Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 256
  • 66 778

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No tämä on se vaihe kun en haluu osallistua enää. Tai en vain pysty laittamaan viideo-linkkiä. No ei linkki, muttoos...

Black Eyed Peas - My Humps

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mää oottelen vaimoa töistä kottiin olutta hörppien. Samalla kattelen Bruins-Islanders -matsia, oottelen myös eka vastausta leffavisaan (ei kiirettä, miettikää rauhassa) ja harkitten yhden viskipaukun ottamista. Eli joo, kyllä pihisee.

Kannattaa niitä ruskeita juomia muuten suosia, harrastan juuri itse samaa. Jaloviinapullo aukesi yllättävän myöhään, mutta harrastuksen jatkoa ajatellen sen parempi.

Kyllä saat siihen leffavisaan ainakin yhden vastauksen, mutta katoin just että pisteitä on tulossa ehkä kaksi. Täytynee siis toivoa, että muut eivät vastaa, toki riippuen palkintojen suuruudesta. Et tainnut niistä mainita mitään, unohtuiko?

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Ajattelin näin töiden päälle hyvän vitutuksen kera nauttia aimo annoksen alkoholia. Akka tulee pian kotio, teen sille pari leipää, sanon hyvää yötä ja juon vähän lisää. Nyt minulla on suunnitelma.

Kyllähän koko elämä nykyisessä Suomessa on enimmäkseen paskaa, ihan vaan sen takia, ettei oikeastaan ikinä voi puhua asioista niin kuin ne on, vaan täytyy aina sovitella sanoja ihmisten luonteiden mukaan. Tämä olisi muuten ihan normaalia, mutta tuntuu siltä, että liian monet ihmiset ei kestä ollenkaan sitäk, että puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Ei pystytä näkemään asioita an sich, vaan otetaan kaikki henkilökohtaisesti ja sen seurauksena asioiden käsittely on hyvin paljon vaikeampaa.

No, taustalla soi CMX:n Aion ja juoma on Raimat vina54(shiraz).

Toivottavasti muilla on edes kivaa.

Mwandishi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Juu, unohtu. Siksipä niitä vastauksiakaan ei vielä oo tullu... Pitänee ainaki tarjota voittajalle olut. Jotain dvd-palkintoaki vois kehitellä.

Otin mää sitä viskiä. Talisker 10yo.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mietin, että miltä olisi näyttänyt Gösta Sundqvist vaimonsa harteilla TikTakin keikalla. Kappaleessa "Tyttöbändi tikittävä torpeedo" (löytyy Youtubesta) Gösta laulaa jotenkin näin:"Itse kun innostun hitaammin... Nyt jo istun vaimoni harteillla"

Tämä äsken mainittu juttu on mietityttänyt ja myös naurattanut minua pari viimeistä vuorokautta.

Mitäs tässä. Tulin töistä 2 tuntia sitten ja olen nyt 2 tuntia juonut Karjalaa ja pelannut nettipokeria. Pelit ovat sujuneet melko hyvin.

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä äsken mainittu juttu on mietityttänyt ja myös naurattanut minua pari viimeistä vuorokautta.

Pakko myöntää, että hörskähdin ääneen ajatukselle minusta ja vaimokkeesta noin aseteltuna.

Kuten täällä on usein tapana, aloitan taas Youtube-terrorismin. Terrorismista ei tosin voi puhua tämän kappaleen kohdalla, sillä kyseessä on Johanna Kurkelan esittämä Häävalssi. Nainen, ääni ja kappale ovat kaikki täydellisen upeita.

Niin, ja off-topicina, olenhan melkein sukua Johannalle, sillä tunnen serkkunsa. Luultavasti siis pääsen jonain vielä päivänä tanssimaan itsen ja Johannan häitä.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hauskaa, että ilahdutin jonkun muunkin kalsarikännääjän iltaa (aamua). Pääsee juttelemaan itse Jeesuksen kanssa (tosi vanha vitsi).

Piti sitten linkittää se Tyttöbändi tikittävä torpeedo, vaikka ei ehkä saisi.

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Pitkästä aikaa täälläki höpistään.. Jokerit häviöö ja Harakat vie.. outoa..

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kaljaa ja siideriä. Siinäpä illan ohjelma. Löytyyhän tuota SM-liigaakin viiden ottelun verran tälle illalle. Tässä se menee hienosti.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pitkästä aikaa tiistaitömpsyt. Aikoinaan, eli vuosina 2001-2006, tuli juotua tiistaisin suorastaan säntillisesti joka toinen tiistai. Kun oli joka toinen tiistai se muuan tapahtuma siellä muuannen pelastamisen arvoisessa paikassa, josta Yle tekee dokkarinkin ja esittää sen ensi vuonna. Pelasta minut: Wanha Jokela. Katsokaa ja ihastelkaa. Siinä on maailmankaikkeuden keskus, alkuräjähdyksen alku ja lopputiivistymän alkupiste.

Sen jälkeen tiistai on ollut vain Babylonin toinen ruoskan isku, eikä silloin ole passannut hunningoilla, koska se seuranneen päivän kolmas isku korpeasi sen verran, että ruodussa on pitänyt pysymän.

Vaan joskus näitä ei pidä ajatella.

Hörps.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hörps, hörps. Kyllähän tämä tässä menee.
Vai entinen tiistaijuoppo on hän. Minä olen nykyinen jokapäivän juoppo, ei sillä päivällä ole merkitystä, kunhan nyt seuraavana päivänä ei tarvitse liikaa elämästään stressata. Kyllä näillä 19:llä juomalla pärjäillään aika pitkälle tänä iltana.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla ei ole kuin jokunen juoma. Tämä ensi kertaa maistilihaksillani lepäävä mustaherukkaglögi (15 %) on vallan erinomaista. Mustikkaglögiä olen jonkusen kerran maiskutellut kitustissieni alasisäpuolella vaan tämä mustaherukka vastaava on jopa mahdollisesti yhtä maukasta.

Ehdottomasti suosittelen tätä. Vaan elekää juoko kaikkia, ettei tule keskenmeno.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kai määkin sit ilmiannan itsein, kun hotellihuoneessa istuskelen, tölkistä olutta ja tuubista musiikkia. Paikallinen radio lähettää vaan jotain Jokerit-Ilves -selostusta, emminä sellaista jaksa kuunnella.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täällä ollaan viel. Meinas NHL11 viedä mennessään, mutta sittenpä havaiduin janoon. Janon tyrehdytyksen jälkeen muistin tämän ketjun. Siideri vaihteeksi edessä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luin tätä ketjua ja siinä sitten muistin, että miehän olen kalsonkikänninkihommissa. Siitä sitten tyrehdytin maksani avunhuudot ja aloin taskubiljardin peluuseen.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miksiköhän vitussa sitä ihminen on niin tyhmä ettei mene kuuntelemaan hyvää musiikkia livenä silloin kun sitä harvoin Suomen oloissa on tarjolla?

Mm. Yellowjackets olisi ollut tarjolla v. 2000 Imatralla, vaan ei. "Emmää nyt jaksa, kun pitää pestä auto ja järjestää CD:t aakkosjärjestykseen..." Vittu että pitää olla pöljä.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mukavaa, ettei IFK pelaa. Puuttuisi tuolta otteluseurantaketjusta enää IFK-fanien urputus siitä, kuinka kaikki menee päin vittua ja jokainen pelaa päin persettä.
Hyvin siellä kyllä tuurataan lepääviä stadilaiskannattajia.
Lisää siideriä. On se kumma, kun on saman verran kaljaa ja siideriä, niin kuitenkin tulee koko ajan napattua siideri kaapista.
Kohta ne loppuu, sitten ei ole kuin kaljaa.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tappara on siellä sarjataulukon korkeimmalla oksalla juuri nyt, mutta sitä suloisempaahan se on seurata kun se sieltä alas rysähtää, eikös niin? No, en minä pahaa halua Tapparalle, saa se pärjätä kunhan vain Ilves pärjäisi paremmin.

Lokakuun alussa olin näin viisaita pohtinut pikkupieruissani tässä jalossa ketjussa. Kuinka kaukaa viisas ja läheltähyvännäköinen tuolloin olinkaan!

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksiköhän vitussa sitä ihminen on niin tyhmä ettei mene kuuntelemaan hyvää musiikkia livenä silloin kun sitä harvoin Suomen oloissa on tarjolla?

Mm. Yellowjackets olisi ollut tarjolla v. 2000 Imatralla, vaan ei. "Emmää nyt jaksa, kun pitää pestä auto ja järjestää CD:t aakkosjärjestykseen..." Vittu että pitää olla pöljä.

Ja oliskohan ollut vuonna 1974 tai -76 kun samaisella Imatralla Tepi Länsivuori ja Agostini pörräilivät motskareilla. Olin kyllä. En muista mitä musiikkia silloin kuultiin. Mutta teltta oli Vuoksen rannassa.

Kossujaffaa.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Perkele, Lalli oli Köyliöjärvellä 1155 melko iskussa. Eikä tullut oltua paikalla. Kyllä, perkele, perkele, kyllä.
Silloli arvopuun tarve piisin lämmikkeeksi, kyllä sitä siinä vaiheessa piispaakin... vaikka videotuomarin tarkastamatta jättäneessä nauhassa Lalli nimenomaan oli pilkkomassa sitä rekeä, eikä niinkään kirkonmiestä!

Tässä on todennäköisesti ehtinyt eron jälkeen alkoholisoitumaan, mutta se ei menoa haittaa. Tiistai-illan kunniaksi tolokun kännit lähdössä käyntiin!

Huomenna leikkaamaan muutama sata metriä kuusiaitaa, mutta se epätasainen jälki tuo vain taiteellista vaikutelmaa. Isovanhemmat tykkää varmasti.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitäs helvettiä tää nyt on? Meinaa alkaa kuumetta nousemaan kesken kaiken. Ja muutenkin olo veti tosi veteläksi. Onko nyt niin, että pitää lopettaa juopottelu tähän?
Ei, kyllä mä vielä yhden kokeilen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy