Kalsarikänniketju

  • 5 209 754
  • 66 653
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tähän lisätään myös Jenni Vartiainen..

Lisätään vaan, Jenni Vartiainen oikeestaan rupesi pistämään silmään tässä viimesimmän levyn myötä. Kattomassa käyneet kaverit laitto yömyöhällä viestiä että ovat kuulemma rakastuneet Jenniin..molemmat samalla keikalla mutta eivät toisiaan tunteneet. Hassu sattuma.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Lisätään vaan, Jenni Vartiainen oikeestaan rupesi pistämään silmään tässä viimesimmän levyn myötä. Kattomassa käyneet kaverit laitto yömyöhällä viestiä että ovat kuulemma rakastuneet Jenniin..molemmat samalla keikalla mutta eivät toisiaan tunteneet. Hassu sattuma.

Itsekin ol.. siis miltä keikalta?

Jennihän on, ai että on ihquu, kirjoittanut minulle jopa twitterissä. Uuh...(eipä pitänyt puhua mitään twitteristä, mutta tulipahan kuitenkin)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Laura on noista kolmesta ehkä mulle se ykkönen, sit Jenni ja sit Johanna.. Väliin saattaa kiilata vielä joku muukin kunhan tässä nyt Youtubesta tai omalta muistikortilta jotain löytää.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Itsekin ol.. siis miltä keikalta?

Jennihän on, ai että on ihquu, kirjoittanut minulle jopa twitterissä. Uuh...(eipä pitänyt puhua mitään twitteristä, mutta tulipahan kuitenkin)

Joku oisko ollu ilosaari...

Ihan epähuomiossa tulit bostailleeks, että oikeestaan tunnet Jennin ja ootte bestiksiä ja silleen...hah..JEAH!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Laura on noista kolmesta ehkä mulle se ykkönen, sit Jenni ja sit Johanna.. Väliin saattaa kiilata vielä joku muukin kunhan tässä nyt Youtubesta tai omalta muistikortilta jotain löytää.

Itse en laita höitä mihinkä järjestykseen, koska kukaan heistä ei oo ykkönen. Ykkösestä alaspäin kaikkihan on tyyliin "kohajotenki".
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ilosaaressa en ole nähnyt, mutta Ruisrockin ja Qstockin keikat näin. Aika ihana.

Joo mehän ollan ihan BFF-kamaa keskenään. Jöy. :)

Hetkinen, siis olen keskustellu anatsun kanssa netissä, joka on nähny Jenni Vartiaisen livenä ja tykkäs. Voinko kohta siis mennä "melkein sukua julkkikselle" ketjuun?

..niin ja ovat twitter-sussuja.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Mites Meikku, käykö arsulle huomenna kylmät kun Blackpool tulee kylään ? Vanha hakan mies näyttäs olevan vireessä hehe

Njaa, paha mennä sanomaan miten huomenna käy. Kaiken järjen mukaanhan se pitäis olla saletti ykkönen, mutta Harewood on kyllä melkonen sonni pideltäväksi.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Hetkinen, siis olen keskustellu anatsun kanssa netissä, joka on nähny Jenni Vartiaisen livenä ja tykkäs. Voinko kohta siis mennä "melkein sukua julkkikselle" ketjuun?

..niin ja ovat twitter-sussuja.

No kyllä näillä näytöillä...

Nyt naurattaa tuolla twitterissä kun kandalaiset ovat närkästyneitä siitä, että joku lehti on suoraan plagioinnut jostain blogista teksitä, jonka tämä bloggari oli saannut kääntämällä google kääntäjän avulla jonkin tsekkiläisen sivun. Kaikista parastahan tässä on se, että ilmeisesti minä ehdin "twiitata" tuosta ennemmin kuin tämä bloggari kirjoittaa mitään. Pitäisikö minun jotenkin lähteä vaatimaan oikeuksia?

No ei tuosta edellisestä kukaan käsittänyt hevon helvettiä. Juokaa juomanne.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No mut lopetetaan edellinen aihe ja jaetaan mitalit.. 1. Laura 2. Jenni 3. Johanna

Mitäs äijät muuten? Mikä pössis? Mikä on varustus illan koitokseen? Joko nakit on´liedellä tai pakaste pizza uunissa? Kaljaa? Muuta? Epätoivoista naisten iskemistä tms?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
On kyllä semmonen tahti, että kohta puoliin ollaan tillintallin, jos tahti ei hiljene. Täällä on aika aktiivinen meno ollut tänäänkin, itse eksyin aamupäivästä kauppaan ja Alkoon ja näistä antimista nyt vähän naatiskellaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Haha! :) Sun mielestä se ois ollu 1. Johanna 2. Jenni 3. Laura . . . mut katos ystäväiseni, näin se vaan menee.. Joskus on katsottava totuutta silmiin..

Mie vaa vänkään ja vänkään...

"sinun tulee katsoa vain omaa totuuttasi, elä usko muiden totuuksiin" Sillähän täällä forumilla parhaat mölinät aikaansaadaan kai. Tosin en välitä alkaa vänkäämään makuasioista.

Aiempaan kysymykseen, että hyvin menee ja ihan hyvällä rennolla fiiliksellä musaa kuunnellen on ilta sujunut.

Ja anatsulle tiedoksi, että kun noista kolmesta jokaisen livenä pääsis kohtaamaan niin, että sais hetken jutella, nii ei sitä enää itekkään tietäs mitä tehdä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
TKL kyyditsee ja kalsarikännit muuttuivat hetkeksi farkut jalassa kylille-känneiksi. Toki pari tuntia ja paluu ruotuun.

Pahoittelen sieluni heikkoutta
 

scholl

Jäsen
No mut lopetetaan edellinen aihe ja jaetaan mitalit.. 1. Laura 2. Jenni 3. Johanna

Sairaalla tasolla ollaan, kun mitaleita jaetaan jo tukiaisten siskoksille. Se on ilmeisesti se tukholman otus, jonka rankkasit ykköseksi.

Olin beachilla nyt illalla uimassa ja nautin siellä simmaamisen jälkeen yhden 5,4% San Miguel Especial 33cl. Sen jälkeen lasillinen italialaista punaviiniä safkan yhteydessä kunnes futiksen lomassa pari kpl 50cl 4,7% A.le Coq Gold. Nyt voiton kunniaksi yksi tai kaksi Paulaner Hefe-Weizenia. Sitten pakko mennä ottaa zetaa palloon, kun tosiaan tuo meressä uiminen on väsyttävää puuhaa.

Ei ole kalsarit jalassa, vaan saksalainen pyjama.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Sairaalla tasolla ollaan, kun mitaleita jaetaan jo tukiaisten siskoksille. Se on ilmeisesti se tukholman otus, jonka rankkasit ykköseksi.

Olin beachilla nyt illalla uimassa ja nautin siellä simmaamisen jälkeen yhden 5,4% San Miguel Especial 33cl. Sen jälkeen lasillinen italialaista punaviiniä safkan yhteydessä kunnes futiksen lomassa pari kpl 50cl 4,7% A.le Coq Gold. Nyt voiton kunniaksi yksi tai kaksi Paulaner Hefe-Weizenia. Sitten pakko mennä ottaa zetaa palloon, kun tosiaan tuo meressä uiminen on väsyttävää puuhaa.

Ei ole kalsarit jalassa, vaan saksalainen pyjama.

Minkä värisen dildon työnnät perseeseesi illan kliimaksina?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Olin beachilla nyt illalla uimassa ja nautin siellä simmaamisen jälkeen yhden 5,4% San Miguel Especial 33cl. Sen jälkeen lasillinen italialaista punaviiniä safkan yhteydessä kunnes futiksen lomassa pari kpl 50cl 4,7% A.le Coq Gold. Nyt voiton kunniaksi yksi tai kaksi Paulaner Hefe-Weizenia.

Ka perkele. Sitähän ollaan ko panimomestareita kun tuommosia hienouksia latelee. Mullakin olisi tässä yks törppö elikkä noin 33 senttilitraa... ööö Karhua. Aivan pikantti maku. Hedelmällisyys oikein pursuaa makuaistiin ja humalan aromin voi jopa tuntea kielen päällä. Onko humalassa muuten mitään aromia btw? No ihan sama. Enkä ole tänään voittanutkaan, ainakaan vielä, mitään.
 

passenger

Jäsen
TKL kyyditsee ja kalsarikännit muuttuivat hetkeksi farkut jalassa kylille-känneiksi. Toki pari tuntia ja paluu ruotuun.

Pahoittelen sieluni heikkoutta

Minua ei kyyditse mikään, enkä ole kalsareille edes vielä ehtinyt töiden jälkeen riisuutua, mutta ajattelin otta maailmapelastuskännin. Ja lähteä kylille neuvomaan ihmisiä.

PearlJamia kyseinen rallatus taitaa olla Neil Youngin alunperin esittämä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös