Kalsarikänniketju

  • 5 228 728
  • 66 666
Ei tuossa voi tehdä mitään muita johtopäätöksiä kuin kriitikoiden henkilökohtaista elämää ja kypsyyden tasoa koskevia. Pätien myös kustannustoimittajiin, jos tämä julkaistuksi on tullut.

Väsynyttä.

Kyllähän tuosta selviää asian ydin. Elämme feminismiyhteiskunnassa, jossa kaikki miehistä olemusta vähättelevä ja loukkaava on automaattisesti pop ja in. Ei olisi teos saanut kriitikoiden arvostusta, jos siinä olisi vähätelty muijan olemattoman pieniä nännipihoja.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kyllähän tuosta selviää asian ydin. Elämme feminismiyhteiskunnassa, jossa kaikki miehistä olemusta vähättelevä ja loukkaava on automaattisesti pop ja in. Ei olisi teos saanut kriitikoiden arvostusta, jos siinä olisi vähätelty muijan olemattoman pieniä nännipihoja.
Vitut tuosta lainatusta pätkästä mitään selviä. "Iso kuva" sinunkin kommentin kirvoitti?
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Muhvaa. Kolme viikkoa vikinää ja märyä kuunneella on aika oman hetken. On kaikkea mahataudista kuumeeseen sekä the devil. Meijän koira pyöräytti ensimmäisen ja samalla viimesen pennun. Liian pitkä tarina, mutta kiero savolaishurtta teki temput meidän vanhukselle. Puh, ja terve. Nyte maistuu ainaki.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuuntelen tässä Hassisen Konetta. Ollaanko silloin jo poliitikkoja, jos valehdellaan suun ollessa kiinni? Voidaanko puhua totta suun ollessa auki? Voiko äiti ollakin isä? Pelaako Tuomas Jokereissa? Onko mulkun pomoni mulkku myös lapista?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei tuossa voi tehdä mitään muita johtopäätöksiä kuin kriitikoiden henkilökohtaista elämää ja kypsyyden tasoa koskevia. Pätien myös kustannustoimittajiin, jos tämä julkaistuksi on tullut.

Väsynyttä.
Noh, kirja on kuitenkin pääasiassa jotain ihan muuta kuin tissipilluilua. Tässä kirjan arvostelu ja tuo Auschwitz-kohta tässä kiinnostaa.

Vaan sehän on se elokuva, Das Experiment. Tainnut Salmisen Arto kirjoittaa sen uusiksi.

Eikä se Salminen statuspäivittele enää mitään, sillä hän kuoli tuon Kalavaleen julkaisuvuonna 2005. Ryyppäsi itsensä hengiltä, pumppu petti.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Täälähän sitä kaljotellaan. Mitähän tästäkin vielä tulee. Huomenna pitäisi lähteä (minulle) aikaisin Lappeenrantaan monen muun Ilvesfanin kanssa ja tietysti nyt piti mennä korkkaamaan kylmä kalja. Noh, toivottavasti jää pariinkolmeen (tuossa vieressä on huomiset "matkaeväät") tänään joten anteeksi jo etukäteen siitä!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ok, en tiennyt tuota, kepeät mullat. Silti tuo kirja on mun mielestä täyttä paskaa alusta loppuun. Ei toimi mulle.
Voipihan se olla, itse en ole vielä päätelmiäni tehnyt, kun vasta eilen aloitin tämän lukemisen, kun muuan suositti lukemaan. Ilmeisesti olet lukenut kirjan alusta loppuun, kun osaat päätelmäsi tehdä ja sanoa sen olleen paskaa alusta loppuun. Jos tuon yhden pätkän perusteella päätelmäsi teit, niin ei muuta kuin ylävitonen sinne ja terve!

Edellinen kirjansa oli Olvi-säätiön palkitsema. Kaikki Olvihan on tunnetusti paskaa, joten liekö sitten sen nimisten säätiöidenkin kirjat.

Vaan on se tämä Karjalakin paskaa. Karhu on ainoa suomalainen olut, jota viitsii hyvällä omallatunnolla juoda.
 

M10

Jäsen
Deliverance perkele.

Tunnin päästä bos-caps.

edit: oikea ketju.
edit2: 2,5 tunnin päästä dal-pho, kuinkakohan sitä pysyy hereillä
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Voipihan se olla, itse en ole vielä päätelmiäni tehnyt, kun vasta eilen aloitin tämän lukemisen, kun muuan suositti lukemaan. Ilmeisesti olet lukenut kirjan alusta loppuun, kun osaat päätelmäsi tehdä ja sanoa sen olleen paskaa alusta loppuun. Jos tuon yhden pätkän perusteella päätelmäsi teit, niin ei muuta kuin ylävitonen sinne ja terve!

Edellinen kirjansa oli Olvi-säätiön palkitsema. Kaikki Olvihan on tunnetusti paskaa, joten liekö sitten sen nimisten säätiöidenkin kirjat.

Vaan on se tämä Karjalakin paskaa. Karhu on ainoa suomalainen olut, jota viitsii hyvällä omallatunnolla juoda.

Hauskaa, kuinka yleistät. Saanko kysyä miksi? Jos mä en tykkää paskateoriasta tai kalavaleesta tai varsinkaan artosalmisen alustaloppuun-paskasta, niin ... niin mitä?
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Tässä olen viiniä muutaman lasin ottanut, mutta nyt ajattelin työpaikan lahjusjuomia kokeilla.
Tää nyt sopis siihen että en ole koskaan leikkiin. En ole koskaan konjakkia maistanut, nyt tulee sekin kokeiltua... Ennakkoaavistus on että taitaa jäädä tähän yhteen kertaan ja tarjoan loput sitten vieraille.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ennakkoaavistus on että taitaa jäädä tähän yhteen kertaan ja tarjoan loput sitten vieraille.

Noinhan se helposti menee, sitä joko tykkää tai sitten flinda jää siihen ja vieraat saavat tuhota pois. Itse en ole yhtään konjamiinin ystävä, mutta viskit kyllä uppoavat sitäkin paremmin... voihan se olla että tykästyt kyseiseen juomaan ja jätät viinit pois? ;)

Nyt mennään näillä: Eminem - No Love ft. Lil Wayne
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Noinhan se helposti menee, sitä joko tykkää tai sitten flinda jää siihen ja vieraat saavat tuhota pois. Itse en ole yhtään konjamiinin ystävä, mutta viskit kyllä uppoavat sitäkin paremmin... voihan se olla että tykästyt kyseiseen juomaan ja jätät viinit pois? ;)

Ensivaikutelma kumminkin sellainen että parempaa kuin viskit, niihin en oo tykästynyt, vaikka kuinka on yrittänyt.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tässä olen viiniä muutaman lasin ottanut, mutta nyt ajattelin työpaikan lahjusjuomia kokeilla.
Tää nyt sopis siihen että en ole koskaan leikkiin. En ole koskaan konjakkia maistanut, nyt tulee sekin kokeiltua... Ennakkoaavistus on että taitaa jäädä tähän yhteen kertaan ja tarjoan loput sitten vieraille.

Trolli. Huono.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
No joo, sopiihan se tännekin:
Valvonko vielä tunnin, ja alan sitten katsomaan NHL-matsia? Vai menekö maate ja katson sitten tallennuksesta vasta aamulla?
Suurin haaste kai piilee siinä, että talossa ei ole kuin 1 pullo viiniä josta olen juonut n. 2/3. Jos valvon starttiin saakka olen juonut tuon pullon pois - ja sitten matsin aikana alkaa nukuttaa ja vituttaa se, ettei enempää juomaa ole. Lisäksi sekin rassaa, että vietän yh-iskä vknloppua ja tytär heräilee saletisti tuossa joskus seiskan aikaan. Joten - jos valvon ja katson matsin niin unet jää johonkin kolmeen-neljään tuntiin...toinen vaihtoehto on mennä goisimaan tästä ihan justiinsa, nukkua se 6-7 tuntia, laittaa aamulla lastenohjelmat kakaralle ja katsoa peli ihan rauhassa.

Perkele, kun olen ollut himassa tänään (kuume + joku inha vatsapöpö) ja nukkunut koko päivän. Eikä väsytä nyt. Varsinkaan kun olen nuo muutamat viinilasilliset kumonnut.

Oooo....decisions.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole koskaan konjakkia maistanut, nyt tulee sekin kokeiltua... Ennakkoaavistus on että taitaa jäädä tähän yhteen kertaan ja tarjoan loput sitten vieraille.

Polttoöljyltähän tuo maistuu. Tämän makuiseksi ainakin tuon öljyn miellän jostakin syystä. Toisaalta konjakkia/brandyä tulee juotua lähinnä Juhannuksena, kun kahdeksankymppinen isoisäni tarjoaa kahvin kanssa. Toisaalta pullo kyllä löytyy puupinosta joka kerta, kun kyseisenä juhlana haemme lisää puuta tai tervaskantoa palamaan.

Eli, en tuolla kyllä kalsaroisi, mutta saattaahan tuo toimiakin.

Tavara, ku tavara.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ensivaikutelma kumminkin sellainen että parempaa kuin viskit, niihin en oo tykästynyt, vaikka kuinka on yrittänyt.

Et ehkä ole löytänyt vielä sitä oikeaa viskipulloa? ;) Mutta, onhan konjakki hieno juoma, ei siinä mitään. Et kuitenkaan tehnyt vielä ratkaisua sen suhteen, että tuletko myös jatkossa siemailemaan konjamiinia?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Noinhan se helposti menee, sitä joko tykkää tai sitten flinda jää siihen ja vieraat saavat tuhota pois. Itse en ole yhtään konjamiinin ystävä, mutta viskit kyllä uppoavat sitäkin paremmin...
Täysin sama homma. Konjakki taitaakin olla ainoa alkoholijuoma josta edes olen kieltäytynyt. Viskit taas kyllä uppoaa hyvinkin, ja jokaisella alkoreissulla on yksi Jameson ostettava kirkkaiden kyytipojaksi.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Eli, en tuolla kyllä kalsaroisi, mutta saattaahan tuo toimiakin.

Tavara, ku tavara.

En tällä nyt kalsaroida aikonut, kuhan tässä testailen kaappien sisältöä. Aika köyhät on sisällöt tänään.
Hyväähän tuo oli, ehkä tuota joskus lisääkin ottaa, mutta todellakin, ei mikään kalsarointijuoma.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Se tässä "lähes absolutismissa" on jännää, että kun sen yhden kerran juo puolen litran saunaoluen, sitä tulee hiprakkaan. Hik.

Ei mulla muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös