Kalsarikänniketju

  • 5 210 148
  • 66 655

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
SaiPa nappaa keväällä Kanadamaljan ja Seiskassa on kahden aukeaman juttu siitä ku Atu kusee maljaa ja heittää nesteet kiukaalle. Sit sille vedetää spede-letti ja se grillaa kertakäyttögrillillä makkaraa SaiPan pukukopissa. Sit se heittää lauseen mikä jää koko kiekko-Suomen korviin ja silmiin " Nyt vittu syyää nakit pois ja sit lähetää Monrepossii ettii venäläistä laatupillua"

Np. Christina Aguilera Genie in a bottle
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mikäli palstalla liikuskelee minkäänlaisia progen ystäviä, niin esittelenpä tässä erään perin hienon teoksen suomalaiselta 70-luvun proge-yhtyeeltä nimeltä Haikara: http://www.youtube.com/watch?v=xTb0u4PlgyY&feature=related

Jos 14-minuuttinen biisi on jollekin liikaa, niin sitten ei kannata kuunnella, vaikka ei tämä tosin tylsimmästä päästä ole siinä genressä.

Sanoituksista sitten voi olla monta mieltä, mutta...
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Treffipalstat, mitä mieltä? Kaverini tuomitsi mut epätoivoiseksi, kun sanoin, että mulla on ilmoitus tuolla noin.

Niin ja salmaria nautiskelen tässä samalla.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Treffipalstat, mitä mieltä? Kaverini tuomitsi mut epätoivoiseksi, kun sanoin, että mulla on ilmoitus tuolla noin.

Niin ja salmaria nautiskelen tässä samalla.

On siellä kaikkea hauskaa, mutta en minä enää niitä jaksa. Kokeiltu kyllä on, ja voi se toimiakin. Joten anna mennä vaan, jos sattuu napsahtamaan.

Mutta mitäs vitun hinttareita tätä tönöä pitää pystyssä, enää +20 celciusta sisällä. Saatana, pitää piakkoin käydä avautumassa, koska eihän tämmöisessä käy edes kalsarikännäily kohta päinsä.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tsajajaja anna ees kolmoset et saa ees korottaa.

Espanjasta ostettu absintti on jumalten juoma.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
On siellä kaikkea hauskaa, mutta en minä enää niitä jaksa. Kokeiltu kyllä on, ja voi se toimiakin. Joten anna mennä vaan, jos sattuu napsahtamaan.

Joskus teini-iässä minulla oli ilmoitus. Tuloksena oli että poikuus meni sieltä löytämäni typykän kanssa. Nytkin multa tuolta ilmotus löytyy, mutta enpä minä suuria tuolta odota. Kuitenkin se seuraava tulee jossain festareilla/baareissa/bileissä vastaan, jos on tullakseen. Mut eipä nuo ota, jos ei annakkaan.

Teeveemiehen lausauhduksesta tuli muuan Ismo mieleen...
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joskus teini-iässä minulla oli ilmoitus. Tuloksena oli että poikuus meni sieltä löytämäni typykän kanssa. Nytkin multa tuolta ilmotus löytyy, mutta enpä minä suuria tuolta odota. Kuitenkin se seuraava tulee jossain festareilla/baareissa/bileissä vastaan, jos on tullakseen. Mut eipä nuo ota, jos ei annakkaan.

Teeveemiehen lausauhduksesta tuli muuan Ismo mieleen...

Siis hintit helvettiin!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus teini-iässä minulla oli ilmoitus. Tuloksena oli että poikuus meni sieltä löytämäni typykän kanssa.

Itse löysin perinteisesti rippileiriltä. Muutama vuosi jopa seurusteltiin. Hänelle toivotan kaikkea parasta ja itselleni olutta.

J.Karjalaista 90-luvun alusta kuuntelen. Loistavaa. Joka muuta väittää on paska.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Yön sydämessä sitten olemme piakkoin, mutta väliäkö sillä. Hyvä Worrell, ne eivät aina anna jos eivät otakaan.

Eipä niin. Eihän ne anna jos ei otakkaan :D Repesin kyllä hieman. Mutta kuitenkin mikäs tuossa. Tämä 02-04 on parasta aikaa humalassa kyllä, tulee se filosofisin ja herkin hetki aina. Toki riippuen siitä, koska aloitti.

edit: Mistä tulikin mieleeni Ketosen ja Myllyrinteen sketsi.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anna kolmoset et voi ees korotaa. Jätkillä täyskäsiä pukkaa...
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis minulla ei ole mitään uusikaupunkinukojavastaan.

Mikäs siinä. Tykkään olla humalassa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En tiedä. Vähän puuduttavaa tämä nhl-kauden ja NHL 11:n julkaisun odottaminen. Kaikkialla elämässä on muuten niin helkkarin hiljaista joka suunnalla, että ei tiedä miten sitä olisi vai olisiko mitenkään ja antaisi vain ajan kulua.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
En tiedä. Vähän puuduttavaa tämä nhl-kauden ja NHL 11:n julkaisun odottaminen. Kaikkialla elämässä on muuten niin helkkarin hiljaista joka suunnalla, että ei tiedä miten sitä olisi vai olisiko mitenkään ja antaisi vain ajan kulua.

Heh no täällä ihan päinvastainen tilanne, tuntuu että tekemistä ja menoa on kokoaika johonkin eikä millään aika tahtois riittää.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Porukka alkaa vissiin aikaan oleen aika finaalissa täällä. Ite oon sen verran naamat nyt, että yritän pitää tätä känniä yllä ja Salmaria riittää vielä onneksi.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Nelosella taustalla joku älypää visa ja vielä kukkuu käki navetan takana....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös