Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 316 384
  • 66 778

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
"Kas viina menee ensin poskiin, sieltä aivoihin..." laulahtelee Epeteus Normalius, mutta minä olen juonut pelkkää keskiolutta ja silti poskia kuumottaa niin maan perusteellisesti. Mistä lie johtuu?

Suomesta jalkapalloyhteiskunta, sanokaa minun sanoneen.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Paljos maksoit lopulta?

600

tiuke kirjoitti:
Melkein uskaltaisin väittää, ettei tämä toteudu.

Katos perkele. Sä taidat olla Samppa eilisen teeren poikia nykyään. Maailman 5. kovimmassa liigassa sujuu, sitte tulee vierelle maajoukkuejätkät ja kaveri on aivan pulassa. Joukkue on tasan niin hyvä, kuin sen heikoin lenkki ja toi koko porukka on HK:n Kabanossia.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vittu saatana!!! 2-0 Moldovalle!! Nyt kaivetaan yhden tähden Jallun jämät esille.. vittu että osaa vituttaa kuin pientä oravaa.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Terve vaan kaikille. Täällä sitä ollaan taas. Oli pieni muutaman päivän tauko juomisesta, mutta näin perjantain kunniaksi voi vähän ottaakkin.

Musana pauhaa Bruce Dickinsonia, kappaleella Change of Heart.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Eroaakohan/erotetaankohan paksteri tämän tappion vai vasta hollantitappion jälkeen? Joka tapauksessa, uskoisin Jelmin Arin olevan seuraava koutsi. Toisaalta, se on vittu ihan se ja sama mikä Turakainen siellä penkin päässä seisoo, Suomi ei tule pääsemään arvokisoihin niin kauan kuin sinne pääsijät valikoituvat urheilullisin perustein.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Eiköhän se ollu siinä. Jokerit ja Kärpätkin näköjään tippu höntsäturnauksesta ulos. Suomalaista urheilujuhlaa!
Jos ton tepsin matsin näkis streaminä jostain, niin vois väijyä. Onks joku meses?

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in

passenger

Jäsen
Kuuntelin tuota Mieliksen linkittämää musiikkia vielä toistamiseen. Musiikki on hyvää mutta yrmy rumpali alkoi vähän häiritsemään.

Tässäpä mussiikkilinkki joka kannattaa kuunnella vaan ei katsoa. Patti Smith on kyseessä. Tai oikeastaan tämä taitaa olla parempi versio, katsottavampikin.

Patti Smith on aivan saatanan hyvä. Tässä lisää: Horses&Hey Joe

Avasin yhden oluen, mutta kaadoin sen alas viemäristä kun ei maistunutkaan.

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Voi ristus. Kyllä se täytyy vetästä pari vielä tähän vitutukseen. Mol vitun dova.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Saanen linkittää hieman erikoisemman musiikkipläjäyksen: Alte Kameraden eli suomeksi Vanhat Toverit on musiikki joka soi Vimpelin Vedon juostessa kentälle, on soinut jo vuosikymmenet. Suojeluskuntaperinteet, nääs. Kannustakaamme Veto Suomen mestaruuteen huomenna alkavissa pesisfinaaleissa.

Edit. Ainakin vielä 90-luvulla voitetun pelin jälkeen Vimpelin Saarikentällä soitettiin Kwai-joen siltaa. Hienoja perinteitä, hienoja perinteitä!

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
On toi Airplanes biisi kyllä ihan vitun hyvä, vois melkeen kirjoittaa siitä salainen suosikkisi ketjuun saatana. Nollataan nyt tuo Suomen tappio vetämällä keskirankka, Richterin asteikolla mitattuna seitsemän vahvuinen känni päälle ja jatketaan kohti uusia nöyryytyksiä. Muutama kaveri yritti saada baariin ja todennäköisesti yrittää vielä uudestaakin mutta nyt on virittäydytty tukevasti Viivi ja Wagner aiheeseen pyjamaan jossa puhutaan jotain kaljanjuonnista.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
On toi Airplanes biisi kyllä ihan vitun hyvä, vois melkeen kirjoittaa siitä salainen suosikkisi ketjuun saatana. Nollataan nyt tuo Suomen tappio vetämällä keskirankka, Richterin asteikolla mitattuna seitsemän vahvuinen känni päälle ja jatketaan kohti uusia nöyryytyksiä. Muutama kaveri yritti saada baariin ja todennäköisesti yrittää vielä uudestaakin mutta nyt on virittäydytty tukevasti Viivi ja Wagner aiheeseen pyjamaan jossa puhutaan jotain kaljanjuonnista.

Perkele. Sinä oot varastanut minun yöpuvun. Itsehän en tiedä mitään tai mihin ilta on menossa. Enkä sitä mihin itse olen menossa. O.o jännä.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
mutta nyt on virittäydytty tukevasti Viivi ja Wagner aiheeseen pyjamaan jossa puhutaan jotain kaljanjuonnista.

Semmoinen pitää kieltämättä olla jokaisella itseään kunnioittavalla kalsarikännääjällä. Persiistä repäistyn futismatsin ja pienen ruokalevon jälkeen kuljen jälleen kohti uusia seikkailuja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy