Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 087
  • 66 778

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Taidan hypätä tähän junaan mukaan. Hevisaurusta soimaan ja kauhea hålligång päälle.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kylhän tässä punaviinistä korkki katosi merkkipäivän kunniaksi jonsei muuten. Missäs muut, taas pää pensaassa? "Emminä saata..."

Ulos ulos, anonyymiyden alhosta kansainvälisen jetsetin ristiaallokkoon (c) Hra47.

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Here we go....... and here we are...

harmaiden hajatusten äärellä, vaikka eivät ne asiat mitenkään huonosti ole.

ei auttanut "reilusti luonnetta" eikä tunnu "positiivisesti suomalainenkaan" fiilistä ylös repivän.

Kohta olen baarikaapilla

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Vaimo kyseli mitä haluaisin isänpäivänä. No minä tuumin että silloinhan on Karjala-turnauksen päätöspäivä ja ohjelmassa ensin Tshekki-Venäjä ja sen päälle Suomi-Ruotsi. Mennään kattomaan. No vaimo lämpeni ajatukselle mutta tänään voivotteli että "oijjoi kun en ole saanut hankittua lippuja, hankippa sinä".

Jaa...a, pitäisköhän ens äitienpäivänä sanoa vaimolle, että "joo, ostetaan vaan sulle kukkia, käyppä itse kukkakioskilta hakemassa"?

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vaimo kyseli mitä haluaisin isänpäivänä. No minä tuumin että silloinhan on Karjala-turnauksen päätöspäivä ja ohjelmassa ensin Tshekki-Venäjä ja sen päälle Suomi-Ruotsi. Mennään kattomaan. No vaimo lämpeni ajatukselle mutta tänään voivotteli että "oijjoi kun en ole saanut hankittua lippuja, hankippa sinä".

Jaa...a, pitäisköhän ens äitienpäivänä sanoa vaimolle, että "joo, ostetaan vaan sulle kukkia, käyppä itse kukkakioskilta hakemassa"?

Syy-seuraussuhde eli tuttujen kesken kausaliteetti ei ole voimassa naisihmisen ajatusmaailmassa, koska se vaatii logiikkaa. Eli turpiin tulee, mutta senhän sinä jo tiesitkin.

Miksi muuten synnyinseutuni nimellä myydään tämän maan surkeinta olutta? Nyt vasta avautui tämäkin asia mulle.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lapin? Minusta suomalaiset oluet ovat kaikki samanmakuista kyllähänsitä paremmanpuutteessajuo -kuraa, poikkeuksena Karhu joka on pahempaa.

Lapin Kusta voi juoda jos on ihan pakko. Karjalaa ei voi. Johon viittasin.

Suomalainen lagerolut (tarkoittaa juuri niitä oluita joita myydään laatikoissa) on maailmanmitassa tarkasteltuna kuitenkin hyvinkin laadukasta. Kun siis puhutaan nimenomaan lagereista. Verrattuna vaikkapa sitten esim. Carlsbergiin tai Coorsiin.

Suomessa on vain yksinkertaisesti mahdotonta menestyä kaupallisesti poikkeamalla valtavirrasta ja tekemällä erilaatuisia ja vastaavasti erihintaisia oluita. Suomalainen alkoholiverotus pitää huolen siitä, että kuluttajan silmissä hinta ratkaisee.

Tänä iltana vapautan makunystyräni tutkimukselle ja maistelen perus-sakuja ennen neljää eri olutta. Hofbräuta, Litovelia, Zhujiangia sekä Saku Helea aletaan tutkimaan. Vältän humalahakuisuutta.

Aloitan maistelut Hofbräulla...

ei ollenkaan hassumpaa. Ehkä pikkusen makea.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Suomalainen lagerolut (tarkoittaa juuri niitä oluita joita myydään laatikoissa) on maailmanmitassa tarkasteltuna kuitenkin hyvinkin laadukasta. Kun siis puhutaan nimenomaan lagereista. Verrattuna vaikkapa sitten esim. Carlsbergiin tai Coorsiin.

Jälkimmäistä en ole maistanut mutta kyllä minusta Carlsberg pesee suomalaiset mennen tullen. Sen voin toki sanoa, ettei Suomi skandinaavisessa vertailussa pahasti kalpene - mutta se ei ole paljon sanottu.

Jälkimmäistä en ole maistanut mutta kyllä minusta Carlsberg pesee suomalaiset mennen tullen. Sen voin toki sanoa, ettei Suomi skandinaavisessa vertailussa pahasti kalpene - mutta se ei ole paljon sanottu.

Vaikka olenkin isänmaallinen mies, niin pakko todeta, että suomalaiset oluet eivät ole kärkisijoilla minun makulistoillani. Hieman mauttomia - puhtaasti ryyppäämiseen tarkoitettuja ja siinä varsin kelvollisia.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Suomalainen olut skandinaavisessa vertailussa... Vetää melko hiljaiseksi. Mihinkähän meitä nyt verrataan?

Mutta kuten aiemmin sanoit ja sanoin, Suomen verotus yhdistettynä paikalliseen alkoholikulttuuriin ei juuri anna mahdollisuuksia poiketa valtavirrasta. Jonka pitää olla mahdollisimman halpaa. Mutta niin se on muissakin maissa, ylikansalliset olutmerkit myyvät eniten, koska ne ovat halvimpia. Tässä bulkkiolutkategoriassa suomalaiset oluet ovat sieltä parhaasta päästä, mutta sen takia ne ovatkin yhä suomalaisia eivätkä kansainvälisiä olutmerkkejä.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Hieman mauttomia - puhtaasti ryyppäämiseen tarkoitettuja ja siinä varsin kelvollisia.

Kyllä olut on ensisijassa ruoka- jano- ja rentoutumisjuoma. Ryypätessä saa käydä vessassa yhtenään. Paitsi jos ottaa kyytipojan kanssa. Viski tai Jäger toimivat siinä suhteessa erinomaisesti.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pitkästä aikaa kalsarit naulaan ja juomaan. Parit smirrnoffit juon pohjiksi, kun oon joskus erehdyksissäni ostanut. Sitten siirryn väkevimpien pariin. Musiikkina pauhaa tällä hetkellä Poets Of The Fallin War.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Uganda on saatava tähän ketjuun. Tai siis saatana, olenkohan mä jo osallistunut täältä? Olen varmaan.

Pina Colada on hinttien juoma. Sitä silti.

Tiskarina laitan tällä kertaa sen ison klassikon eli tikapuut taivaaseen:

http://www.youtube.com/watch?v=dmKeIlJq4gM&ob=av2n

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Uganda on saatava tähän ketjuun. Tai siis saatana, olenkohan mä jo osallistunut täältä? Olen varmaan.

Pina Colada on hinttien juoma. Sitä silti.

Tiskarina laitan tällä kertaa sen ison klassikon eli tikapuut taivaaseen:

http://www.youtube.com/watch?v=dmKeIlJq4gM&ob=av2n

Onko Pina Colada tämän kauden #1 Ugandassa vai joku muu? Aina pitää yrittää sivistäytyä. Hyvää se silti on, ei siin mitn.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ollaan nyt sitten mukana, kun alkaa tuo juoma jo vaikuttamaan. Isokynä Lindholm kutsuu juomaani "Blues-öljyksi". Hieno mies. Tosin, koska en ole Dave juon ainoastaan olutta. Kukko lukee tölkissä, kaapissa on muikkukukkoa. Taidan testata yhteensopivuutta.

Ollaan ihmisiksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy