Nukkumaan tiuke! HETI. Tai uutta biisiä.
Tiuke nukkumaan. Selvä. Vitun hyvältä vaan kuulosti tuo.
Pistä linkkiä tulemaan?
Nukkumaan tiuke! HETI. Tai uutta biisiä.
Jätkät hei. Muistatte varmaan, kun yksi tyttönen halusi nähdä mut ja sitä rataa? Sitten se katosi about viikoksi, ei suuremmin pitänyt yhteyttä. Minä en hälle viitsinyt viestittää, kun viimeisenä viestitin ja ajattelin, että so not. Että ei sitä kiinnosta. Noh, nyt tossa tunti sitten pistin viestiä, että mitä kuuluu ja näin. Nyt se sitten pisti viestiä, että haluaa nähdä mut.
Noh, nyt tossa tunti sitten pistin viestiä, että mitä kuuluu ja näin. Nyt se sitten pisti viestiä, että haluaa nähdä mut. Mitenköhän tähänkin suhtautuisi? Baarissa se kuulemma on, joten en jumankauta lähde mihinkään tässä kunnossa. Tämän olisi voinut laittaa naisasia-ketjuun, mutta tämä lienee asiallisempi.
Nakkikastike, se siis haluaisi tutustua meikäläiseen vähän enemmän. Mutta syvemmästä tarkoituksesta ei ole tietoa. Kyllähän tuohon naiseen voisin tutustua mielihyvin, mutta vähän askarruttaa, että se on hiljaa ollut noin viikon ja yhtäkkiä tahtoo nähdä. TM, joo varauksella tuohon suhtauduin ja vastasin hänelle, että jos tässä joku päivä vähän rauhallisemmissa merkeissä.
Tiedä siitä sitten. Nyt aukesi toinen pintti lonkero. Salmaripullo on kohta juotu ja sen haluan säästää loppuun niin välijuomaksi yksi tällainen.
Itselläni on ollut vastaavia tilanteita eikä niistä yksikään ole johtanut muuhun kuin pettymykseen, toivottavasti kohdallasi asiat menevät toisin mutta ei kannata liikaa odottaa. Kyllähän tuollainen viikon hiljaisuus antaa ymmärtää jo jotain, itse en pitäisi enää yhteyttä, mutta jokainen päättää elämästään itse.
Itsellä kun on mielessä vain parempi tutustuminen neitoseen.
Näinpä, mutta hyvät jätkät jäävät yleensä nuolemaan näppejään ja juurikin se että herrasmiesmäisesti haluaisi tutustua syvällisemmin ihmiseen tms. ei tahdo riittää tänä päivänä. Pitäisi löytää se kultainen keskitie, hyvin käyttäytyvän sivistyneen herrasmiehen ja kiimaisen sonnin välimaastosta. Tosin joillekin muijille tuokaan ei riitä, kysykää vaikka multa :)
Arsenalin peli! Hyvä kun muistutit. Managerointihommia. Onkohan sillä Fabregasilla vieläkin se kuppa keuhkoissa.
Heräsin tuossa ysiltä ja olin ihan kännissä. Olisi naisen tapaaminen tuossa kello noon. Aikoi hakea, on kyllä selvästikin pro. Psykologi onkin, joten analyysejä ootellessa.
Se muuten on kivaa juoda jäähallissa (harjoitus)peliä katsellessa salmiakkikossua. Cokis-mukiin kun laittaa, niin värikin on sama kuin siinä mitä luulevat.
Oli semmoinen treffi, että FB-statukseni muuttui elämäni ensimmäistä kertaa. Repikää siitä...!
Onpahan olleet musa DVD:t kovassa kulutuksessa.
tänne vaan rohkeasti mellastamaan kun siltä tuntuu!