Onko kukaan muuten maistanut niitä Åttå drinkeroita? Mansikka-margaritaa tai valkovenäläistä? Ovatko mistään kotosin?
jälkimmäisessä on hieman liikaa paksuhkoa ronjeremymäistä aromia.
Näin sivun 1433. En ihmettele. Sitä ja tätä.
Tekisi mieli järjestää kkk:n saunailta joskus. Alkaiskos Blue J järjestelytoimikuntaan, ehdotan paikaksi Koskikeskuksen saunatiloja. Olen tosissani, osallistumishalukkaat, ilmoittakaa osallistumishalukkuutenne.
Järjestellään vaan. Toki jonkin verran on saatava sitten porukkaakin kasaan.
Kuuntelen poskea. Jou.
Koskikeskuksen sauna- ja kokoustila por favor. Ei tuo kuuleman mukaan kovin kallis ole. Kerran olen tuolla vieraillut ja kokemus oli mieluisa. Jos kkk:n porukkaa kiinnostaa niin aletaan järkkäämään.
Eikun samantien Rajaportin saunaan. Se on vieläkin omalta osaltani häpeäkseni käymättä. Ja yleiselle vuorolle siis totta kai. Jatkot Pispalanharjulla.
Treffipalstat, mitä mieltä? Kaverini tuomitsi mut epätoivoiseksi, kun sanoin, että mulla on ilmoitus tuolla noin.
Niin ja salmaria nautiskelen tässä samalla.
On siellä kaikkea hauskaa, mutta en minä enää niitä jaksa. Kokeiltu kyllä on, ja voi se toimiakin. Joten anna mennä vaan, jos sattuu napsahtamaan.
Joskus teini-iässä minulla oli ilmoitus. Tuloksena oli että poikuus meni sieltä löytämäni typykän kanssa. Nytkin multa tuolta ilmotus löytyy, mutta enpä minä suuria tuolta odota. Kuitenkin se seuraava tulee jossain festareilla/baareissa/bileissä vastaan, jos on tullakseen. Mut eipä nuo ota, jos ei annakkaan.
Teeveemiehen lausauhduksesta tuli muuan Ismo mieleen...