Kai-Sakari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Panelian Raikas
Taidan hypätä tähän junaan mukaan. Hevisaurusta soimaan ja kauhea hålligång päälle.
Vaimo kyseli mitä haluaisin isänpäivänä. No minä tuumin että silloinhan on Karjala-turnauksen päätöspäivä ja ohjelmassa ensin Tshekki-Venäjä ja sen päälle Suomi-Ruotsi. Mennään kattomaan. No vaimo lämpeni ajatukselle mutta tänään voivotteli että "oijjoi kun en ole saanut hankittua lippuja, hankippa sinä".
Jaa...a, pitäisköhän ens äitienpäivänä sanoa vaimolle, että "joo, ostetaan vaan sulle kukkia, käyppä itse kukkakioskilta hakemassa"?
Miksi muuten synnyinseutuni nimellä myydään tämän maan surkeinta olutta? Nyt vasta avautui tämäkin asia mulle.
Lapin? Minusta suomalaiset oluet ovat kaikki samanmakuista kyllähänsitä paremmanpuutteessajuo -kuraa, poikkeuksena Karhu joka on pahempaa.
Suomalainen lagerolut (tarkoittaa juuri niitä oluita joita myydään laatikoissa) on maailmanmitassa tarkasteltuna kuitenkin hyvinkin laadukasta. Kun siis puhutaan nimenomaan lagereista. Verrattuna vaikkapa sitten esim. Carlsbergiin tai Coorsiin.
Jälkimmäistä en ole maistanut mutta kyllä minusta Carlsberg pesee suomalaiset mennen tullen. Sen voin toki sanoa, ettei Suomi skandinaavisessa vertailussa pahasti kalpene - mutta se ei ole paljon sanottu.
Jälkimmäistä en ole maistanut mutta kyllä minusta Carlsberg pesee suomalaiset mennen tullen. Sen voin toki sanoa, ettei Suomi skandinaavisessa vertailussa pahasti kalpene - mutta se ei ole paljon sanottu.
Hieman mauttomia - puhtaasti ryyppäämiseen tarkoitettuja ja siinä varsin kelvollisia.
Kyllä olut on ensisijassa ruoka- jano- ja rentoutumisjuoma. Ryypätessä saa käydä vessassa yhtenään. Paitsi jos ottaa kyytipojan kanssa. Viski tai Jäger toimivat siinä suhteessa erinomaisesti.
Uganda on saatava tähän ketjuun. Tai siis saatana, olenkohan mä jo osallistunut täältä? Olen varmaan.
Pina Colada on hinttien juoma. Sitä silti.
Tiskarina laitan tällä kertaa sen ison klassikon eli tikapuut taivaaseen:
http://www.youtube.com/watch?v=dmKeIlJq4gM&ob=av2n
Viimeksi kun kävin Ugandassa, niin baarimikko suositteli mulle koko ajan Sex on your own risk.Minusta jotenkin tuntuu, että Ugandan trendijuoma voisi olla Sex on the Beach. Tai ainakin Bulgarian tai mitä ikinä.
Viimeksi kun kävin Ugandassa, niin baarimikko suositteli mulle koko ajan Sex on your own risk.
Viimeksi kun kävin Ugandassa, niin baarimikko suositteli mulle koko ajan Sex on your own risk.