nyt soi CoB'in lämppäri tulevalla Teatrian keikalla ja se on, tintintititii ENSIFERUM
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös